POV Louis Tomlinson (een paar dagen later)
Terwijl de regen op het bladerdak kletter trek ik een sprintje naar de tent. 'Ik ben terug,' zeg ik, terwijl ik snel de tent inglip. 'En ik heb boodschappen.' Ik zet de tas op de grondmat. 'Hier een handdoek.' glimlacht Harry, terwijl hij er eentje in mijn handen drukt. 'Bedankt.' Ik droog mijn haren en armen en plof dan naast Harry op de grond. 'Regent het erg hard?' vraagt hij. 'Onvoorstelbaar.' mompel ik, en net op dat moment klinkt er een donderslag. 'Dat gaat nog leuk worden.' zegt Harry hoofdschuddend. Ik glimlach. 'Maar gelukkig zijn we met z'n tweeën, dat maakt alles een stuk leuker.' Hij grijnst bevestigend. 'Kusje?' vaag ik terwijl ik mijn hoofd schuind hou en mijn lippen tuit. Harry's perfecte lach schalt door de tent en hij drukt zijn lippen veel te kort op die van mij. 'Wat gaan we eten?' Hij kijkt in de tas naar wat ik allemaal heb meegenomen. 'Dat wordt spaghetti bolognese.' mompelt hij. 'Gelukkig kun jij dat hééél goed maken.' grijns ik. Harry rolt met zijn ogen en gaat dan aan de slag met het eten.
~ De volgende dag ~
Het is inmiddels opgehouden met regenen, wat heel fijn is als je bedenkt dat Harry en ik in een tent slapen. 'Zullen we vandaag een keer samen boodschappen gaan doen?' stel ik voor als we het ontbijt ophebben. Harry denkt even na en knikt dan. 'Ja, waarom ook niet? Wat kan er gebeuren?'
Heel veel, maar weten wij veel.
We zetten alle spullen in de tent, en ritsen die daarna dicht. 'Op naar het dorp.' zeg ik. Harry knikt bevestigend. 'Op naar het dorp.' Na een uurtje lopen komen we aan de bosrand en nog een kwartier later lopen we door het centrum van Chepstow. We zetten allebei een zonnebril en beanie op, en lopen dan heel behoedzaam de supermarkt in. Ik doe een muntje in het karretje en voor ik het weet is Harry erin gesprongen. 'Harry!' zucht ik. 'Wat nou, Lou?' grijnst hij. Ik rol met mijn ogen maar moet dan toch lachen. Er loopt een man langs die ons verdacht lang aankijkt. Ik werp een blik op Harry, maar hij heeft het niet door. Hij springt eruit en dan beginnen we met alle boodschappen inladen. Spaghetti, saus voor de spaghetti, aardappelen, groente, chips, snoep, drinken, van alles. De vrouw bij de kassa kijkt afkeurend naar al onze chips en snoep, maar wij negeren het en betalen. Als we terug door het centrum lopen heb ik het eigenaardige gevoel dat we worden achtervolgd. Harry lijkt dat niet te hebben, want hij loopt vrolijk te fluiten. En dan opeens worden we in onze kragen beetgegrepen. Ruw duwt iemand ons om en trekt onze brillen en beanies af. We kijken recht in de ogen van een agent. 'Zo zo, als ik het al niet dacht. Harry Styles en Louis Tomlinson.. Niet erg aardig om jullie bandmaatjes in de steek te laten, vinden jullie ook niet?'
Yeahh! Eindelijk een nieuw hoofdstuk. :))) Sorry dat het zo lang duurde (4 weken :o) en dat het zo iniminie is.. maar het is iets! Woesjj, onverwachte wendingg, jaja, ik wed dat niemand van jullie dat zag aankomen. :) Allemaal fijne vakantie gehad? Ik wel, helaas is school weer begonnen. :( Achja, we hebben nog niet veel gedaan, want we hebben nu introductie week, maar boeiend. :) Ik wil eigenlijk wel altijd vakantie. Oke, ik zal ophouden met praten over mijn geweldige leven dat niemand van jullie iets interesseert ofzoo. :) Btw, ik werd echt heel blij van al jullie reacties op het vorige hoofdstuk, en ik heb echt super veel votes gekregen! Thanks allemaal ik hou van jullie. Ojaa, idee, misschien kunnen we een directioner groepsapp maken, stuur je nummer als privé bericht naar mij, dan zal ik je in de groep doen. ik zal het nummer aan niemand geven, trust me. maar goed, ik ga stoppen met zeiken. vote / comment ? xx
JE LEEST
Nobody Takes Us Apart || Larry Stylinson
Fanfiction"I fell in love with my best friend... " Harry en Louis vinden elkaar leuk, en willen niets anders dan bij elkaar, maar management staat dit niet toe. Louis moet in een nep relatie met Eleanor Calder, een meisje dat hij absoluut niet mag. Harry moet...