Kayden
Egyre nehezebben bírja már magát. Már a kis apró dolgokat is nehezen tudja meg csinálni. Így mindig mellette kell lennem. Már fürdeni se tud egyedül a hatalmas pocakja miatt. Olyan aktív ez a két kis apróság. Mindig beszélek a csini pocakhoz és reagálnak is rá. Már valamikor fáj szegények. De imádom mikor elérzékenyül rajta. Tart tőle hogy mennyire lesz jó anya belőle. Mivel neki nélkülözni kellet.De olyan jót helyt áll már most. Nagyon erő nő lett belőle. Amilyen törékeny és ártatlan volt. Annyira erős és kitartó lett. Az én tökéletes madárkám. És ma végre az életünk teljes lesz. Két aprósággal együtt. Ma kell be menni a kórházba. Programozott császár metszés lesz. És ma végre a kezembe fogható a kicsikéim. A szívem is össze szorul a gondolatra. Hogy egy pár óra múlva tényleg apa leszek. Már nagyon várom. Az én drágaságom is már nagyon izgatott. Végre a kezébe fogadja őket.
Már minden össze van pakolva. Már mi is el készültünk. Egy óra múlva kell indulni. Ne tud egy percre se le ülni. Annyira izgatott. Ahogy én is az vagyok. De nyugodtan kell maradnia. Nem szabad fel zaklatni magát. Mert meg mindig lehet komplikáció a műtét alatt. Az agya mivel károsodott. Nem élhet tudni milyen hatással lesz rá az érzéstelenítő. Remélem semmi nem lesz. Bele halok akkor. De nyugtató őt is és magam is. Hogy nem lesz semmi baj. Le ülök mellé az ágyba. Csak néz ki a fejéből. A szemei csillognak és vidáman mosolyog egyet. Miközben el van merülve a gondolataiba.
- Mire gondolsz tesoro?- kérdezem mosolyogva. S a combjára teszem a kezem. Rám pillant. Meg mindig csillognak a szemei.
- Csak alig tudom el hinni. Hogy két óra múlva már meg lesznek az apróságok. Már annyira várom őket.- mosolyog rám. S A vállamra hajtja a fejét. Adok egy puszit a feje tetejére.
- Büszke vagyok rád életem. Hogy ennyi nehézség ellenére itt vagy. S egy ilyen tökéletes ni van mellettem. – mosolygok r. Látom ahogy mosolyog.
- Ezt csak magadnak köszönd. Te vettél magad mellé. Te szerettél. Te voltál mellettem a rossz napjaimkor is. Hálás vagyok neked érte.- mosolyog ismét. A vállamra ad egy puszit. Ez jól esett.
- Es imposible no quererte. Cuando eres tan dulce e irresistible. Haces que cada momento sea perfecto. He sido tu prisionero desde el primer momento de mi vida.
/
Lehetetlen nem szeretni téged. Amikor olyan édes és ellenállhatatlan vagy. Minden pillanatot tökéletessé teszel. At első pillanata óta a rabod vagyok életem. – mondom ni közbe az álla alá nyúlok és fel emelem a fejét. Csak te kellesz nekem. Nem érdekel, hogy mit kell tennem. Állánál fogva emelem fel a fejét. Szélesen mosolyog rám. S közel hajol hozzám. Egy apró csókot ad a számra. Meg cirógatom az arcát.
- Lo eres todo para mí Kayden. Finalmente pertenezco a alguien. Alguien que me apoye y me ame por una vez. No necesito tu dinero, tu poder o tu famoso nombre. Sólo te necesito, como Kayden.
/
Te jelentesz nekem mindent, Kayden. Végre tartozom valakihez. Valakihez, aki végre egyszer támogat és szeret. Nincs szükségem a pénzedre, a hatalmadra vagy a híres nevedre. Csak te kellesz nekem, mint Kayden.- mosolyog kedvesen. Ez nagyon ciki volt. Végig simítok az arcán és egy lágy csókot lehelek az ajkaira. Amire a szemeit is le csukja. Az arcát kezdem simogatni.
- Te estoy agradecido, mi tesoro. Me enseñaste a luchar por algo. Me diste una nueva oportunidad. Para dejar atrás mi pasado. No me importa nada. Todo lo que necesito eres tú. No me importa lo que tenga que hacer.
/
Hálás vagyok neked, kincsem. Megtanítottál arra, hogy harcoljak valamiért. Új esélyt adtál nekem. Hogy magam mögött hagyjam a múltamat. Nem törődöm semmivel. Csak te kellesz nekem. Nem érdekel, hogy mit kell tennem.- mondom neki. Közbe mélyen a szemeibe nézek. Ami még mindig el varázsol. Könnybe lábad a gyönyörű szemei
- Tú lo eres todo para mí. Por fin me siento amada. De verdad, de verdad. Eso significa más que nada para mí. Quiero estar contigo. Amarte el resto de mi vida. Disfrutar siendo un principito y una princesa.
/
Te vagy a mindenem. Végre úgy érzem, hogy szeretnek. Igazán, igazán. Ez mindennél többet jelent nekem. Veled akarok lenni. Szeretni téged életem hátralévő részében. Élvezni a kis herceget és hercegnőt. – mosolyog rám szipogva. Le törlöm a könnyeit az arcáról. S egy csókot nyomok az ajkaira. S finoman magamhoz ölelem. Majd meg simogatom a csinos pocakját. A homlokára adok egy puszit.
- Szeretlek kicsi madárkám. – suttogom. Mire mosolyog rám egyet. Végig simít az arcomon.
- Én is szeretlek Kayden. – mondja, közbe oda hajol hozzám. Én pedig egyből le kapom. Szenvedélyesen csókolni kezdem. Át karolja a nyakam. Úgy olvadunk egybe. De imádom. El távolodok tőle, s a szemeibe nézek. Közbe meg cirógatom az arcát.
- Gyere bebé, indulni kell lassan.- közbe segítek fel állni neki. Izgatottan mosolyog rám. S magára veszi a kabátot.
- Jól van drágám. Mehetünk, kész vagyok- suttogja. Fel veszem a csomagokat. Indulunk is, ki megyünk a kocsimhoz. Körülbelül 20 perc a kórház. Meg mindig olyan vidám. Egész úton mosolyog és nevet. Tényleg sose unatkozok mellette. Imádom ezt a csajt. Be megyünk, hogy recepcióval fel vegyek. Egy fél óra múlva jönnek és viszik a mezőbe. Már nagyon izgatott vagyok. Végre a kezembe fogható őket.
SZIASZTOK!😊♥️
El érkeztünk ide is. Ez az utolsó előtti rész. Remélem mindenkinek tetszik és tetszett. Köszönöm mindenkinek, aki itt volt velem.
Puszi mindenkinek.♥️🥰
ESTÁS LEYENDO
Madárka ~《18+》~
Novela Juvenil" Ha ilyen ártatlan szemekkel nézel rám bébi. Akkor már nem sokáig fogod tartogatni az ártatlanságod. Csak nézz tovabb így."🌶🔥🔞👑🥵☠️ 🔥 Romantikus / Maffia / 18+ 🔥 A trilógia első része 📚 A világ leg híresebb Maffia dinasztia feje vagyok. És a...