POV Harry Styles
'Harry?' klinkt het opeens. Ik draai me om en zie Louis in de deuropening van de keuken staan. 'Hey Lou.' zeg ik. 'Wat was dat geschreeuw? En wie is dat?' Die laatste vraag slaat natuurlijk op Keylee. 'Hai, ik ben Keylee.' zeg Keylee. 'Hoi?' zegt Louis, die duidelijk niet weet waarom Keylee hier is. 'Keylee is Harry's nieuwe vriendinnetje.' zegt Paul. Louis' ogen worden uitdrukkingsloos. 'Geweldig.' zegt hij. 'Waarom nodig je Eleanor niet ook uit, dan kunnen we gezellig een theekransje houden.' En iedereen hoort de kille woede in zijn stem. Keylee schuift ongemakkelijk met haar voeten over de grond, niet wetend hoe ze op Louis moet reageren. Op dat moment gaat de bel. 'Daar zullen we Eleanor hebben.' zegt Louis met opgewekt sarcasme. Maar dat verdwijnt als sneeuw voor de zon als Eleanor inderdaad binnenkomt. 'Jij weer.' mompelt hij snibbig. 'Inderdaad, ik weer.' snauwt Eleanor geïrriteerd. 'Ik ga douchen.' zegt Louis en hij verdwijnt naar boven. Ik bedenk me dat ik ook alleen maar een joggingbroek draag en ren snel naar boven om me aan te kleden. Snel trek ik een zwarte skinny aan en een simpel wit T-shirt met een V-hals. Ik gris mijn kettinkje met een kruis eraan van mijn nachtkastje en terwijl ik die om mijn nek hang ren ik weer naar beneden. De keuken is leeg dus ik loop naar de woonkamer waar Niall onze gasten thee met koekjes heeft geserveerd. 'Hey Harry.' zegt Keylee, die aardig probeert te doen. 'Hoi.' mompel ik. 'Wil je ook thee?' vraagt ze. 'Heb je ook koffie?' vraag ik terwijl ik geeuw. 'Uhm..' 'Laat maar ik maak het zelf wel.' zeg ik terwijl ik weer naar de keuken wil lopen. Paul houdt me tegen. 'Dat doet Niall wel even.' zegt hij. 'Wat? Echt niet! Ik heb al thee gezet!' roept Niall protesterend als een jongentje van 9. 'Nú, Niall.' beveelt Paul en Niall staat mopperend op om koffie te gaan zetten. 'Zit!' zegt Paul tegen mij en hij gebaart dat ik naast Keylee op de bank moet gaan zitten. Ze wil net wat gaan zeggen als er een hoop gedonder uit de gang klinkt. Geschrokken kijk ik naar de deur. Na een gesmoorde 'Oef!' is het stil en een paar seconden later gaat de deur open en komt Liam binnen die over zijn rug wrijft. 'Van de trap gevallen.' mompelt hij. 'Ai! Gaat-ie?' vraagt Eleanor bezorgd en haar ogen blijven plakken op Liams ontblote bovenlijf. 'Ja hoor, alles oke.' 'Yo, Liam.' zeg ik. 'Yo, Harry.' zegt hij terug. Zijn ogen gaan van mij naar Keylee en weer terug. 'Harry, wie is-' 'Ik ben Keylee.' zegt Keylee. 'Ik ben Liam.' zegt Liam, en hij is zo goedgemanierd om haar een hand te geven. 'Waarom zijn jij en Louis nou niet zoals Liam?' vraagt Paul chagrijnig aan mij. Ik negeer de opmerking en wend me tot Keylee. 'Nou,' zucht ik. 'Vertel eens wat over jezelf.' Keylee begint vrolijk te ratelen. 'Ik ben Keylee, ik ben 19 jaar oud. Ik hou van shoppen net zoals ieder meisje en ook van zingen en dansen maar vraag me niet om dat te doen want dan weten je oren en ogen niet wat ze meemaken. Ik zing net zoals een kraai en dans zoals een walvis. Uhm, ik kom oorspronkelijk uit Greenwitch maar ben voor mijn studie naar Londen verhuisd. Ik ben megafan van Jessie J en hou eigenlijk niet zo van jullie muziek maar ik wil best geloven dat jullie leuke jongens zijn hoor! (A/N: @Louisandcarrotslover ik heb hier even iets anders gedaan dan je had ingestuurd, je bent dus niet fan van 1D maar van Jessie J haha (;) Ik ben niet echt een meisjes-meisje dat meteen gaat gillen als er een spin of zoiets loopt en.. i dont know de teletubbies zijn cool!' (A/N: HAHAHA sorry dat kwam ineens in me op :$) Ik grinnik. Waarschijnlijk is Keylee wel een leuk meisje, misschien kunnen we inderdaad wel vrienden worden. 'Koffie!' roept Niall dan ineens.
haihaiii! ja iknow superkort alweer maar ik heb gewoon geen tijd voor een lang chappie :$$ ASDFGHKJLJSVLNSALJVN IK GA NAAR 1D OP 25 JUNI YES YES YES YES YES OMFG AAAAH ZO HAPPYYY :D wie gaat er nog meer? ik wil jullie allemaal ontmoetennn! en ik heb nog steeds dat idee voor een directioner-groepsapp. stuur je nummer via privébericht als je erin wiltt dat zou gezellig zijn! ;D volgende hoofdstuk ga ik aan iemand opdragen :) stuur een leuke reactie inn! loveyouguyss vote / comment / follow ? x andrea.
JE LEEST
Nobody Takes Us Apart || Larry Stylinson
Fanfic"I fell in love with my best friend... " Harry en Louis vinden elkaar leuk, en willen niets anders dan bij elkaar, maar management staat dit niet toe. Louis moet in een nep relatie met Eleanor Calder, een meisje dat hij absoluut niet mag. Harry moet...