Grace
Kayden apja, nem is olyan szörnyű mint hittem. Jól el beszélgettem vele. Míg itt volt. Tetszettem neki. El nyertem a tetszését. És az mondta úrnő ként jobban helyt állnék. Mit szolga ként. Ez jól esett. Kayden annyira félt. Hogy nem fogok tetszeni neki. Minden rá volt írva az arcára. De még könnyebbül, mikor az apja jó véleménnyel volt rólam. Aminek én is nagyon örülök. Sokáig beszélgettem vele. És ahhoz képest nem ítélt el mert fiatal vagyok. Sőt azt mondta egy igazi aduász lehetne belőlem. Kayden mellé tökéletes lennék. Ha ki tanítana. Soha a büdös életbe, nem tudnának meg fosztani a hatalmamtól és a rangomtól. Érdekes gondolat az biztos.
Ki kísértük az apját. Carter megkönnyebbül es sóhajt egy nagyot. Most neki se kötött bele semmibe. Kayden is meg könnyebbült. Főleg hogy tetszettem az apjának. Suttogva szól a fülembe.
- Ügyesen manipuláltad az apámat tesoro. Nagyon ügyes voltál. – mosolyog rám kedvesen. Az arcán megkönnyebbülés fedezek fel. Majd meg puszilja a hajam és magához ölel.
- Próbáltam jó benyomást kelteni. És ahogy látom sikerült is.- mosolygok rá. Miközben bele csókol a csuklóm hajlatába. Közbe a szemembe néz. Basszus de bizsergető. Ekkor Carter is meg szólal.
- Ez nem semmi. Nagyon merész vagy. Tényleg senki nem mert, még igy szembe állni vele. És szemtől szembe beszélni vele. A bátorságodnak köszönd hogy tetszel neki. – mondja elismerően. Erre csak mosolygok egyet. Jól esett.
- Különleges vagy madárkám.- mosolyogja Kayden. Majd kacér mosolyt villant. Büszke rám. Ennek örülök nagyon. Ekkor Carter meg szólal.
- Megyek meg nézem az öcsink merre csavarog. – mondja. Amire egyszerre bólintok Kayden-nel. Össze nézünk és kacagunk egyet rajta. Carter mar sarkon is fordult és ki ment az ajtón. Kayden hozzám fordul és gyengéden végig simít az arcomon. S egy lágy csókot adott az ajkaimra. Ami nagyon jól esik. De hirtelen szenvedélyesen csókolni kezd. S a csípömnél fogva magához húz. Át karolom a nyakát és én is viszonzom a csókját. Olyan jó érzés ez. Magával ragad teljesen. Levegő híján válnak szét az ajkaink. Mire egyenesen a szemembe néz. Ezek a szemek. Teljesen le vesznek a lábamról. Ez az azúr kék szemei. ki készít ez a pasi. Suttogva szólalok meg.
- Komolyan gondoltad? Amit reggel mondtál nekem.- kérdezem tőle halk hangon. Mire az állam alá nyúl. S fel emeli a fejem.
- Sí, querida. Quise decir cada palabra que dije. Sé mía. Sé mi vida. Eres todo lo que necesito, querida. / Igen, kedvesem. Komolyan gondoltam minden egyes szót, amit mondtam. Légy az enyém. Légy az életem. Te vagy minden, amire szükségem van kedvesem.- mondja, s közben egy pillanatra se veszi el a tekintetét. Érzem ahogy elönt a forróság. És el pirulok teljesen. Erre csak mosolyog egyet. Hirtelen át karoltam a nyakát és meg ölelem. Amire meg lepődik kicsit. Majd ő is át karolja a derekam, s meg jobban magához húz. Ismét az illatát kezdem szagolni. Kellemes érzés. A fejem a mellkasára hajtom. Ő pedig a hátam kezdi simogatni. Közbe az állát a fejem búbjára teszi.
- Se siente tan bien. Que te preocupes tanto por mí. Eres tan diferente. Gracias por elegirme. / Olyan jó érzés. Hogy ennyire törődsz velem. Annyira más vagy. Köszönöm, hogy engem választottál.- suttogom a mellkasán. El érzékenyültem. Szipogni kezdek. Mire fel emeli a fejem és a szemeimbe néz. Gyengéden le törölte a könnyeim. És lágyan meg csókolt.
- Quiero que seas feliz. Sé que es difícil para ti. Pero siempre estaré ahí para ti, mi pajarito. Tú me perteneces. / Szeretném, ha boldog lennél. Tudom, hogy ez nehéz neked. De én mindig ott leszek neked, kismadaram. Hozzám tartozol. – suttogja az ajkaimra. Majd hirtelen fel kap az ölébe úgy ölel magához. Jó érzés, hogy ennyire nagy hozzám képest. Olyan jól esik ez a törődés. Szeretem ezt a férfit.
Elindult velem az ölében. És egyenesen a szobába visz. Le ül velem a szokásos fotelbe. És kicsit el távolodik tőlem. Gyengéden végig simítja az állam. Mutató ujjával végig simít az ajkaimon. Közben végig nyalja a saját ajkait. Zavarba jövök tőle.
Amin kacag egyet. Én is fel nevetek. Nem tudom hogy csinálja, de mindig meg tud nevettetni. Ekkor a tarkómra csúsztatja a kezét. S érzékin az ajkaimra tapad. Teljesen el alélok tőle. Én is viszonzom az érzéki ajkait. Mire a csókja mohóvá válik. Mohón csókolni kezd. Amitől a lélegzetem is meg áll egy pillanatra. Át karoltam a nyakát és a tarkóját kezdem simogatni. Közben én is mohón viszonzom a szenvedés csókját. Kezeit a szoknyám alá csúsztatja. És a combom kezdi végig masszírozni. Amitől még jobban az ölébe ülök. Szaporán kezdem venni a levegőt. Ahogy gyorsít a kezeivel. El távolodik az ajakival tőlem. Ajh ne már! Ne hagyj itt.
- Ne csináld már! Ajh Ne hagyj itt! – szuszogom a szájába. Mire alattomos mosoly húzódik a szája szélén. Egyik kezével hirtelen végig simít rajtam. Amitől még markolom az inget a vállán. A fülemhez hajol.
- Ez kell neked!? Most jól kezelésbe veszlek bebé! Ezt akarod édes? – kérdezi suttogva. Amire csak egy nyögésem a válasz. Pajzán mosolyra húzza száját. S a kezét a bugyimba csúsztatja. Egyből belém dugja egy ujját és lassan ujjazni kezd. Amitől hangosan fel nyögök. Istenem de jó ujjad van
- Óó Kayden.... de jó ujjad van..... Édes istenem. Óó de jó.- nyöszörgőm. Közben újra az ajkaimra tapad. Közbe fel áll belém és egyből az ágyba dönt. Egy pillanatra se enged el.
Mohón tapadunk egymás ajkaira. Közben hevesen jár az ujja bennem. Én pedig ki csatoltam a nadrágját. És a kezem lassan be csúsztattam. Amire a számba morog egy nagyot. Basszus. Még mindig nagyon őrjítő hang. Kezemmel lassan izgatni kezdtem őt. Fel vettem az ő ritmusát. Amire most ő nyög egyet. Hirtelen gyors tempóra vált és hevesen kezd ujjazni. Csattog a keze bennem. Hangosan nyögök tőle. Én is gyorsítok. Egyszerre nyögünk egy nagyot. Engem remegve önt el az orgazmus. Ő pedig morog egy nagyot. Úgy élvezett el. Ki vettem a kezem. S Újra a tarkóját fogtam meg. Ő Is ki vette az ujját belőlem. És szenvedélyesen meg csókol. Le mászik rólam. És mellém fekszik. Mire en a vállára fekszem. És nyakába fúrom az arcom.
- Na bebé. Ki vagy elégítve? Édes vagy nena. Imádom hogy igy szuszogsz a nyakamba.- suttogja. Mire meg simogatja az oldalam. Át karoltam és még jobban hozzá bújok. Felém fordul és ő is magához ölelt. Suttogva szólalok meg.
- Imádom, hogy olyan jó vagy benne Kayden. Vagyis inkább macikám.- suttogom a mellkasán. Mire lágyan el mosolyodik és teljesen magához ölel.
- Drága madárkám. Te vagy a mindenem. Csak az enyém vagy. Imádom ezt az aprócska tested.- suttogja. Meg puszilta a homlokom. A szemeibe nézek. És közbe meg simogatja az arcom.
- El fogadom az ajánlatot. Neked adom a testem és a lelkem. – suttogom. Mire széles mosoly ül ki az arcára . Majd hirtelen meg csókolt. Közben az arcom fogta meg egyik kezével. Én is viszonzom. Lassan el távolodik tőlem.
- nem fogod meg bánni mi belleza. Ígérem neked hűséges leszek hozzád. Mindent meg adok neked, amit csak a szíved óhajt. – suttogja. Majd ismét meg csókolt. Annyira szeretem ezt az érzés. Én is meg adok mindent, amit csak tudok. Vele szeretnék lenni.
ESTÁS LEYENDO
Madárka ~《18+》~
Novela Juvenil" Ha ilyen ártatlan szemekkel nézel rám bébi. Akkor már nem sokáig fogod tartogatni az ártatlanságod. Csak nézz tovabb így."🌶🔥🔞👑🥵☠️ 🔥 Romantikus / Maffia / 18+ 🔥 A trilógia első része 📚 A világ leg híresebb Maffia dinasztia feje vagyok. És a...