Kayden
Fasz ki van ezzel a két seggfejjel. Meg volt az eszük. Míg én Sebastian- nal beszéltem. Addig Dominico oda szemtelenkedett Grace-hez. És ahogy láttam flörtölt is vele. Leg szívesebben ki téptem volna a torkát a féregnek. Szemet vetett az én Madárkámra. Ki verem a szemét. Ha még egyszer így mer rá nézni. De ahogy láttam Grace egy pillanatra se dőlt be neki. Tudta szerintem milyen egy rohadék.
Nem tudom, mit mondott neki Grace. De meg ragadta a csuklóját. Nekem se kellett több. Már oda is léptem és egyből torkom ragadtam. Ha nem lett volna ott Grace. A helyszínen beleztem volna ki. De nagy szerencséje volt.
Oldalra vonulok Grace-el. Tudni akarom mit mondott neki. Bár van egy olyan meg érzésem, hogy látni fogjuk még ma este. Biztos bosszút akar állni, amiért mindenki előtt aláztam meg. Meg állok vele az egyik oszlop mellet. Aggódóan néz rám.
- Minden rendbe van Kayden?- kérdezi suttogva. Hallani lehet a hangján, hogy aggódik.
- Nem lesz semmi baj tesoro. Nem hagyom, hogy hozzád érjen. Már mondtam régebben. Hogy ne feledd, csak én értetek hozzád. Te csak az enyém vagy. – suttogom vissza. Fel néz rám. És egyenesen a szemembe néz.
- Tudom hercegem. Ne aggódj, nem felejtettem el. Én csak a tiéd vagyok.- suttogja. S át ölel. Szorosan hozzám bújik. Valamiért nyugodtabb vagyok. El távolodok tőle.
- Mit mondott neked az a seggfej?- kérdezem tőle határozottan. Közbe körbe nézek. Meg látom a két marhát, ahogy az ajtó mellett állnak és a szemükkel keresnek valakit. Van egy sejtesem kit keresnek. Meg fogom Grace kezét és a mellettünk lévő teraszra ki lépek vele.
- Na tehát, mit mondott neked nena? – kérdezem tőle halk hangon. Amire sóhajt egyet. És rám néz.
- Csak próbálta adni nekem a szép fiút. Azt hitte egy kis flörtölés le vesz a lábamról. – mondja magabiztosan és kacéran fel emeli a fejét. Ez nem semmi, ügyesen játszik. Jó kislány. Huncut mosolyra húzom a szám. S meg ragadom a csípöjét és magamhoz húzom.
- Az csak nekem hat. Igaz kincsem. Csak én tudlak le venni a lábadról.- suttogom, közbe hozzá hajolok. S egy csókot nyomok a finom szájára. El tol magától. Közbe végig simít az államon a mutató ujjával.
- Igen hercegem. De menjünk, mert hiányolni fognak. – suttogja vissza. Amire bólintok neki. Meg fogom a kezét és rá kulcsolom az én kezem.
Úgy lépünk be vissza. Mind ketten ki húzzuk magunkat. Rá pillantok és kacéran rá vigyorgok. Ő is büszkén fel emeli a fejét. Oda érünk a fiúkhoz. Akik csak egy elismerő vigyort villantanak. Oda érünk és Carter már mellém is lép. Hozzám hajol. Mire Oda súgok neki.
- Készüljetek fel. Szerintem itt ma este még vér fürdő lesz. – mondom neki határozottan, mire rám néz és Grace-re pillant.
- Vigyázz rá nagyon. Szerintem igen csak célpont vált belőle. Főleg hogy mindenki előtt védted meg. Dominico és Sebastian nagyon Készülnek valamire. – mondja magabiztosan. Mire rá nézek és bólintok egyek. Grace-re nézek aki egyenesen a szemembe néz. Nem hagyom hogy hozzá érjenek. Ha kell mindenki kurvara ki nyírok. Aki bántani merészeli. Veszélyes este elébe állunk úgy érzem. Közelebb húzom magamhoz. És kezdődhet a dolog.
Apám a pohár köszöntő végére ért. Most jött el az idő. Grace felé fordulok és kedvesen rá mosolygok. Mélyen a kézfejébe csókolok. Érzem hogy mély levegőt vesz. Fél térdre ereszkedek. És elő kapok egy hatalmas vörös rózsa csokrot. Grace szája tátva marad a csokor láttán. El pirul teljesen és bazsalyogva néz rám. Meg köszörülöm a torkom. És határozott hangon szólalok meg.
ESTÁS LEYENDO
Madárka ~《18+》~
Novela Juvenil" Ha ilyen ártatlan szemekkel nézel rám bébi. Akkor már nem sokáig fogod tartogatni az ártatlanságod. Csak nézz tovabb így."🌶🔥🔞👑🥵☠️ 🔥 Romantikus / Maffia / 18+ 🔥 A trilógia első része 📚 A világ leg híresebb Maffia dinasztia feje vagyok. És a...