Hoofdstuk 19

1.3K 64 14
                                    

POV Louis Tomlinson

Die middag worden we door Paul gedwongen de stad in te gaan. Met 'we' bedoel ik Harry, Eleanor, Keylee en ik. Helemaal leuk dus. Oke nee, alleen Harry is leuk, dat gaat nog wat worden. We lopen naar Harry's Range Rover en van Paul moet Keylee op de bijrijders stoel en Eleanor en ik achterin. Na ongeveer twintig minuten rijden komen we in het centrum aan. 'Oh my god, Starbucks!' roepen Eleanor en Keylee tegelijk. Even kijken ze elkaar aan en dan beginnen ze knetterhard te lachen. Ik kijk met minachting toe. Ik vind Eleanor vreselijk maar Keylee is ook niet geweldig. Stomme bitch dat ze is. Denkend aan Paul pak ik Eleanors hand en zet een lieve glimlach op. 'Kom!' en ik trek haar mee. Harry en Keylee volgen ons wat langzamer. Vanuit de Starbucks kan ik zien dat ze gezellig aan het praten zijn. Ik voel een kleine steek in mijn buik. Straks wordt Harry nog écht verliefd op Keylee, maar eerlijk gezegd snap ik niet wat hij in haar zou moeten zien. Ze is misschien niet lelijk, maar haar persoonlijkheid is vreselijk. (A/N: sorry @louisandcarrotslover! maar dit is louis' pov en hij mag keylee niet, maar je bent heel aardig hoor!) Dan komen ze ook binnen. We zoeken een tafeltje uit en Harry gaat bestellen. Keylee en Eleanor zitten er een beetje ongemakkelijk bij terwijl ik vol minachting naar ze kijk. Het blijft stil terwijl we wachten. Dan beginnen Eleanor en Keylee een nogal awkwart gesprek. Opeens heb ik het gevoel dat er iemand naar me kijkt. Ik draai me snel om maar zie niets bijzonders. Raar. Harry komt terug met het drinken en met maar een paar woorden tussendoor drinken we alles op. Zo gezellig. Toch heb ik nog steeds het gevoel dat er iemand naar me kijkt. 'Louis.' sist Harry opeens. 'Wat?' vraag ik gealarmeerd. 'Er zit een journalist achter in de winkel.' zegt hij zachtjes. 'Pas op met wat je zegt.' Die journalist zal wel degene zijn die net naar me keek. 'Dus Keylee,' zegt Harry opeens. 'Wanneer wou je nou dat weekend naar Berlijn gaan.' Ze hangen een heel onzinverhaal op over een weekendje naar Berlijn dat nooit zal plaatsvinden.

POV Harry Styles

Paparazzi is zó irritant. Nu zal er morgen overal in de bladen verschijnen dat ik met Keylee naar Berlijn ga. Toppie. We zitten nog wat over koetjes en kalfjes te praten en ik zie vanuit mijn ooghoek dat de journalist alles opschrijft. Als iedereen zijn drinken opheeft vraag ik waar we nu naartoe zullen gaan. 'Laten we maar gaan touren door Londen.' zegt Louis. 'Omg leuk! En dan gaan we naar de Big Ben en de Londen Eye enzo!' piept Keylee opgewonden. 'Ja ja ja, kalm maar.' grinnik ik. We lopen naar mijn auto toe en na eventjes rijden parkeer ik hem in de buurt van de Londen Eye. We halen kaartjes en gaan dan in de rij staan voor het enorme reuzenrad. Louis en ik zitten wat geintjes met elkaar uit te halen en ik heb heel erg de neiging om hem te zoenen. Maar dat kan helaas niet, met veel hartelijke dank aan Paul. 'Wanneer moeten jullie eigenlijk weer op tour?' vraagt Keylee dan ineens. 'Eind februari start de Take Me Home Tour.' zeg ik. 'Gaaf! Kunnen El en ik ook een keer komen kijken?' vraagt ze enthousiast verder. 'Ja, dat zou super gezellig zijn.' zegt Louis. Het sarcasme in zijn stem is duidelijk te horen. Ik werp hem een blik van 'doe een beetje aardig naar ze' maar hij doet alsof hij het niet merkt. 'We kunnen vast wel wat regelen.' mompel ik. Als we eenmaal in het reuzenrad zitten is Keylee druk aan het praten terwijl Eleanor er een beetje stil bij staat. Louis zou echt wat aardiger tegen haar moeten zijn. Ik moet toegeven dat ik haar in het begin ook niet mocht, maar de laatste tijd heeft ze niks verkeerd gedaan. Er tikt iemand op mijn schouder en ik draai me verbaasd om. Een meisje van ongeveer vijftien jaar kijkt me aan. 'Uhm, mag ik misschien een foto met jullie vier?' vraagt ze beleefd. 'Sure.' lach ik. 'Kom El.' zegt Louis en trekt haar mee zodat ze ook op de foto kunnen. Het meisje gaat bij ons staan en een vrouw - waarschijnlijk haar moeder - maakt een foto. 'Bedankt.' glimlacht ze. Zodra ze niet meer kijkt laat Louis de hand van Eleanor los. Wat hangt er toch veel liefde in de lucht.

Aan het einde van de dag lopen we weer richting de auto. Na de Londen Eye zijn we naar de Big Ben en Westminster Abbey geweest, en daarna hebben we bij een Mexicaans restaurant gegeten. Het was redelijk gezellig, al wou er wel eens een gespannen sfeer in de lucht hangen. Het is nu inmiddels 9 uur en al aardig donker. Ik probeer het gesprek een beetje op gang te houden terwijl we een straat oversteken en hoor Louis nog net roepen voordat ik een misselijkmakende  harde klap voel. En dan wordt alles zwart.

omg zo cliché help. please wordt niet boos dat het zo cliché is, ik heb nog een aantal niet cliché dingetjes achter de hand maar die kon ik niet in dit hoofdstuk zetten.. gooeed, mijn aanbod voor de directioner groepsapp geld nog steeds yay! er zitten nu wel vijf mensen in en het is fk gezellig. DUS ALS JE ER NIET IN WIL IS HET JOUW PROBLEEM MAAR HET IS WEL SUPERLEUK. hahahah oke dat faalde :p maar goed, als je vote wordt ik heel blij en als je een reactie achterlaat wordt ik ook heel blij en als je me gaat volgen wordt ik ook heel blijj :D dus doe maar hahaha :) vote / comment / follow xx andrea

Nobody Takes Us Apart || Larry StylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu