21.Kapitola

10.8K 568 59
                                    

Lottie...

Dni ubiehali a po celej škole sa roznieslo že chodím s Willom. Will bol chutný a veľmi milý ale všade chodil za mnou. Chcem mať trocha súkromia ale to sa nedá. Musím s ním chodiť na každú párty a začalo ma to nudiť.

Teraz sme tiež na jednej party. Je tu nuda. Prišla som pri stôl zobrala som si pivo a vyšla som von na chodbu pomaly som sa prechádzala. Za rohom som videla ako sa Eliott muchluje s Maiou. Začalo mi byť zle. Na pár sekúnd sa mi s Eliottom stretli oči ale rýchlo som sa otočila a išla som naspäť na tu party.

"Kde si bola?" objavil sa oproti mne Will.

"Zostalo mi zle, šla som sa prejsť..."

"Si celá bledá, ideme na izbu?"

"Nie, ja pôjdem sama, ty tu zostaň. Len sa idem rozlúčiť s Lissou, nevidel si ju? "

"Tancuje s Johnom,"

"Dobre.... ja pôjdem..." usmiala som sa a on sa naklonil aby ma pobozkal. Tá jemnosť mi lezie na nervy. Bozk som mu oplatila vášnivejšie no on sa odtiahol. Vzdávam to...

Odišla som za Lissou. Odišli sme nabok.

"Nevydržím s ním už ani minútu..."

"Nieje až taký zlí....napríklad John..." nenechala som ju dohovoriť.

"Ale ty Johna miluješ, ja s Willom chodím len preto aby Eliott závidel," posledné slová som šepla.

Len si povzdychla.

"Idem na izbu, som unavená," objali sme sa a ja som odišla do izby.

Chodby boli strašidelne prázdne, niekto ma zozadu chytil a zapchal mi ústa.

Eliott...

"No ták , kam sa to dívaš?"

"Nikam" pozeral som sa na Lottie. Dneska jej to tak pristalo. Ale tá hneď odišla.

"No tak Eliott, čo je s tebou, som nadržaná..."

"To si ty vždy," zasmial som sa.

"Teraz viac...." pozrela sa na mňa. Rukou mi prešla do rozkroku.

"Maya nerob... nemám náladu..." chytil som jej obe ruky.

"Ideme naspäť na party..."

Maya bola trochu urazená ale šla, šiel som s ňou. Na chodbe som v diaľke uvidel Lottie a Willa. Je tak nechutný, čo na ňom vidí? Len sa pobozkali a odišli naspäť na party.

S Mayou sme vošli na party. Poobzeral som sa po miestnosti a očami som hľadal Lottie, prečo? Neviem, len som mal pocit že ju musím strážiť. Vzadu sa rozprávala s tou blonďavou kamarátkou. Išiel som pri stôl z alkoholom aby som ich lepšie počul. Začul som len útržky rozhovoru.

Počul som hlavne Lottie, má hrubší a hlasnejší hlas.

Počul som mená, John ...Will... a potom to moje....

"s Willom chodím len preto aby Eliott závidel "

Toto ma dostalo. Lottie odišla von a ja som tam zostal. Čo mám robiť? Vyšiel som von a rozbehol som sa ku nej.

Schmatol som ju zozadu a ruku som položil na jej ústa aby nevykríkla.

Sasha...

Prišla som do parku, sadla som si na lavičku pri fontáne a čakala som. O 3 minúty budú 3 hodiny. To bolo dosť času na to aby som začala premýšľať. Včera som bola u Jamieho na večere. Rodičov ma hrozne milých aj keď som sa jeho ocinovi moc nepáčila. Mal divné poznámky na moje vlasy a to že mám veľa čierneho na očiach. A to som sa toľko snažila...

Bad Boy.Good LipsWhere stories live. Discover now