KaydenGyönyörű ez a lány. Gyengéden végig simítok az arcán. Mire oldalra hajtja a fejet. Ez olyan édes. Meg fogom az állát. És ajkaimmal érzékin meg csókolom az ő ajkait. Amire vesz egy nagy levegőt. Mind a két kezével meg fogja az arcom es viszonozza a csókom. Olyan őrjítő ajakai vannak.
Meg ragadtam a csípőjét és magamhoz húzom. A teste teljesen az enyémhez simul. Végig simítok az egész oldalán. Kezeim lassan a derékra siklottak. És lassan végig simítom a gerincet egy ujjammal. Amire nyöszörögni kezd. Hirtelen mohón az ajkaira tapadtam. S rá markoltam a feszes seggére. Amire a számba nyög egy nagyot. Istenem ez a csaj. El távolodtam az ajkammal tőle.
-Hogy lehetsz, ennyire kurva szexi csaj? Ki készít teljesen ez a kibaszott szexi tested. Aminek egyre nehezebb ellent mondanom. Úgy kívánlak. Bele bolondulok. - zihálom a fülébe. Mire a tarkómnál fogva vissza húz magához. S most ő tapad az ajkaimra. Most ő kezdi mohón csókolni. Aminek képtelen vagyok ellenállni. Fel kapom az ölembe és a fotelbe ülök vele. Mire kezeivel végig simít a mellkasomon. Kibaszott jó érzés. En pedig a meztelen combján simítok végig. És még markolom. Amire fel nyöszörög az ajkam alatt. S még jobban rá tapad. Nem bírom. El veszítem az eszem. Hirtelen ki bújtattam a ruhából és a földre dobom. Hirtelen ő is le kapja rólam a folyamat. Szuszogva távolodik el tőlem.
-Madárkám. Hagyd abba, ha jót akarsz magadnak.- zihálom a fülébe. Mire meg markolom a seggét. Amire nyögött egyet. Nem bírom tovább vissza fogni magam. Még jobban az ölembe ültettem.
-Érj hozzám kérlek. Akarom hogy hozzám érj Kayden. Kérlek Kayden.-Nyöszörögve súgja a fülembe. Olyan szapora a légzése. Csoda hogy el nem ájul tőle. Mire végig simítok a combján. Amire még jobban zihál.
-Biztos akarod bebé? Ha neki kezdek nem fogok tudni le állni.- zihálom vissza a fülébe. Amitől hátra hajtja a fejét. Ennek nem tudok elélne állni. Meg ragadom a tarkóját. És mohón az ajkaira tapadok. Amit viszonoz ő is. Istenem ezek az ajkak. Imádom őket. Csak az enyém. Minden porcikád csak az enyém. Lassan masszírozni kezdem ismét a csinos seggét. Amire nyög a számba egyet. És lassan mozgatni kezdi a csípöjét. Amitől a farkam egyből fel áll rá. Meg ragadom csípőjét. S meg jobban magamra nyomta. S jobban mozgatni kezdem a csípöjét. Amire Harta hajtott fejjel nyög fel. S a nyakát kezdem csókolgatni végig. Közbe ritmusban mozgatja a csípöjét. Én meg a seggét masszírozó egyre erősebben. Nyögések nyugtáznak. Imádom ezt a hangot. Olyan őrjítő. Kívánatos egy kis csitri. Imádom. Szenvedélyesen tapadunk egymás ajakira. Nem bírom tovább. Grace állj le. Ha nem akarsz egész éjszaka alattam nyögni. Úgy kívánlak. Szuszogva távolodok el tőle. A szemeibe nézek. Ez a tekintet. Basszus. Ez a lány épp úgy vágyik rám, ahogy én ő rá.
-Édes állj le, ha jót akarsz. Nem lesz jó vége, ha tovább csinálod. - zihálom a fülébe. Mire meg jobban mozgatni kezdi a csípöjét. Kezeivel lassan cirógatni kezdi a mellkasom. Egészen a hasam aljáig. Amire fel morgok egyet.
-Akarom Kayden. Akarom hogy hozzám érj. - nyöszörgi a számba. Nem bírom. Ekkor el vesztettem az eszem. Meg ragadtam a seggét és erősen rá markolok. Amire hangosan nyögni kezd. Hátra hajtja a fejét. És én egyből el támadom a nyakát. És mohón szívni kezdem. Gyengéden bele haraptam. Majd ismét szívni kezdem. Erre nyög egy nagyot. S a hajamba markol. Fel állok vele a fotelból és az ágyba döntöm. A kezeit a feje fölött őssze kulcsolom és a párnába szorítom. Közben egy pillanatra se hagyom a abba a csókot. Erősen markolom a seggét. Eszemet veszítem. Ajkaimmal el távolodok a nyakától. Az ajkam helye meg látszik rajta. Fel akarok kell i róla. De vissza ránt.
-Ne hagyj itt kérlek. Ne hagyj itt fel izgulva. Csináld még.- szuszogja zihálva. Basszus Grace. Nem bírom. Hirtelen meg emelem a csípöjét és le rántom róla a csinos bugyiját. Közben mohon csókolom . Mintha nem lenne holnap. Ő is módon viszonozza. Szomjazom az édes ajkait. Nem tudok be telni vele. Olyan mint a drog ez a lány. Akkor én túl adagolást kérek belőle. Kattogni akarok érte és sóvárogni. Imádom az én kis drogom. De kívánlak. Nem tudok le állni veled. Kemény egy drogom van, az biztos. Kurva jó érzés. Kicsit el távolodok tőle.
CZYTASZ
Madárka ~《18+》~
Dla nastolatków" Ha ilyen ártatlan szemekkel nézel rám bébi. Akkor már nem sokáig fogod tartogatni az ártatlanságod. Csak nézz tovabb így."🌶🔥🔞👑🥵☠️ 🔥 Romantikus / Maffia / 18+ 🔥 A trilógia első része 📚 A világ leg híresebb Maffia dinasztia feje vagyok. És a...