Hoofdstuk 32

565 33 14
                                    

OMG ALWEER SORRY DAT JULLIE ZO LANG OP DE UPDATE MOESTEN WACHTEN!! ik hoop dat jullie allemaal nog weten waar dit hele boek over ging. een korte samenvatting: louis en harry werden verliefd op elkaar, het mocht niet van management, louis moest eleanor daten (maar wilde dat natuurlijk niet), harry raakte in een rare coma na een auto-ongeluk maar ontwaakte weer, ze zoenden toen ze een interview hadden bij de graham norton show en dan zijn we beland bij dit hoofdstuk.


POV Harry Styles


'STOP DE UITZENDING! STOP DEZE FUCKING UITZENDING!'

'HAAL ZE UIT ELKAAR! NU!'

Ik word ruw bij Louis weggetrokken.

'Ben je helemaal gek geworden ofzo?' De mensen van Management kijken me woedend aan.

'Gek was ik al heel lang,' zeg ik brutaal. 'Gek op Louis.' Ik werp snel een blik op Louis en zie dat zijn wangen gekleurd zijn. Zo schattig is dat altijd.

Graham Norton kijkt geschrokken van mij naar Louis.

'W-wat is dit?' brengt hij verbaasd uit. De mensen van Management kijken me waarschuwend aan en ik besluit even mijn mond te houden.

'Twee homo's die van elkaar houden!' roept Louis dan en meteen is alle aandacht op hem gericht. Ik ben me vaag bewust van het publiek, bestaande uit ongeveer honderd mensen, dat vol verbijstering naar ons zit kijken.

'Meekomen jullie!'

Ik voel een paar handen op mijn schouders en word het podium afgeduwd met Louis vlak achter me.

'Weetje, als jullie meteen zo raar doen weet het publiek zeker dat het geen grap is.' zegt Louis.

'Hou je mond!'

'Wow, sorry hoor. Calm your tits, girl.'

'Hou. Je. Mond.' Ze duwen ons een verlaten gang en blijven dan staan. Woedend kijken ze ons aan. Ze zijn met zijn vijven. Paul, James, Carter, Jessica en Stacy, volgens mij.

'Wat ging er in vredesnaam in dat domme hoofd van je om?!' begint Carter. Zijn hoofd is rood aangelopen. Ik haal mijn schouders op, wat hij duidelijk niet waardeert.

'Je weet toch dat dit live was hè?' vraagt hij dan. Ik knik. 'En dan er duizenden mensen naar deze praatshow keken. Die live was.'

'We weten nu wel dat het live was, hoor.' merkt Louis even op en meteen kijken alle vijf hem woedend aan.

'Ja, natuurlijk weet ik dat. Ik ben niet dom als je dat soms denkt.' zeg ik, Carters eerdere vraag beantwoordend.

'Nou, dat betwijfelen we ten zeerste.' zegt Stacy.

'Hoe vaak hebben we al moeten zeggen dat jullie relatie GEHEIM moest blijven?!' roept Jessica gefrustreerd.

'Een paar honderd keer.' zegt Louis en weer werpen ze hem dodelijke blikken - die hem toch niks doen.

Ik weet niet waar dit opstandige gedrag ineens vandaan komt, maar toen Graham aan mij vroeg wat ik van Larry vond was ik er gewoon echt klaar mee. Al zo lang en zo vaak hebben Louis en ik moeten ontkennen dat we bij elkaar zijn en ik had absoluut geen zin om nog een keer te liegen.

Pauls telefoon rinkelt en terwijl hij opneemt haalt Stacy gefrustreerd haar handen door haar haar.

'Oh, dit gaat zó veel gedoe opleveren! Die vervelende pubers altijd!' piept ze. Louis en ik rollen tegelijk met onze ogen.

'Wat gaan we nu doen?' vraagt Carter aan de andere vier. Stacy, Jessica en James halen mismoedig hun schouders op terwijl Paul wegloopt met zijn telefoon en een zachtjes maar dwingend gesprek voert. Ik kan niet horen wat hij zegt maar meen iets te verstaan dat op 'media' lijkt, wat best zou kunnen kloppen aangezien de omstandigheden. Er valt een stilte waarin niemand lijkt te weten wat hij of zij moet doen. James tikt onregelmatig met zijn voet op de grond, Jessica haalt om de minuut haar telefoon uit haar zak, Stacy werpt onrustige blikken naar Paul en Carter staart naar het plafond. Ik volg hun bewegingen nauwkeurig, omdat ik toch niks beters te doen heb en schrik daardoor een beetje als ik Louis' hand tegen de mijne voel. Ik kijk hem aan, glimlach en pak zijn hand vast.

'Kunnen jullie dat ergens anders doen?' vraagt Jessica geërgerd en Louis en ik werpen haar meteen een dodelijke blik.

'Heb je iets tegen homo's ofzo?' vraag ik ijzig. Ze geeft geen antwoord. Louis haalt zijn telefoon uit zijn zak en opent twitter. Ik kijk over zijn schouder mee en zie dat hij duizenden meldingen tegelijk binnenkrijgt - en deze keer is het nog meer dan normaal. Louis scrolt er doorheen en mijn ogen glijden snel over alle tweets. Zoals ik al had verwacht gaat het (bijna) allemaal over Larry. Surprise. Op dat moment komt Paul terug. Iedereen kijkt hem verwachtingsvol aan, Louis en ik ook.

'Thomas belde,' begint hij. Ik heb geen idee wie Thomas is, het zal wel een belangrijke kerel zijn ofzo. 'En hij zei dat het beter was als jullie het blijven ontkennen en doen alsof dit alles een grap was.' Ik zucht eerst diep, wat werken er toch een stel sukkels bij Management, maar dan word ik enorm boos.

'Zijn jullie gek geworden ofzo?' zeg ik terwijl ik moeite doe om niet te gaan schreeuwen. 'Er is dus echt helemaal niemand, niemand, die zal geloven dat dit een grap was.'

'De sukkels.' mompelt Louis naast me, zo zacht dat alleen ik het hoor.

'Eh Paul, ik denk dat hij daar wel een goed punt heeft...' zegt Stacy aarzelend. De andere vier van Management werpen haar meteen een boze blik.

'Sta jij nu ineens aan hun kant?'

'Nee, nee!' roept ze snel. Er valt weer een stilte. In mijn gedachten speel ik de middag nog een keer af. Het moment dat ik Louis kuste... En hoe boos Management was, echt geweldig. Ik weet zeker dat als ik het nog een keer over had mogen doen, ik het precies hetz-

'Horen jullie dat ook?' onderbreekt Louis mijn gedachten.

'Wat?' vraag ik tegelijk met alle anderen. Dan hoor ik het ook. Een soort gebonk...

'Het komt van buiten...' zegt Jessica verbaasd.

'Kom, we gaan kijken wat het is!' roept Louis en voordat de mensen van Management hem tegen kunnen houden heeft hij mij al meegesleurd de gang uit. We gaan op het geluid af, dat ons naar de ingang van de studio leidt. Eenmaal bij de grote glazen deuren aangekomen, kan ik mijn ogen niet geloven. De parkeerplaats staat volgepakt met, zo lijkt het, wel duizenden fans. Naast me zie ik hoe Louis' mond langzaam open valt.

'Hoe...?' brengt hij uit.

'Kom.' zeg ik.

Ik trek de deuren open. Vaag hoor ik achter me de voetstappen van Management, maar op dit moment kan het me helemaal niks schelen. De fans barsten uit in een geschreeuw van jewelste. Eerst lijkt het of ze alleen maar zo hard mogelijk aan het gillen zijn, maar dan hoor ik dat ze met z'n allen een woord schreeuwen. Of eigenlijk... een naam.

'LARRY! LARRY! LARRY!' klinkt het uit duizenden monden. Ik voel tranen in mijn ogen branden en er verschijnt een brede glimlach op mijn gezicht. Louis pakt mijn hand vast en als ik naar hem kijk zie ik ook op zijn gezicht een brede lach.

'Dit is het allemaal waard.' zegt hij zachtjes en ik knik alleen maar.

Het is niet met woorden te beschrijven hoe ik me op dit moment voel, maar de meest overheersende emotie is toch wel trots.

Want ik ben o zo trots op onze geweldige fans. En ik ben trots op Louis. En op het feit dat wij samen een mooi bestaan gaan hebben.


WOWOWOW VOLGENS MIJ IS DIT HET LAATSTE HOOFDSTUK. OMG. wow eigenlijk had ik dit niet zien aankomen, maar ook weer wel. ach whatever. MAAR WEES NIET ONGERUST WANT ER KOMT NOG EEN EPILOOG! *party*

dan een ander dingetje, ik ga nu ff mezelf promoten: eva (NiallersEvax) en ik zijn namelijk begonnen met een YouTube kanaal, ja echt waar omg. het kanaal heet 'the Aemazings' gehehe.

https://www.youtube.com/channel/UC-wdzavfBOHz-ihZa-n_3Qw

als het goed is, is dat de link naar het kanaal ^ en wij zouden het heel leuk vinden als je even gaat kijken en natuurlijk ook abonneert (:

ilysm guys

xxx andrea



Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jun 01, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Nobody Takes Us Apart || Larry StylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu