Selam canım okurlar :) Umarım bu bölümü okurken mutlu olursunuz bu arada gittikçe heyecanlanıyor :) Bölümlerle alakalı bazen instagramdan reels paylaşıyorum görmek için beni takip edebilirsiniz... Sizi seviyorum, iyi okumalaaar💖💖
İnsta: s.beyzaa_
Saye yattığı o sıcacık yatakta huzurla daldığı uykudan birinin bağırış sesleriyle uyandı. Önce ne olduğunu anlamadan yerinden sıçrasa da sonra bu sesin kime ait olduğunu anlayarak sakince yatağa yattı. Bu ses Aleyna'ya aitti. Delirmiş gibi bağırıyordu. Saye yattığı yerde onun bağırış seslerinin verdiği mutlulukla gerim gerim gerindi. Sonra da mükemmel rol haline bürünerek endişelenmiş bir şekilde koşarak Aleyna'nın odasına gitti. Evin çalışanı, dün akşam adının Sevda olduğunu öğrendiği kadın, onun başında durmuş, ellerini dizlerine vurup "Vah vah ne yapacağız?" deyip duruyordu. Saye hemen yanına gidip "Ne oldu?" diye sordu endişeli ses tonuyla.
"Bilmiyorum kızım sabah sesiyle uyandım bende bağıra bağıra bir yere bakarak git diyordu. Sen öldün diyordu. Korktum hemen Sungur beyi aradım. O da aile doktoruyla geliyor yolda. Ama daha önce hiç onu böyle görmemiştim." dedi kadın. Kadın endişeden ne yapacağını şaşırmış bir haldeydi. Saye dayanamayarak Aleyna'nın yanına giderek
"Aleyna ne oldu? Kötü bir şey mi gördün?" dedi ama Aleyna onu hiç duymuyor etrafını tedirgin tedirgin izleyerek "O yok, o öldü." deyip duruyordu.
O sırada kapıdan içeri Sungur ve top sakallı, bembeyaz saçları olan bir adam girdi. Sungur endişeli gözükmüyordu tam tersi oldukça sakin bir ifadeyle çalışan kadına "Ne oldu?" diye sordu. Sonra da göz ucuyla Saye'ye bakıp başıyla selam verdi. Çalışan kadın sabah uyandığında duyduğu sesleri, Aleyna'nın yaptıklarını tek tek anlattı. Doktor onu muayene etmek için odadakilerin çıkmasını söyleyince Saye ve Sungur odadan çıktılar. Koridorun köşesinde bulunan koltuklara gidip oturdular.
"Daha önce böyle olmuş muydu?" diye sordu Saye onun bu kadar sakin kalmasına anlam veremeyerek.
"Daha önce çok öfke nöbetleri geçirdi ancak onu böyle ürkmüş hiç görmemiştim. O... delirmiş gibi." dedi. Uzun kirpiklerinin gizlediği yeşil gözlerini uzaklara dikmiş düşünüyordu.
"Özel olabilir biliyorum ama cevap vermek istemezsen vermeyebilirsin. O öldü dediği kişi eski nişanlın mı?" Sungur bir süre sessiz kaldı. Sonra donuk bakışlarını Saye'ye çevirdi. Onu baştan aşağıya süzerek dudağını kıvırdı.
"Kızlarla birkaç kere aynı ortamdayken ondan bahsettiler. Hatta geçen sefer Dilara ve Ceyda onu gördüklerinden bahsetmiştiler." deyince Sungur elinde tutup çevirdiği arabanın anahtarlarını birden düşürdü. "Ne demek gördüler nasıl?"
"Sizin bardayken ben biraz rahatsızlandım ve erken kalktım onlar kalıp içmişler. Dilara ve Ceyda içkiyi fazla abartmışlar. Sonra taksiyle evlerine gitmişler ve ikisi de evlerinin orada Gaye'ydi galiba adı onu gördüklerini söyleyip durdular. Hatta dün gece onları da çağırmıştık ama o günden sonra içmeyeceklerini söyleyip durdular." Sungur tek kaşını kaldırmış Saye'nin dediklerini dinliyordu. "Siz dün gece içtiniz mi?"
"Yani içtik, Aleyna biraz fazla kaçırdı. Kafasını bile kaldıramıyordu en son. Zar zor yatağına taşıdım."
"Gaye'yle ilgili ne konuştular?" diye sorarken yere düşen arabanın anahtarını almak için eğildi. O sırada boynuna zincirle bağlı bir yüzük gördü Saye. Eğilmesiyle ortaya çıkan yüzüğü görünce oldukça şaşırdı. "Boynunda ki bir yüzük mü yoksa öylesine bir kolye mi?" Sungur eliyle çıkan yüzüğü tutarak içine soktu. "Nişanlımla yüzüğümüz-dü." dedi yutkunarak. Saye onun gözlerindeki acıyı görebiliyordu. Bir yandan da Sungur'un Gaye için acı çektiğini düşünüyor bir yandan da belki o da bu işin içinde diyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖLGE(Yakında basılacak)
Actionİntikam neydi? Soğuk yenen bir yemek mi? Unutmak mı? Peki ya affetmek? Saye'ye göre sadece bir oyundu. Ama sonu ölümden bile daha tehlikeli bir oyun, belki de bir kumar. İkiz kardeşine yapılan zorbalıkların intikamını almak için and içen Saye, kard...