POV Harry Styles
We zitten diep in de penarie. Echt heel diep. Dat merkten we wel toen we eerst naar het politiebureau werden gebracht (een hele ondervraging), toen in een politieauto naar Londen reden en toen Paul onder ogen kwamen. 'ZIJN JULLIE NOU HELEMAAL BETOETERD?!' had hij geschreeuwd. 'We zijn maar anderhalve week weg geweest.' mompelde Louis. 'KAN ME NIET SCHELEN! DENK JE DAT JULLIE VERTREK ONBEKEND IS GEBLEVEN? NATUURLIJK NIET!' En zo was het een tijdje doorgegaan. Nu staan we op de stoep van ons huis en de deur kan ieder moment open gaan.
De deur gaat open en Liam verschijnt. Zijn uitdrukking vertelt dat hij, Niall en Zayn niet wisten dat we waren 'gevonden'. 'Hey, Liam.' mompel ik. 'Harry?' vraagt hij stomverbaasd. 'Louis?' 'Hey, maat.' zegt Louis met een poging tot een glimlach. Liam werpt een vragende blik naar Paul. 'Ik vertel het zo.' Hij duwt ons naar binnen (hij is nog steeds heel boos op ons) en trekt vervolgens de deur achter zich dicht. 'Woonkamer.' beveelt hij. 'We zijn je honden niet.' mompelt Louis verontwaardigt. Gelukkig hoort Paul het niet. In de woonkamer zitten Niall en Zayn tv te kijken. 'Liam wie zijn da-' begint Niall, maar kapt zijn zin af als hij ons ziet. 'Jo, Nialler.' zeggen Louis en ik tegelijk. 'Hey, Zayn.' zeg ik. 'Hey.' zegt Louis. 'Zitten.' gromt Paul. Met een zucht ga ik op de bank zitten. Louis ploft naast me neer. 'Paul- wat- hoe-?' stottert Zayn. 'Mond dicht.' Zayn werpt hem een verontwaardigde blik. 'Deze twee heren,' Paul werpt een blik op Louis en mij. 'dachten dat het leuk zou zijn om er even tussenuit te knijpen, zoals jullie weten. Op een gegeven moment zag een politieagent van Chepstow twee jongens met hun beanies en zonnebrillen op vanaf het station naar het bos lopen. Hij vond het erg verdacht en besloot de jongens in de gaten te houden als ze weer naar de stad kwamen. Gelukkig voor hem gebeurde dat. Om de beurt kwamen de jongens naar de stad om boodschappen te doen, totdat ze op een dag met z'n tweeën kwamen. Bij de supermarkt hoorde hij ze elkaar 'Harry' en 'Lou' noemen. Hij wist dat de heren Harry Styles en Louis Tomlinson 'vermist' waren, en hij besloot de jongens nog beter in de gaten te houden. Hij volgde ze door de stad en aan de rand van het centrum greep hij ze beet. Een goede vangst, en hij heeft er natuurlijk flink voor betaalt gekregen.' eindigt Paul zijn verhaal. Niall, Zayn en Liam kijken hem met open mond aan. Het blijft even stil. 'Onze spullen liggen nog in de tent in het bos.' zegt Louis dan. 'Dat is dan jammer.' snauwt Paul. 'Maar er zat een cadeautje van Eleanor bij.' zegt Louis op zo'n zeurtoon. Paul werpt hem een woeste blik maar Louis blijft hem uitdagend aanstaren.
POV Louis Tomlinson
'Maar er zat een cadeautje van Eleanor bij.' zeg ik op een zeurtoon. Paul werpt me een woeste blik maar ik blijf hem uitdagend aanstaren. Ons nonverbale gesprek wordt verstoord door de bel. Harry wil opstaan maar Paul duwt hem terug. 'Ik ga. Jij blijft zitten.' Als hij de kamer uitloopt mompelt Harry boos: 'Pff, ik ben je hond niet.' 'Hey, Paul! Ik ben zo snel mogelijk gekomen, jullie zeiden dat Louis is gevonden.' klinkt het vanuit de gang. Ik laat me met een zucht achterover vallen. Niet zij! Paul komt terug met een meisje met lang bruin haar en bruine ogen. Ze is eigenlijk best knap, alleen mag ik haar voor geen centimeter: Eleanor Jane Calder. 'Hey, Louis.' zegt ze lief. Ik werp haar een blik van 'ik weet dat jij mij niet mag en jij weet dat ik jou niet mag dus hou je kop'. 'Wat een vijandschap zeg.' zegt ze een tikkeltje bitchie. 'Kom nou, we hoeven niet verliefd te zijn maar aardig naar elkaar doen kan toch geen kwaad?' Ze negeert de andere jongens volkomen. 'Paul, waarom heb je haar laten komen?' vraag ik ongelukkig. 'Jullie zijn nog steeds verliefd.' snauwt hij als antwoord. Jeez, die heeft ook niet zijn dag vandaag. 'Pff, op haar?' zeg ik minachtend. Paul loopt woest naar me toe en prikt met zijn vinger dreigend in mijn borst. 'Dit. Is. Televisie.' Met die woorden draait hij zich om en aan het geluid van een dichtvallende voordeur is hij vertrokken. Stilte. 'Wil iemand thee?' piept Eleanor dan. Niemand antwoord en uiteindelijk loop ze toch naar de keuken. De andere jongens werpen me medelijdende blikken. Waarom moet míj dit nou overkomen? 'Misschien valt ze nog best wel mee..' probeert Zayn me op te vrolijken. Ik kijk hem aan en zie dat hij er zelf ook niet echt in gelooft. Eleanor komt terug met een dienblad vol kopjes, een theepot en een koektrommel. Wie geeft haar het recht in onze keukenkastjes te neuzen? Ik wil daar iets over zeggen maar Liam, die ook naast me zit, geeft me een por in mijn zij. Eleanor zet het dienblad op de salontafel en stelt voor om film te kijken. Serieus? Een film? 'Ja, leuk.' zegt Liam met een nadrukkelijke blik op mij. Ik heb hem al door. Hij wil vriendschap creëren. Gaat niet lukken. 'Doe Black Swan, ik heb zin in een horror film.' mompelt Zayn en kijkt dan weer op zijn mobiel. Liam doet de film in de dvd speler en laat zich dan in een sofa zakken. 'Ga jij maar naast Louis zitten.' zegt hij tegen Eleanor. Ik werp hem een dodelijke blik en schuif demonstratief meer naar Harry toe. Die laatste grijnst naar mij en drukt een kusje op mijn neus. Ach, vandaag viel eigenlijk nog wel mee als je het zo bekijkt. Harry en ik zijn er redelijk goed vanaf gekomen.
Daar zat ik er weer goed naast.
hehe, ik hou van dat soort zinnetjes op het einde. :)))) <onderkin xd. Maar goed, new chappieee! :D hij is volgens mij iets langer dan de vorige maar nor steeds niet erg lang,, sorryy. Wat vonden jullie ervan? Oehh, Liam wil vriendschap tussen Lou en Eleanor.. hoe gaat dat aflopenn? ik had nog niet echt veel reacties gekregen voor de directioner groepsapp, maar je kunt nog steeds nummer sturen. :)) okee wil ik nog iets zeggen? nee eigenlijk niet. okk byee dan maar. ojaa, we zitten al over de 3000 reads! :D :D en zoveel leuke reacties! had ik echt nooit verwacht, thanks allemaal! vote / comment / fan ?? xxx
JE LEEST
Nobody Takes Us Apart || Larry Stylinson
Fanfiction"I fell in love with my best friend... " Harry en Louis vinden elkaar leuk, en willen niets anders dan bij elkaar, maar management staat dit niet toe. Louis moet in een nep relatie met Eleanor Calder, een meisje dat hij absoluut niet mag. Harry moet...