Hoofdstuk 17

1.4K 65 7
                                    

DIANA I

POV Harry Styles

Terwijl onze zoen geweldig is voel ik dat Louis nog steeds down is. Dit alles raakt hem veel harder dan hij laat zien. Ik haal mijn lippen van die van hem en pak zijn hand. 'Kom.' glimlach ik en trek hem mee naar boven, naar mijn kamer. Ik duw hem zachtjes op mijn bed en ga naast hem liggen, om vervolgens onze lippen weer te herenigen. Mijn tong glijdt zijn mond in en we hervatten onze zoen van daarnet. Met mijn vingers streel ik zachtjes over Louis' rug terwijl er een opgewonden gevoel zich in mijn maag verspreidt. Terwijl Louis nu zijn handen door mijn krullen laat glijden wordt het opgewonden gevoel groter en in een opwelling trek ik zijn shirt uit. Hij haalt zijn lippen van de mijne en kijkt mij grijnzend aan. Al het verdriet is uit zijn ogen verdewenen en ik zie alleen maar lust in zijn prachtige heldere ogen. Mijn ogen glijden naar zijn bovenlichaam, dat wordt gesierd door een prachtig wasbordje. Doordat ik zo naar dat heerlijke lichaam zit te staren merk ik niet dat Louis' handen langzaam naar de knoopjes van mijn blouse glijden en pas als ze allemaal open zijn heb ik het door. Ik trek mijn blouse snel uit en mik hem in de andere hoek van de kamer. Louis' ogen glijden naar mijn borst vol tatoeäges. Ik grinnik zachtjes en duw hem dan achterover op het bed. Ik ga boven hem hangen en druk mijn lippen liefdevol op de zijne. Het wordt een lange tongzoen en ik voel dat mijn ademhaling steeds zwaarder wordt. Dan glijden de handen van Louis teder naar de rand van mijn broek en maken ze de knoop en gulp open. Ik schop mijn eigen broek uit en maak dan dezijne open. (A/N: ASDFGHJKL IK BEN HIER ZO SLECHT IN K BYE) Dan gaat het heel snel en voor ik het weet zijn we allebei naakt. Louis draait ons om en komt zonder enige waarschuwing in me. Ik kreun het uit van genot terwijl hij rustig begint te stoten.

Ik open mijn ogen als er zonlicht mijn kamer inschijnt. Ik kijk naast me en glimlach als ik Louis zie die nog ligt te slapen. Gisteravond was eigenlijk perfect. Gewoon alles. Alleen Louis en ik. Ik rol voorzichtig uit bed en trek een joggingbroek aan. Ik loop zachtjes naar de keuken, waar ik Niall aantref die een broodje zit te eten. Hij begint te grijzen als hij mij ziet. 'Was het leuk gisteravond?' vraag hij. Ik voel het bloed naar mijn hoofd stijgen maar knik toch. 'Helemaal top.' zeg ik. Niall rolt met zijn ogen. 'Volgende keer wel wat zachter hè?' Ik geef hem een duw tegen ze schouder en begin dan een ontbijtje voor Louis en mij te maken. Als ik bijna weer naar boven wil lopen gaat de achterdeur open en komen Paul en een meisje binnen. Het meisje heeft blond haar en blauwe ogen. Ze draagt een zwarte pet waar met knalgele letter NY op staat, een witte skinny jeans en een knalgeel hempje. 'Uhm hoi?' zeg ik verbaasd, terwijl mijn goede humeur als een speer daalt na het zien van onze geweldige Paul. 'Harry, dit is Key-' 'Ja, dat kan ik ook wel zelf zeggen.' onderbreekt het meisje hem. Paul kijkt haar verbaasd aan. 'Hoi, ik ben Keylee.' zegt het meisje en ze steekt haar hand naar mij uit. 'Harry.' zeg ik terwijl ik haar hand schud. 'Ik ben je nieuwe 'vriendinnetje'.' zegt Keylee. De inhoud van de zin dringt langzaam tot me door en ik voel woede in me omhoog komen. 'PAUL! GODVERDOMME! KLOOTZAK! HOELANG WIL JE HIER NOG MEE DOORGAAN?! ZIE JE NIET DAT JE LOUIS AL HELEMAAL KAPOT HEBT GEMAAKT?!' begin ik te tieren. Ik wend me tot Keylee. 'EN JIJ VIND DIT ZEKER ALLEMAAL HEEL LEUK?! JA, WANT JIJ MAG HET VRIENDINNETJE VAN HARRY-' 'ZEG HOU EENS EVEN JE KOP!' gilt Keylee boven mij uit. Stomverbaasd hou ik mijn mond en kijk haar aan. 'Denk je dat ik dit leuk vind?' zegt ze iets minder hard. 'Uhu nee niet dus. Maar mijn ouders hebben zo weinig geld, dat ik het wel móét doen, anders verhongeren ze en ik heb niet genoeg geld om voor mezelf én hen erbij te zorgen.' Daar sta ik dan met een mond vol tanden. 'Ik zou het ook niet leuk vinden als ik in jou schoenen had gestaan,' gaat ze verder. 'Nee, ik zou het vreselijk hebben gevonden. Maar daarom hoef je me nog niet van het één en ander te gaan beschuldigen. We kunnen toch gewoon beginnen als vrienden?'

BAM nieuw hoofdstuk op de dinsdagavondd :D seksscene op het begin omdat daarom werd gevraagd maar zelf vind ik het erg slechtt :( louisandcarrotslover,, je zit erinn jeejj :) maar arme harry en louiss hun liefde wordt steeds meer onderdrukt. vinden jullie het verhaal eigenlijk nog wel leuk, of wordt het te langdradig? :o ASDFGHKJL DIANA HEBBEN JULLIE HET GEHOORD OMFGG EN WIE GAAT NAAR 1D CONCERT? IK GA ZATERDAG KAARTJES PROBEREN TE SCOREN! :D  vote / comment / fan ? loveyouguys xo andrea.

Nobody Takes Us Apart || Larry StylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu