Hoofdstuk 16

1.4K 59 4
                                    

POV Harry Styles

'Jullie zijn echt heel ongehoorzaam geweest!' Bla bla bla bla. 'Weten jullie wel wat er allemaal had kunnen gebeuren?!' Bla bla bla bla. 'Geld' 'Fans' en nog meer 'Geld' zijn enkele favoriete onderwerpen van het gezeik management. Louis en ik zitten maar als twee zoutzakken op die stoelen en laten het mara over ons heen komen zonder echt te luisteren. Eigelijk zit ik meer naar buiten te kijken en probeer te bedenken welke vormen de wolken hebben. Als ze na iets van een uur eindelijk klaar zijn met hun preek mogen we weg en is Paul zo aardig om zonder ons weg te rijden. 'Nemen we de metro?' vraagt Louis. 'Ja doe maar.' zeg ik schouderophalend. Louis wil mijn hand pakken maar net op dat moment kijkt iemand van Modest naar buiten en geeft ons een waarschuwende blik. Boodschap begrepen. Geen gegay op straat. [A/N: ik wed dat gegay geen goed nederlands woord is but I. DON'T. CARE ;)] We lopen wat stom babbelend naar de metro maar net voordat we de trap naar beneden nemen worden we omsingeld door een paar fans. Het zijn drie meisjes van een jaar of vijftien en eentje van ongeveer twaalf. 'Mogen we met jullie op de foto?' vraagt de twaalfjarige lief. 'Ja natuurlijk.' glimlacht Louis. Een ander meisje vraagt aan een man die langskomt of hij de foto wil maken en ze gaan bij ons staan. Ik sla mijn armen om twee meisjes heen en lach eerst vriendelijk om vervolgens een extreem gekke bek te trekken. 'Dankjewel!' zegt weer een ander meisje vrolijk. 'Oh my god Louis ik vind Eleanor en jij echt zo'n leuk stelletje!' zegt wéér een andere met een bigsmile. 'Ik snap niet dat sommigen jou en Harry shippen. Ik bedoel, jullie zijn gewoon goede vrienden, meer niet.' Oei, daar knakte iets. Die opmerking raakte me echt. Het meisje lijkt het niet te merken. Alle vier zwaaien ze nog een keer en lopen dan kibbelend weg. Ik hoor de twaalfjarige nog net 'Rebecca, hou je bek man! Larry for ever!' zeggen, maar het dringt niet tot me door. 'Hoorde je dat?' vraag ik zwakjes aan Louis. Hij knikt somber. 'Die kwam hard aan.' mompelt hij.

POV Louis Tomlinson

Als we thuis zijn kruipen we direct met z'n tweeën op de bank nadat ik 'De Kleine Zeemeermin' in de dvd-speler heb gedrukt. 'Wat een kutfilm is dit eigenlijk.' mompelt Harry en we grinniken allebei. We kijken verder maar ik ben met mijn gedachten eigenlijk niet echt bij de film. Die ene Elounor-shipper van vandaag blijft door m'n hoofd spoken. Ik haat het zo als directioners Elounor shippen. Het doet me gewoon pijn dat ze geloven in een liefde die zo fake is. Het doet me ook pijn dat management de directioners voor de gek houdt. Ze liegen tegen de altijd oh zo trouwe fans. En eigenlijk is het mijn schuld. Als ik niet verliefd op Harry was geworden waren we nu nog gewoon vrienden en was er niks aan de hand. 'Lou?' klinkt Harry's stem opeens. 'Wat?' vraag ik met verstikte stem, en ik merk nu pas dat mijn wangen nat zijn van de tranen. Harry slaat twee armen om me heen en kijkt me lief aan met zijn groene ogen. 'Wat is er?' vraagt hij bezorgd. Ik sla mijn ogen neer. 'Het is allemaal mijn schuld. Dit alles.' Harry legt een paar vingers onder mijn kin en duwt mijn gezicht omhoog zodat ik hem weer aankijk. 'Louis, dit is NIET jouw schuld, oke? Het is de schuld van management, dat ze ons dit verbieden. Beloof me alsjeblieft dat je je van dat idee afzet, alsjeblieft. Het is níet jouw schuld.' Dan legt hij zijn lippen op de mijne. Zo zacht, zo liefdevol. Dit moment zou wel eeuwig mogen duren. Zijn tong vraagt om toestemming en ik open mijn mond een beetje. Een vurig spelletje wordt er gespeeld maar diep van binnen voel ik me nog steeds gebroken.

omygaawd poor louu! ik heb echt zoveel medelijden met hemm :'(( maar goed, nu naar iets vrolijkers: de winnaar van de wedstrijd is.... *tromgeroffel* LOUISANDCARROTSLOVER !! gefeliciteerd meid! ze had de naam eva ingestuurd en die leek er het meest op want ik heet namelijk andrea :) het is niet echt een bekende naam maar je had op mn profiel kunnen zien, mn instagram en twitter naam @andreax1d en @xAndreax1D duss ;) ojaa, daar nog even over. heeft iemand een leuk idee voor een usernaam met andrea erin. ik vind wat ik nu heb niet echt zo leuk, dus als je een idee hebt stuur het dan in! :D ik wil wel graag mn eigen naam erin dus laat je fantasie de vrije loop gaan! :) voordat dit een te lange A/N wordt ga ik maar stoppen ;) vote / comment / follow ? xx andrea

Nobody Takes Us Apart || Larry StylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu