Hoofdstuk 15

1.4K 57 12
                                    

POV Louis Tomlinson

Jaja, ik zat er inderdaad goed naast. De volgende dag komt Paul ergens rond half acht mijn kamer binnenstormen en maakt me met veel kabaal wakker. 'Opstaan. Nu.' snauwt hij. Jeez, wat. Een. Chagrijn. Ik blijf expres liggen om gewoon vervelend te zijn en Paul ontploft. 'OPSTAAN!' brult hij. Ik rol uit bed en laat me op de grond vallen. Paul stormt de kamer uit, heel waarschijnlijk op weg naar Harry. Ik sta op en trek een trainingsbroek en sweater uit de kast. Een paar minuten later sjok ik naar beneden en maakt ontbijt klaar voor Harry en mij. Even later verschijnt hij in de deuropening. Ik sta op en geef hem glimlachend een kus. Van Harry word ik gewoon blij. 'Niet nu.' gromt Paul als hij een seconde later de keuken binnenkomt. Ik kijk hem beledigd aan en wil net mijn mond opentrekken als Harry daar zijn hand op legt. 'Laat gaan.' zegt hij zachtjes. 'Gelukkig is er hier nog íemand een beetje verstandig. Ik dacht dat jíj de oudste was.' En zonder pardon pakt Paul mijn boterham. Met heel veel moeite mag ik geen opmerking en ik pak een nieuwe boterham voor mezelf. Een paar woedende blikken op Paul en een boterham later zitten we met z'n drieeën in Pauls Van. 'Waar gaan we heen?' vraag ik onbeleefd. Geen antwoord. 'Paul, waar gaan we heen?' vraagt Harry ietsjes vriendelijker naar een korte stilte. 'Management.' Ergens in het centrum van Londen komen we vast te staan in een fille en ik schakel mijn mobiele data in. Harry gaat tegen me aan zitten en kijkt over mijn schouder mee. Zijn warme adem kriebelt in mijn nek; een aangenaam gevoel. Ik heb een stuk of honderdduizend interacties van twitter maar ik zucht als ik die van haar zie; @EleanorJCalder. Ugh, haat aan management, haat aan Eleanor.

@EleanorJCalder: @Louis_Tomlinson hii darling! Fijn dat je weer terug bent van vakantie, ik kan niet wachten om je weer te zien! x

'Paul..' mompel ik dreigend. 'Is er iets?' klinkt het kil van voren. 'Eleanor moest dit zeker tweeten van jou, is het niet?' 'Dat heb je goed geraden. En nu terugtweeten jij.' Beledigd door zoveel onbeschoftheid begin ik aan een nieuwe tweet.

@Louis_Tomlinson: @EleanorJCalder hii gurll! kan ook niet wachten tot jou weer te zien! :) xxx

Vol minachting verstuur ik de tweet en kijk naar de geenideehoeveel retweets en favorieten. Directioners; always up to date. Ik laat mijn hoofd op Harry's schouder zakken en voel hoe hij over mijn hoofd begint te kriebelen. Ik stop mijn iPhone weg en geniet van het gevoel van de zachte vingers.

Hii! Sorry, superkort hoofdstuk, maar ik wou ff wat updaten! :) Ik heb nu minder tijd om te uploaden want ik moet ook huiswerk maken enzoo.. Maar goed, ik had een leuk idee: Een soort prijsvraag. :D Raadt mijn naam en degene die het goed- of er het dichtst bij zit heeft gewonnen en wint een rol in dit verhaal + follow van moii :) Ik weet dat een follow van mij niet zoveel waard is want ik heb nog minder dan 50 volgers maar boeienddd :) Plaats een reactie en zet daar ook je karakter en uiterlijk van je personage bij enzoo en natuurlijk wat je denkt dat mijn naam is! :D heet ik sophie of laura of eva.. wie zal het zeggen! :p geen idee of er veel mensen mee gaan doen maar we'll see! Vote / Comment / Follow voor dit mini hoofdstuk? xx

Nobody Takes Us Apart || Larry StylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu