-16-

24.7K 1.3K 294
                                    


Arhan karısının cümlesiyle kaşlarını derince çattı. Ne demekti bu şimdi. Annesi karısına şiddet mi uygulamıştı yoksa Arhan yanlış duymuştu?

"Ne diyorsun sen Meyra, ne demek anan beni dövdü?"

Meyra tedirgin bir şekilde dilini ısırdı. Söylemekle hata yaptığını düşünmüyordu ama şimdi kocasının sinirle çattığı kaşları ve anında belirginleşen boyun damarını görünce olacaklardan korkmadı değildi.

"Sen gittikten sonra aşağıya yanına çağırdı beni. Elif'i nasıl odadan kovarsın dedi. Atıştık biraz, sonra ahlaksız şırfıntı dedi bana. Sakız gibi yapıştın oğluma defol git dedi.. Anan baban az bile yapmış sana dedi. Yemin içerim yalanım yok Arhan, Bilnur da duydu hepsini. En son saçıma yapıştı bırakmadı. Bende o öfkeyle kırgınlıkla çıktım gittim evden."

Arhan duyduklarıyla içinde harcanan ateşle ne diyeceğini bilemedi. Kendisi karısı kırılmasın üzülmesin diye kavga anında ona sesini bile yükseltmemeye çalışıp kavga uzamasın diye evden çıkıp giderken annesi nasıl olurda bu kadar söz söyleyip üstüne karısına şiddet uygulayabilirdi? Aklı almıyordu. Ama bu olayın öylece kapanmasına ve bir daha tekrarlanmasına kesinlikle izin vermeyecekti.

Alevlenen öfkesini bastırmak adına adıyaman tütününü yerleştirdi dudaklarına. Çakmakla yakıp derince çekti içine. Az kaldı saçında aklar çıkacaktı stresten.

"Sen merak etme sana söz veriyorum böyle bir şey bir daha katiyen yaşanmayacak Meyra. Sen gittikten sonra zaten anamı bir kaç hafta evde olmasın diye teyzemin yanına götürdüm. Keza Elif'i de öyle. Bizim köyde değiller yani. Bir iki saat daha oturalım ablanlarda, iyice vakit geçir yeğenlerin ve ablanla ondan sonra kalkar gideriz evimize. Anamı bir süre daha getirmem sonrasına de ileride bakarız tamam ?"

Kocasının cümleleriyle içine adeta bir kova soğuk su dökülmüş gibi rahatladı Meyra. Demek kendisi gittikten sonra kocası annesini evden uzaklaştırmak adına götürmüştü.. Şaşırdı ve sevindi bunu duyduğuna. Her geçen gün daha da ince düşünceli bir insana dönüşüyordu Arhan ve Meyra bunun için minnet duyuyordu içten içe.

"Sağol..Çok düşüncelisin."

Arhan sigarasını kahve altlığına koyup elini karısının çenesine koyarak yavaşça okşadı. Uzanıp küçük bir buse bıraktı karısının burnuna "Onun dediklerini kafana takma olur mu, eski kafa apaçık saçmalamış ayıp etmiş. Ben mutlaka hesabını soracağım bu yaptıklarının."

ARHAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin