Hoofdstuk 4

2.1K 77 4
                                    

Haihai! Sorry dat ik zo lang niks heb geüpload, maar jullie kennen de reden. :$ Hier een nieuw hoofdstuk, enjoy! xx

{ De volgende dag }

POV Harry Styles

Langzaam doe ik mijn ogen open. Ik voel hoe er een brede lach op mijn mond zit geplakt. De reden is nog beter. Louis Tomlinson, de leukste jongen van de wereld, heeft mij gisteravond vertelt dat hij mij ook leuk vindt. Ik stap uit bed, pak een joggingbroek uit de kast, trek die aan en loop naar de keuken. Ik ben de eerste, en dek dus de tafel, om vervolgens voor mezelf een broodje te smeren en die op te eten. Eén voor één komen de andere jongens ook de keuken binnen. Louis als laatste. 'Zo, Hazza, wat zie jij er goed uit vandaag! En een fraaie vertoning.' merkt Liam op. Ik grinnik. Ik had geen zin om een shirt aan te doen. Liams blik gaat van mij naar Louis, wat ik best kan begrijpen. Louis' ogen beginnen te stralen. Zou dat door mij komen? 'Heb ik iets gemist?' vraagt Niall. Ik grinnik. Een heleboel heeft hij gemist! 'Nou?' dringt Zayn aan. 'Uhm..' stottert Louis. Hij kijkt naar zijn voeten. 'Louis en ik zijn.. een soort van.. stelletje.' maak ik, ook stotterend, zijn zin af. 'Gefeliciteerd!' roept Niall blij. 'Het is nog niet officieel maar-' begint Louis. 'Nou dan!' Louis kijkt naar Liam. Dan kijkt hij naar mij. 'Harry.. wil je mijn vriendje zijn?' 'Ja.' fluister ik zachtjes. Niall, Liam en Zayn beginnen te klappen. Blij geef ik Louis een knuffel, waarna hij zijn lippen op de mijne drukt. Een geweldig gevoel van geluk gaat door mijn lichaam. Ik haal mijn lippen van de zijne, pak zijn hand, en trek hem mee naar mijn kamer. We gaan op mijn bed liggen en kletsen wat, om elkaar tussendoor een kus te geven. 'Hazza?' zegt Louis na een tijdje. 'Ja, Boo?' 'Kun je alsjeblieft een shirt aan doen?' Niet-begrijpend kijk ik hem aan. 'Ik kan dit echt niet langer verdragen..' mompelt hij, terwijl hij naar mijn blote bovenlijf kijkt. Ik schiet in de lach. Louis grinnikt ook zachtjes. Ik pak een shirt uit mijn kast en trek hem aan. Louis zucht opgelucht. Ik geef hem een strenge blik, waarna hij begint te lachen. Ik spring op mijn bed en begint hem te kietelen. 'Neeeeee! Hazza! Stop!' giert hij. Na een tijdje stop ik met kietelen en vallen we allebei uitgeput op mijn bed neer. 'Best wel raar, vind je niet?' vraagt hij opeens. 'Wat?' 'Dat wij nu.. een stelletje zijn.' Daar heeft hij wel een punt. 'Ja.. wel een beetje. Maar het is ook leuk.' 'Ja, vooral dat.' glimlacht hij. 'Zullen we naar beneden gaan?' stel ik voor. Louis knikt en we lopen weer naar beneden. 'Daar hebben we de tortelduifjes ook weer.' grijnst Zayn als we de woonkamer binnenkomen. Ik voel mijn wangen rood worden, en zie vanuit mijn ooghoek dat Louis hetzelfde overkomt. 'Ach, laat ze toch.' zegt Liam. Ik glimlach en geef Louis een kus. Op dat moment komt Paul op de één of andere manier binnen. Vast via de achterdeur. 'Wat is hier aan de hand?' vraagt hij geschrokken. 'Louis en Harry zijn een stel!' roept Niall opgewekt. Pauls ogen worden, voor zover dat kan, nog groter. 'Sorry, jongens, maar dat zal echt niet gaan.' Wat? Wat bedoelt hij daar nou mee?!

POV Louis Tomlinson

'Sorry, jongens, maar dat zal echt niet gaan.' Wat? Hoezo gaat dat niet? 'Hoezo niet?' vraagt Harry, die even verbaasd lijkt als ik. 'Dit kan niet de wijde wereld in, jongens. Straks verliezen we heel veel fans, dat kan ik niet risceren. Of er zijn grote bedrijven die niks meer met jullie te maken willen hebben nu jullie homo zijn.' 'Wat?! Waar slaat dat nou op?!' roep ik boos. Halverwege mijn zin slaat mijn stem over. 'Sorry, jongens. Vanmiddag heb ik een meid voor je, Louis. Harry, jij moet maar weer met meisjes gaan flirten. Ik merkte al dat je dat de laatste tijd minder deed.' En hij is weg. Machteloos staan Harry en ik naast elkaar. We zijn net een ochtend een officieel stelletje en we moeten al uit elkaar?! Ik voel tranen achter mijn ogen branden. Het is niet eerlijk. Er zijn zoveel mensen die zelf mogen weten of ze een relatie met een meisje of met een jongen hebben, en ík mag natuurlijk weer niet zelf kiezen. Ik ben verliefd op Harry, en ik moet een nep relatie hebben met één of andere bitch die Paul voor me uitkiest. Ik voel twee sterke armen om me heen en kijk op. Harry kijkt me met betraande ogen aan. 'Louis, ik blijf van je houden, ook al ben je met ik weet niet wie. Onthoud je dat?' Ik knik langzaam. 'Natuurlijk, Hazza.'

{ Die avond }

De bel gaat. 'Ik doe wel open.' mompelt Liam. Hij staat op en komt even later terug met Paul en een meisje. Ik mag haar meteen al niet. Ze is best knap, maar ik mag haar gewoon niet. Paul kijkt blij. 'Louis, dit is Eleanor. Zij wordt je 'vriendin'.' 'Jippie.' zeg ik, totaal niet blij. 'Geef elkaar eens een hand.' zeg Paul. Hij is verdomme mijn vader niet! Met tegenzin sta ik op van de bank en loop naar Eleanor toe. 'Hoi.' zeg ik kil. 'Hoi.' zegt ze kil terug. Ik geef haar een hand. 'Iets meer liefde, graag. Jullie moeten het nog een tijd met elkaar doen.' Nee, alsjeblieft! Iemand, help me. 'Hoe kan ik aardig doen tegen iemand die ik niet mag?' merk ik op. 'Je kent me nauwelijks!' roept Eleanor. 'Sorry, hoor, maar ik mag je uitstraling gewoon niet.' 'Geef elkaar eens een knuffel.' 'Waarom?' 'Doe nou maar!' Met nog meer tegenzin geef ik haar een knuffel. Ik kan nu al niet wachten om haar te moeten zoenen. Wie hoort mijn sarcasme? Zo snel mogelijk laat ik haar weer los en ga weer naast Harry op de bank zitten. Bij Harry wil ik zijn. Niet bij die bitch van een Eleanor. 'Morgen gaat het de publiciteit in.' zegt Paul streng. 'Het zal wel.' mompel ik. 'Kom je, Eleanor?' Paul en Eleanor vertrekken. 'Dat was..' begint Liam. 'Een hel.' zeg ik droog. Verdrietig laat ik mijn hoofd op Harry's schouder zakken, die een arm om mij heen slaat. Waarom moet mij dit overkomen? Waarom kunnen Harry en ik niet gewoon een stel zijn? Waarom moet ik met die bitch van Eleanor gaan? 'Het komt wel goed, Boo.' fluistert Harry in mijn oor. 'Dat hoop ik. We zullen in het geheim onze relatie moeten voortzetten.' En ik druk mijn lippen op de zijne.

{ Een week later }

POV Harry Styles

Louis en Eleanor zijn nu al een week 'bij elkaar'. Het is verschrikkelijk om hem te zien zoenen met haar, maar nog veel erger om te zien hoe ongelukkig hij eronder is. Elke keer als hij met haar ergens rondloopt zie je dat zijn lach fake is. Het is allemaal fake. Alles is zo nep. Louis en ik zijn nog steeds bij elkaar, in het geheim. De momenten met hem zijn perfect. Maar oh, ik baal zó erg dat we het van Paul niet in het openbaar mogen brengen. Soms zie ik op twitter berichtjes van Directioners die 'Larry Stylinson' shippen. Dat geeft me een goed gevoel. Ze vinden mij en Louis een leuk koppel. Deze week kwam Paul ook nog een keer langs. Hij zei dat ik meisjes mee naar huis moest nemen voor een 'one night stand'. Ik heb hem de rug toegekeerd en ben boos naar mijn kamer gelopen. Hij is echt gek. Louis komt de woonkamer ingelopen. Als hij mij ziet glimlacht hij. 'Hey, Hazza!' 'Boo!' Ik sta op van de bank en loop naar hem toe. Ik sla mijn armen om hem heen en geef hem een kus. 'Hoe was je dag?' vraag ik terwijl we op de bank gaan zitten. 'Heerlijk. Eleanor en ik werden door paparazzi achtervolgd, waardoor we extra klef moesten doen.' Ik sla troostend een arm om hem heen en hij legt zijn hoofd op mijn schouder. 'Ik vind het echt zo erg voor je.' zeg ik. 'Ik vind het zo erg voor jóú, dat jij moet kijken hoe ik met Eleanor zoen.' Haar naam spreekt hij uit alsof het vuil is, maar oh, de woorden zijn zo lief. 'Ik kan er mee leven.' zeg ik. 'Waar zijn de andere jongens eigenlijk?' 'Niall wou naar Nando's. Ik ben hier op jou blijven wachten.' 'Wat lief.' glimlacht hij. 'Zullen we pizza bestellen en daarna film kijken op mijn kamer?' stel ik voor. 'Leuk!'

Yeaah, nieuw hoofdstuk! Ik wil trouwens een nieuwe kaft en titel doen. Wat vinden jullie van de titel:

Nobody Takes Us Apart

Let me know! xx

Nobody Takes Us Apart || Larry StylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu