Az enyém 🔞🔞🌶🌶🌶

2.1K 43 4
                                    

Kayden

Úgy imádom ezt a kislányt

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Úgy imádom ezt a kislányt. Olyan kis huncut. El bűvöl teljesen. Kis Szépségem. Hogy mennyire imádlak kis madárkám. Tényleg ő életem nője. Meg nem tetszett neki. Hogy vissza gomboltam az ingem. Úgy láttam élvezi a dolgot. Igazat meg vallva. Én se bántam volna ha tovább csinálta volna. De majd mingyárt be pótolhatatja, ha szeretné. Azok a kicsi ujjai. Amilyen kicsi olyan forró és bizsergető. Mindenem meg feszül tőle. Épp be fejeztük a vacsorát. Most a markomba fogsz kerülni. Most nem úszod meg. Most az enyém leszel.

Most már semmi nem foghat vissza. Hogy végre magamévá tegyelek. Életed leg forróbb és leg jobb éjszakájába részesítelek. Segítek neki el mosogatni. Közbe olyan jókat beszélgetünk. Tényleg nem lehet unatkozni mellette. Imádom. Most olyan nyugodt. És olyan jó kedve van. Teljesen fel van szabadulva. Épp mosogatok. Igen én olyat is tudok. Csak rá hagyom Greta-ra.

Hirtelen mögém lép és végig simít a kezeivel a karomon. Ahogy siklik rajta a kicsi ujjai. Olyan bizsergető. Égeti az ujjai a bőröm. Lassan halad a karomon végig. Kurva jó érzés.

Abba kéne hagynia. De ezúttal nem fogom le állítani. Kíváncsi vagyok. Hogy ha hagyom neki. Akkor mennyire indulok be tőle. Ügyes kis ujjai vannak. Jól használja őket. Hirtelen át karolja a hasam. S az ingen keresztül kezdi a hasam simogatni. Na itt már én se türtőztetem magam. Még fordulok. De azzal a lendülettel fel is kapom az ölembe. S a nappaliba megyek vele. De nem ülök le vele. Csak le teszem. S hevesen az ajkaira tapadok. Amit szuszogva viszonoz. El távolodik tőlem. Mutató ujjammal végig simítok az ajkain.

- Gyere kincsem. Van neked egy meglepetés. - suttogom a fülébe. Mire meg lepett arca van.

- Mire gondolsz drágám?- kérdezi meg lepetten. Imádom. Meg fogom a kezét és fel viszem az emeletre. Meg állok vele a hálószoba ajtajában.

- Csukd be a szemed bebé.- suttogom. Mire bazsalyog egyet. S be csukja a szemeit. Ki nyitom az ajtót és be viszem.

- Most már ki nyithatod életem.- suttogok ismét. Ki nyitja a szemeit. Kíváncsian figyelem. Mit reagál. A szoba padlója tele van rózsa szirmokkal. Az ágyon pedig egy hatalmas vörös rózsa csokor van. A szájához kapta a kezét. És rám néz. A szemei úgy csillognak. De imádlak gyönyörű kis madárkám. Mosolygok rá egyet és magamhoz húzom.

- Na bebé, hogy tetszik. Egy kis meglepetés számodra.- mosolygok rá. Közbe át karolom a csinos derekát. Bazsalyogva néz rám.

- Ezngyönyörű Kayden. És nagyon romantikus.- suttogja, közbe teljesen el pirul. A vörös minden árnyalatát játssza az arca. Még mindig imádom.

- Örülök hogy tetszik kincsem.- suttogom. Közbe végig simítok az oldalán. Pont olyan ruha van rajta. Ami nem takarja az oldalát. Lassan siklik rajta az ujjaim. Szuszogni kezd tőle. Hirtelen az ajkaira tapadok. S mohón csókolni kezdem az ajkait.

Madárka ~《18+》~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz