Kayden
________________________________________
Nagyon édes az biztos. Olyan kis törékeny. Annyira félt a fiúk miatt. Szorosan ül mellettem. Már kis híján az ölembe ül annyira hozzám bújik. Mondjuk meg is értem hogy fél. Én se lennék különb. Alig 17 éves múlt. És mégis ilyen férfiak között kell lennie. Ez neki most kész rém álom lehet. Nem való neki ez az élet. Főleg a Maffia élet nem. Semmit nem tud rólam. És mennyire véres a kezem. De jobb is ha nem tudja. Ekkor Carter meg szólal.
- Nos kedves Madárka. Mesélj magadról egy kicsit. Mit lehet tudni rólad?- kérdezi tőle mosolyogva. Grace rám pillant. Szerintem engedélyt szeretne kérni rá. Hogy el mondja nekik. Csak nem értem, miért kér engedély rá. De bólintok neki.
- Nem kell engedélyt kérned tesoro. Beszélgess nyugodtan. Ahogy jól esik. - mosolygok rá kedvesen. Ami úgy látom jó érzés volt neki. Mivel enyhült a feszültsége. Hátra dőltem és a hata mögött át tettem a karom.
- El nézést Carter. Csak még nagyon szokatlan.
- Semmi baj. Na mesélj. -mosolyog rá. De közben két ujjammal végig simítok a tarkóján. Amitől a hideg is ki rázza. Amin mosolygok egy jót. Majd ő is feljebb ül és neki dőlt a kanapénak. Tényleg elég kicsi. Ahogy ki nyújtja a lábát, földre nem ér el a lába. Kis törpe. De nagyon tetszik. Me encanta. Ekkor meg szólal.
- Mit szeretnél tudni rólam?- kérdezi érdeklődve tőle. Kíváncsian figyelem őket.
- Kezd azzal, hány éves vagy. És fokozatosan mindent mondj el. Kíváncsiak vagyunk rád. - mondja neki. Mire madárkám vesz egy mély levegőt. Ez hosszú lesz úgy érzem. Ekkor Hans is meg szólalt.
- Ígéretes csajnak nézel ki. Csak kár hogy ennyire fiatal vagy.- mosolyog egyet. Amivel gyanakvó pillantásokat vetek rá. Be jön neki. Ami nem tetszik nekem. Grace hangja zökkent ki. Olyan kis vékony hangja van. Édes nagyon. Olyan kislányos hangja van.
- Akkor mindent mondjak el?- kérdez rá ismét. Amire Carter csak bólint egyet.
- 18 éves leszek 3 hónap múlva. - mondja bizonytalanul. A fiúk szája it tárva maradt. Carter rám néz.
- Ennyire fiatal ez a lány?- kérdezi kíváncsian. Nekem intézte a szavait. De közben rá néz.
- Igen öcsém. Még nagyon fiatal. És törékeny. Ártatlan madárkám. - mosolygok rá.
- De szinte még kislány. Hogy találtál egy kislányt magad mellé?- kérdezi tőlem. Erre csak sóhajtok egyet. Azt hiszi nem tudom, hogy nagyon fiatal.
- Tudom, hogy túl fiatal. És hogy szinte gyerek. - mondom neki. Mire Hans is meg szólal.
- bátyám, biztos jó ötlet volt őt választanod? Kislánnyal még nem volt dolgod. Tudod egyáltalán milyen igényei vannak ? - kérdezi kacéran. És gúnyosan fel vonja szemöldökét. Mindjárt orrba baszom, addig idegesít.
ČTEŠ
Madárka ~《18+》~
Teenfikce" Ha ilyen ártatlan szemekkel nézel rám bébi. Akkor már nem sokáig fogod tartogatni az ártatlanságod. Csak nézz tovabb így."🌶🔥🔞👑🥵☠️ 🔥 Romantikus / Maffia / 18+ 🔥 A trilógia első része 📚 A világ leg híresebb Maffia dinasztia feje vagyok. És a...