6.Kapitola

21.1K 1.1K 26
                                    

Lottie...

Vždy keď zaspávam, tak si predstavujem niečo, čo sa bohužiaľ nesplní. Dnešok nebol výnimkou. Ležala som na posteli na chrbte, v jednej ruke som mala knihu Zamilovaná do anjela - kniha spomínaná v predchádzajúcich častiach.

Predstavovala som si....

"Dneska je ale krásne..." pozrela som sa na čisté nebo len z pár malými obláčikmi. Sedela som na loďke a oproti mne bol Eliott, usmieval sa tým jeho krásnym úsmevom na ktorý neviem prestať myslieť. Mal na sebe košeľu. Zbožňujem keď chalani nosia košele. Sú v tom tak rozkošný. Mal rozopnutých pár gombíkov a odhaľovalo mu to vypracované telo.
"Áno to je... Ale nie tak krásne ako ty...," odpovedal.
Skutočný Eliott by toto nikdy nepovedal. Eliott je chalan nie moc zhovorčivý a nikdy nič nedáva najavo. A flirtuje dokonca aj zo psom. Všetko berie ľahkovážne. Teda aspoň takto ho odhadujem ja.
Len som jemne prikývla. Ruku som namočila do vody a ošpliechala ho.
"Hej...chceš tam skončiť?"
Nevedela som čo mám povedať, ale keďže som si to len predstavovala tak som mohla povedať čokoľvek.
"Bez teba nikam miláčik..."
"Ako si praješ" nahodil svoj krásny uškrň a prevrátil nás spolu z člnom. Stihla som zakričať a potom som sa ponorila do vody.
Čln bol prevrátený a tak som vyplávala doň. Bolo tam divne modré alebo až sivé svetlo. Oproti mne sa už vynoril Eliott.
"Zabijem ta!"

...

Pohľad z tretej osoby ...

Lottie sa ponorila do svojich myšlienok. Predstavovala si aj nemožné. A o tom sny sú. Dávajú ľuďom nádej a povzbudenie. Taktiež im dodávajú energiu a odpočinok.

Je vedecky dokázané že ľuďom sa počas spánku sníva okolo 5 až 6 snov ale nepamätáme si ich.

Hviezdy vravia že keď niekto nevie zaspať, je to preto lebo niekto sníva jeho sen.

Príkladom je Eliott, nevie zaspať pretože práve Lottie sníva jeho sen...

Eliott...

Prevracal som sa z jedného boku na druhý, nevedel som zaspať. Ale prečo? Potom som to vzdal a vyšiel som na balkón. Pozeral som na hviezdy. Čo proti mne máte ? Všetko som pokašlal.

"Sprostý vesmír, takto to skončiť nemálo...."

Nahneval som sa a zhodil som z balkóna kvetináč, myslel som si že my pomôže keď niečo rozbijem ale nie. Len som skoro zabil nejakú okoloidúcu. Zakričala na mňa :"Ty chmuľo!! Chceš ma zabiť?"

Neodpovedal som jej a preto odišla.

Pozeral som sa na krásnu oblohu posiatu hviezdami. Potom som vyfajčil jednu cigaretu a vošiel som dnu. Je už skoro ráno a aj tak stále neviem zaspať a to som sa už bol aj vyvetrať. Sadol som si za počítač. V počítači mám nainštalovaný program na hľadanie ľudí. Otec mi platí za to keď predám nejaké drogy.

Do políčka na meno som vpísal "Lottie" ale nevedel som jej priezvisko. Zadal som mesto a štát a našlo mi to 20 výsledkov. To nie je moc. Prezrel som si každý jeden ale Lottie ktorú mám rád ja tak tá tu nebola.

Premýšľaj, premýšľaj!

Zadal som tam "Charlotte" a vyšli mi len tri výsledky. V poslednom bola ONA. Lottie. Boli tu všetky fotky ktoré kedykoľvek pridala na internet. Aj keď ich vymazala tak je už neskoro. Vymazať to môže ale aj tak to z internetu nezmizne.

Len som si ju prezeral a na nohy mi vyskočila moja mačka -Amber. Môj kocúr Oscar ležal na opačnej miestnosti v pelechu.

"No čo? Zase ste sa pohádali?" usmial som sa. Vstal som a na posteľ som položil Amber a aj Oscara. Ľahol som si na posteľ a oboch som si ich posadil ku mne. Mám rád svoje mačky. Sú to kamaráti ktorý ma ešte nezradili. Vždy keď sa sťahujeme tak mi zostanú len oni. Po chvíli sa mi konečne podarilo zaspať.

"Zabijem ťa!!" zasmiala sa tým najrozkošnejším smiechom. Bol som s Lottie . Pod loďkou.
"Nezabiješ, potom by som ti chýbal"
"To je síce možne ale...." začala ale ja som jej nedovolil pokračovať, len som ju pobozkal. Rukami som jej prechádzal po celom tele a stále mi to nestačilo. Stále som mal málo. Nestačilo mi to. Chcel som viac. Chcel som viac z jej dokonalosti....

"Vstávaj ty skurvysyn!!" zobudila ma zo smiechom sestra.
"Keď ja som skurvysyn tak ty si skurvydcéra...." hodil som po nej vankúš a pod druhý som si dal hlavu.
"Otec mi povedal aby som ťa zobudila lebo meškáš do školy" vyplazila mi jazyk.
Môj otec trvá na tom aby som chodil do školy. Robí to naschvál. Vie že nenávidím školu no ešte viac nenávidím predávať drogy. Dal mi pravidlo. Vtedy keď nepredávam drogy tak musím ísť do školy...

Lottie...

Prebudila som sa v tom najlepšom. Neviem ako sa môj sen skončil. Ale moje oči boli plné sĺz. Nevidela som skoro nič. Bolo skoro ráno a ja som si začala utierať oči. Myslela som na to že Eliott mi dal v tú noc nádej. Nádej že môžeme byť spolu a ja sa jej teraz neviem vzdať. Neviem naňho prestať myslieť. Znova som sa cítila zle. A fantazírovanie o tom ako spolu chodíme vôbec nepomáha. Chcem niekoho kto by tu bol so mnou stále. Niečo živé a niečo čo by odo mňa neodišlo ani v tom najhoršom. Bola som hore až do rána. Obliekla som sa do sukne a košele. Nie do uniformy ale tiež to bolo slušné.

Rodičov som dneska ignorovala a išla som do školy, ignorujúc celí svet. Ako som vošla do triedy tak som zacítila ako mi niečo padlo na hlavu a stekalo mi to po ramenách a tam to zastalo...

Fuj ...Čo to je? Ani som to nestihla zareagovať. Bolo to zelené a želatínového tvaru. Po triede sa ozýval smiech. Zistila som že to mám aj na hlave, po celej blúzke a je to aj na zemi.

Dneska som naozaj nemala náladu a toto už bolo moc. Začal sa mi zdvíhať žalúdok. A to že to bolo nechutne ..tak to tomu vôbec nepomáhalo.

Išla som skoro prázdnou chodbou ale niekto ma zachytil. Bol to Dávid, no teraz nemám naozaj náladu na ľútosť.

"Teraz nemám Čas..."
"Nie ja ti musím niečo povedať..."
Len som si povzdychla: "Fajn ale rýchlo..."
"Milujem niekoho iného..."

Takže, som tu zas a od radosti som si zdemolovala izbu :D Úplne ďakujem za všetky vote. Ďakujem a ďakujem :3 Časť venujem MeKaile :*

V ďalších častiach: Dozviete sa ako Lottie zareaguje na Dávida. Dozvie sa že je Gay. Taktiež sa ocitne v Eliottovej izbe, ale ako? A ako sa bude po celí čas k Eliottovi chovať??

Ďalšia časť tu bude keď tu bude 19 vote tak ako ste dali dodnes...

-Mishela

Bad Boy.Good LipsWhere stories live. Discover now