Kayden
Le húzom a válláról a ruhát és. A földre engedem. Az egyik vállát kezdem el lassan csókolgatni. Szuszog egy nagyot. Megfordul velem szemben. Meg ragadom a csinos kis csípöjét. És magamhoz húzom. Le kapja rólam a pólóm. És már az ölembe is kapom. És az ágyba döntöm. Végig nyalom nyakát. Amitől szuszog egy nagyot. Lassan csókolgatom a mellkasát végig. Mire a csinos ágaskodó mellbimbóját nyalom végig. Nyöszörög egyet. Elkezdtem csókolgatni körbe. És ismét végig nyalom. Hátra hajtott fejjel szuszog. Hirtelen a számba veszem. Most kipróbáljuk meddig bírod. Ha durvább tempóra váltok. Hirtelen erősen szívni kezdem a bimbóját. Sikít egyet tőle. És a hajamba markol. Meg remeg a teste.
- Kayden! Ahh finomabban. De forró.- sikítja alattam. De nem állok meg morogva szólalok meg.
- Most kipróbáljuk. Mennyire bírod durván. – morgom és fel ülök őt is fel rántom. – durva akarok lenni veled. – morgom a fülébe. Nyel egyet és hátra fekszik. És ki nyújtja a kezét a feje mellé.
- Akkor legyél durva. – suttogja és magára ránt. Ne hagyd magad ilyen könnyen. Nem lesz jó vége. Nagyon be fogok durvulni. Rá engedem magam.
- Állíts le ha túl sok. Ne hagyd hogy nagyon messze menjek. Fogj vissza, ha már nem bírod.- suttogom a fülébe. Mire nyel egyet. És bólint egyet.
- Jól van. Csináld akkor. – mondja és el lazul a teste. Na jó. Remélem még tud állítani ha túlzásba esek. Meg ragadom a bugyiját. Le rántom róla. És két ujjam be csúsztatom a puncijába. De egyből durván kezdem ujjazni. Meg feszül a teste. De nem veszi el a kezem. Heves és durva tempóban ujjazni kezdem. Egész végig meg van feszülve a teste. A szabad kezemmel ki kötözöm a kezeit.És még durvábban ujjazom sikít egyet. Ki húzom belőle az ujjam. És be nyálaznom. Ismét vissza dugom és újra durván ujjazni kezdem. A hüvelyk ujjammal a csiklóját is. Durván dörzsölni kezdem. Amitől sikít egyet. Remeg a Teste. Nem tudom hogy élvezi vagy fáj neki.
- Fáj amit csinálok?- kérdezem morogva tőle. De ingatja a fejét. Mire tövig bele nyomom az ujjam. Hatalmas kéjes sikítás nyugtázz. Az orgazmus már végig is söpör rajta. Nem hittem volna, hogy el élvezik tőle. Hirtelen fel térdelek és őt is fel rántom. Meg fordítom.
- Húzd a térded a hasad alá. – morgom a fülébe. Mire engedelmeskedik. Fel térdel. Nem kell óvszer. A gyógyszer hatása miatt.
- Most nagyon durván meg foglak dugni. – morgom a fülébe. Most kell majd vissza fogni. Vagy nagyon fájni fog neki. Hirtelen a farkam a puncijába dugom. És egyből tövig bele nyomom magam. Fel sikít. Meg ragadom a csípöjét. És erősen dugni kezdem. Lassan de durván nyomom a farkam bele. Sikít egy hatalmasat.Rendesen fel térdelek. Meg ragadom a haját. És erősen bele markolok. El veszítem az szem. Hátra húzom a fejét. És erősen bele nyomom magam. Fájdalmas nyögés hagyja el a száját. De nem tudok el állni. Erősen és durván kezdem dugni. Minden lökés egyre mélyebbre megy. És egyre erősebben. Hangosan csattan a bőröm ahogy tövig nyomom magam bele. Sikít ismét.
- Kayden! Ez fáj. Lassíts kérlek!- sikítja alattam. De nem tudok meg állni. Morgom egyet és meg erősebben kezdem dugni. Le nyomom a másik kezemmel a Mellkasát. Közbe erősen markolom a haját a másik kezemmel. Csattogni kezd a bőrünk. Durva és gyors tempót diktálok. Amit fájdalmas nyögések díjaznak. Hirtelen rá ütök egy nagyon a seggére. Amire sikít egy hatalmasat. El vesztettem teljesen a fejem. Nem tudom mit csinálok.
- Ne sikítozz! Fogd be! – morgom rideg hangon. És ismét rá ütök egy nagyot. Közbe erősen bele nyomom a farkam. Reszketve sikít fel. Ki húzom a farkam belőle és erősen verni kezdem a seggét. Sírni kezd. De nem hallottam. Annyira ki kapcsoltam. Már nem tudom mit csinálok. Ordít a hatalmas ütések miatt.
- Kayden!! Ne! Hagyd abba!! Ez nagyon fáj! Kérlek szépen! – zokogja remegve. De ismét erősen ütni kezdem és meg ragadom a haját erősen hátra húzom a fejét. Úgy ütök rá egy nagyot.De el engedem a haját és fel állok. És fel kapom a nadrág szíjjat a földről. És már rá is vágtam a hátára vele. Akkorát sikított tőle. Hogy az egész házba hallottak szerintem. Ekkor kapok észbe mit is művelek.
A kezembe lévő szíjra nézek . Majd Grace hátára nézek. Basszameg a rohadt életbe! Úgy rávágtam vele. Ki vérzett a helye. Ő pedig zokogva reszket. Édes istenem. Mit műveltem. El dobtam a szíjjat és gyorsan ki szabadítom. Rá néztem. Láttam hogy a kezem, milyen fájdalmat okozott neki. A segge vér vörös. Annyira ütöttem. A rohadt életbe! Az ölembe kapom
- Édes istenem. A kurva életbe! Mit műveltem veled!- morgom és a hangom is bele csuklik le ülök vele. És az arcát a két kezem közzé fogom. Úgy emelem fel a fejét. Basszameg. Nagy fájdalmat okoztam neki. Hogy rohadna le a két kezem! Szuszogva szólal meg.
- Kayden....- nyöszörög. Alig hallható hangon. Magamhoz ölelem és sírni kezdek.
- Basszameg Grace! Úgy sajnálom! Nem akartalak bántani! Drága életem!- morgom. Rám pillant. Istenem, hogy milyen nagy fájdalmat okoztam neki. A mellkasomra csuklik a feje.
- Miért nem állítottál meg életem! Miért hagytad, hogy kezét emeljék rád! Basszameg!- morgom mire szorosan magamhoz ölelem. Sose bocsátom meg ezt magamnak. Soha. Zokogva hajtom a nyakába az arcom. Mire meg simogatja a tarkóm
- Nyugodj meg Kayden. Semmi baj. -suttogja. Mire el távolodok tőle.
- De néz magadra. Mit műveltem veled! Kezet emeltem arra, ami a világon leg fontosabb nekem! Bántottalak. És nem is kicsit. Sose bocsátom meg magamnak!- morgom sírva. Mire meg simogatja az arcom és a homlokát az enyémnek nyomja.
- Nem tehetsz róla. Nekem nem lett volna szabad engedném. Ne okold magad. Semmi baj. Hamar rendbe jövök. – mondja kedves hangon.Ezt nem értem. Utálni kellene amiért bántottam. De nem utál. Hogy voltam képes kezet emelni rá. Le tettem az ölemből. Le kezeltem a sebeket. Amit a kezem okozott rajta. Olyan bűntudatom van. Hogy tudtam ennyire ki kapcsolni. Te idióta fasz! Hogy tudtál kezét emelni rá! Meg se érdemlem ezt a lányt!
Te semmit nem tudsz meg becsülni! Hülye fasz! De utálom magam! Le kezeltem és segítettem el feküdni neki. Ahogy el aludt. Egyből ki jövök a szobából. Most egy pár napig nem jövök a közelébe. Kezdenem kell magammal valamit. Épp ettől tartottam, hogy kezet emelek rá. Legszívesebben le vágnám a kezeimet. De utálom magam. De egy hülye fasz vagy Kayden!
أنت تقرأ
Madárka ~《18+》~
أدب المراهقين" Ha ilyen ártatlan szemekkel nézel rám bébi. Akkor már nem sokáig fogod tartogatni az ártatlanságod. Csak nézz tovabb így."🌶🔥🔞👑🥵☠️ 🔥 Romantikus / Maffia / 18+ 🔥 A trilógia első része 📚 A világ leg híresebb Maffia dinasztia feje vagyok. És a...