-21-

14.2K 1.2K 125
                                    


Meyra gördüğü kocasıyla ne söyleyeceğini bilemezken Emrah hızla konuştu "Lavabonun yolunu şaşırdım da Meyra şimdi doğrusunu söylüyordu.." Arhan bi telaşlı gözlerle kendisine bakan karısına bir de gözlerini kaçırıp duran muhtara baktı. Hiç içine sinmemişti bu görüntü. "Yukarıda lavabo." Emrah aceleyle mutfaktan çıktığında Arhan kendisine korku dolu gözlerle bakan karısına döndü. "Seni rahatsız edecek bir şey söyledi mi bu herif?"

Meyra duyduğu şeyle itirazla yükseltti sesini "Hayır o nerden çıktı?" Arhan'ın hiç inanası gelmedi karısının tedirgin sesiyle. Sonra bu mevzunun muhatabının karısının değil de muhtar olduğunu düşünüp uzatmadı. "Peki öyle diyorsan. Çayı getirme, gideceğiz." Karısının cevabına kalmadan bahçeye gidip Emrah'ı beklemeye başladı Arhan. Karısının tedirgin suratı ona hiçte güzel sinyaller göndermemişti.

Evin kapısının açılma sesi gelince Emrah olduğunu anlayarak oturduğu sandalyeden ayağa kalktı Arhan. "Biraz dere kenarına gidelim Emrah. Seninle bir şey konuşmamız gerek." Emrah ıslak ellerini pantolonuna sürterken içten içe tedirginleşti. Kendisi lavaboya çıktığı anda Meyra bir şey söylemiş olabilir miydi? "Olur gidelim." Sessizlik içerisinde yürüyerek dereye vardıklarında Arhan etrafa bir bakış atıp keskin gözlerini Emrah'a dikti.

"Sen benim karımı rahatsız ediyorsun?"

O kadar sakin sormuştu ki bu soruyu o an kendine bile şaşırdı Arhan. Kendinden bile beklemeyeceği kadar sakindi. Bunun fırtına öncesi sessizlik olduğunu bilmezken..

"Yok Arhan sen yanlış anlamışsın..Sadece evli olduğunu bilmediğim bir ar-" Arhan sezdiği şeyin kendisini hiç yanıltmamasıyla Emrah'ın yakasına yapışıp ağaca yapıştırdı. "Yani daha önceden rahatsız ettin öyle mi şerefsiz?!" Emrah Arhan'ın boğazındaki ellerini çekmeye çalışarak çırpındı.

"Evli olduğunu bilmiyordum Arhan, yanlış anlıyorsun bırak lütfen beni!" Arhan tamamen yalan olduğunu bildiği bu şeyle daha da hırslanıp bir tane yumruk geçirdi Emrah'ın suratına.

"Çocuk mu kandırıyorsun ulan sen?! Meyra'nın parmağında her daim vardı yüzük, onu görmemiş olman imkansız orospu çocuğu!" Emrah kanayan burnunu gömleğinin tersiyle sildi. "Görmedim yüzük falan onun evli olduğunu bilsem hiç kötü niyetli bir şey der miydim?!" Arhan alayla gülüp eğilerek saçlarından tutup ağaca bir kez daha vurdu kafasını.

"O yüzden mi maytap geçer gibi benim evimin sofrasındayken bir kız gördüm yüz vermedi dedin ırz düşmanı! O kızın benim karım olduğunu o masadayken pekala öğrenmiştin!"

ARHAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin