a végzetem❤️‍🩹 🔥🌹

879 34 15
                                    

Kayden

Csak ülök vele a fotelben és nézem az arcát

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Csak ülök vele a fotelben és nézem az arcát. Drága szerelmem. Kérlek szépen legyél erős. Szükségem van rád. Finoman simogatni kezdem az arcát. És a homlokom az övéhez teszem. Zokogok ismét. Közbe szorosan ölelem. Ringatózni kezdek vele. Eszembe jutnak az emlékek. A gyomrom is össze szorul. Kurvára fáj. Rossz így látni őt. A gondolattól is össze szorul a szívem. Hogy talán soha nem kel fel. Legalább akkor a karjaimba töltse az utolsó óráit. Hogy utána vele haljak én is. Egymás mellett. Soha nem hagylak magadra. Ha kell követlek a halálba is. Nélküled már úgyse lenne ez élet. És Nélküled nem is csinálnám. Te vagy az én végzetem.


- Emlékszel életem. Mikor először álltál előttem. Olyan kis törékeny voltál. Ártatlan és tiszta. Az én madárkám. Mikor először csókoltalak meg. Mikor először éreztelek a karjaim között. Mikor szerelmet vallottam neked. És fel szabadítottalak. Az első forró éjszakánkra. Meg ígértem neked, hogy sose mondok le rólad. És most se mondok le. Kérlek ébredj fel. Drága szerelmem. Az én úrnőm. Ne hagyj magamra. Nélküled már nem lenne élet. Csak veled. Szeretlek kicsi madárkám. A világon mindennél jobban. - suttogom zokogva. És erősen ölelem.

Félek nagyon. Hogy nem kel fel. A gyűrűre pillantok. A középső ujjamon lévő gyűrű egy kis tartó van. Amibe ideg méreg van. Ha Grace meg hal én is vele halok. Ha mégsem tér magához. Vele halok én is. Gyengéden simogatom a fejét. Mire hirtelen vesz egy hatalmas levegőt. És nyöszörög. Istenem még ne. Ne vedd még el tőlem. Látni akarom még. De hirtelen nyöszörögve szólal meg. Alig hallható a hangja. A lelkem is bele sajdul ebbe.


- Ka..Kayden....ö...hol.- szuszogja. Istenem beszél. Szorosan ölelem.


- Itt vagyok életem. Itt vagyok kicsim. - suttogom szipogva. Mire résnyire nyitja A szemeit. Istenem. Köszönöm hogy vissza adtad nekem. Szorosan magamhoz ölelem. És zokogni kezdek


- Drága szerelmem. Óó kincsem. Drága egyetlen madárkám. - szipogom. Mire óvatosan át ölelem.


- Tényleg....te....vagy....az?- szuszog halk hangon. Mire mosolygok rá egyet. és még cirógatom az arcát. És minden felé puszikkal halmozom. Istenem, még is magához tért. Drága szerelmem. Rá nézek meg nagyon gyenge. Zokogás tör ki belőlem. És erősen ölelem


- Drága szerelmem. Óó istenem. Nagyon szeretlek kicsi madárkám. - szipogom a hajába. Mire szuszogva szólal meg.


- Mi.... történt.....Kayden? Hol....vagyok?- szuszog halk hangon. Istenem de jó újra hallani a hangod. Drága istenem. Köszönöm hogy vissza adtad nekem. Nélküle nem tudtam volna élni


- Most már minden rendben lesz életem. Itt vagyok. Olyan buta vagy Grace. -suttogom, közben erősen ölelem magamhoz.

Érezni akarom, hogy tényleg itt van. Az én törékeny kis madárkám. Hogy mennyire hiányoztál. Hirtelen tágra nyitja szemeit. És ijedten ül fel az ölembe. De még fogom . És pont időben mert szisszen egy nagyot es majdnem le esik az ölemből. De szorosan magamhoz ölelem.

Madárka ~《18+》~Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt