3.Kapitola

21.9K 1.4K 38
                                    

A sedel tam Eliott. V plnej kráse.

Ako náhle som vošla do triedy tak všetci stíchli a začali si niečo šepkať. Očami som prešla po miestnosti a našla som voľnú lavicu. Posledný rad vedľa, ako sedí Eliott, Jamie a Josh. Rýchlo som si tam sadla.

Vyzerá to tak že Eliott si našiel nových kamarátov.

A na mňa si ani nepamätá... Ale kto by si pamätal? Včera som vyzerala tak dokonalo a dneska som ... No proste ja.

Počula som ako sa mi smiali a sem-tam tu boli aj nejaké tie nadávky. Už si z toho nič nerobím. Dala som si do uší slúchatka a začala som počúvať pieseň Highway The Hell od AC/DC .

Pieseň ktorá má vždy donúti spomínať. Aj keď neviem prečo.

Šikana začala už od druhej triedy základnej školy. Bola som na svoj vek vysoká a veľmi chudá. Vtedy sa mi smiali tými typickými detskými prezývkami ako : Kostra, anorektička...

Dneska by som sa na tými prezývkami smiala. V tretej triede to už bolo horšie. Smiali sa mi že som nechutná. Zostane im zo mňa zle a začali predstierať chorobu. A keď som sa ich dotkla tak už sa išli očkovať kôli nákazlivej Charlotte.

Vo štvrtej triede to bolo stokrát horšie. Sadli si na mňa aj chalani. Všetci má nenávideli. Všetky dievčatá nosili podprsenky. Okrem mňa lebo ja som tam nemala nič. Smiali sa mi že som chalan. Bolo to hrozné. Vtedy som prvý raz začala vracať a odvtedy to ide so mnou ako na horskej dráhe...

V piatej triede sa v škole objavili vši a mne rodičia ostrihali vlasy ako na chlapca. A vtedy som sa naň aj podobala. Dokonca si ma pomýlila aj učiteľka. A k tomu som bola stále bez podprsenky....

V šiestej triede mi vlasy dorástli a už som konečne začala nosiť podprsenku ale aj rovnátka. Mali ďalší dôvod má šikanovať. Keď som povedala rodičom že ma deti v škole šikanujú tak mi povedali že ich mám ignorovať ale to sa to ešte viac zhoršilo. Išla som za učiteľkou ktorá mi povedala to isté čo rodičia. A keď sa tyrani dozvedeli že som ich bonzla tak mi dávali maslo do oblečenia, topánok a kníh. Bolo to nechutné.

Ďalší rok si začali viac všímať to že mi je zle a využili to. Smejú sa mi kôli tomu až dodnes. A stále som si na to nezvykla.

Dodnes do mňa pichajú špendlíkmi, strieľajú po mne fľusance a ničia mi môj majetok, smejú sa mi a niekedy mi aj fyzicky ubližujú. Ako napríklad: sácajú ma, potkýnajú ma, trhajú mi vlasy a nezabudnime tie špendlíky ktoré do mňa pichajú.

V hudbe často počujem nadávky a rôzne rady a aj som ich chcela praktizovať ale z úst mi nikdy nevyletela nadávka.

Z premýšľania má vytrhla štipľavá bolesť. Rýchlo som sa otočila a videla som Josha ako mi pichá ihlu do ramena.

"Jau prestaň...ešte ťa to neomrzelo?"

"Nie kocúrik" zase mi tak povedal. Myslí si že som mužského pohlavia. Vždy ma to urazí Začala som sa prudko ošievať a pohybovať. Nakoniec tu ihlu vytiahol. Niečo mi strčil pod tričko a celá trieda vybuchla do smiechu. Hrozne ma to škriabalo a pichalo. Keď som to vytiahla tak som zistila že to boli bodľače odtrhnuté vonku pred školou. V bruchu som zacítila dobre známi pocit. Vstala som a už už som išla na záchody keď v tom sa ozval Eliott :"Lottie čakaj...."

Nezastavila som ale on ma zachytil za sukňu ale tá sa roztrhla a boli mi vidieť nohavičky. Všetci sa smiali a ja som sa rozplakala. Ušla som na toalety a začala som vracať. Potom som si sadla do kúta a schúlila som sa do klbka. Dvere som nechala otvorene. Nestihla som ich zavrieť.

Eliott...

Videl som ako šikanovali tu krásku zo včera , bolo mi ju ľúto. Chcel som jej pomôcť ale ešte som jej omylom odtrhol zo sukne. Hneď ako odišla tak prišiel na hodinu učiteľ. Dobrých 10 minút mi vŕtala v hlave. Sakra!!! Ako to dokázala? Dostala sa mi do hlavy. Musím ísť za ňou!!!

Vstal som a učiteľ si ma zastavil.

"Kamže milí žiak..."

"Prepáčte pán učiteľ... Idem si zapáliť..."  Vytiahol som z vrecka krabičku cigariet. Nezabudol som ho ponúknuť ale on len povrtel hlavou.

"Nevadí... Bude viac pre mňa..." Usmial som sa a odišiel. Jaj! Títo učitelia si vážne nechajú skákať po hlave.

Prechádzal som sa školou a rozmýšľal som kde môže byť. Zazrel som dievčenské záchody. Samozrejme...

Vošiel som dnu a hneď som ju uvidel v kúte.... Pozrela sa na mňa.

"Vypadni!" Povedala. Samozrejme sa nenechám tak rýchlo odbiť.

"Dobre vieš, že to nechceš."

"Vsadíš sa? Nechcem ťa ani vidieť... Si hrozný... Vypadni!"

Mikol som plecom :"Ako myslíš.... " Otočil som sa na odchod ale potom som sa otočil ku nej znovu :"A toto je tvoje...." Hodil som jej kus sukne čo som jej odtrhol.  Odišiel som do triedy a cestou som si zapálil cigaretu.

Lottie...

Odohnala som od seba posledného normálneho človeka. Som monštrum keď spravím toto. Bolo to odo mňa nechutné.

Teraz si to vyčítam , rozplakala som sa a celí deň som zostala na toaletách a nevyšla som von kým neskončila škola, ešte aj doma som plakala.

Podmienka splnená, dali ste 6 vote! Čo je skvelé! Ďalšia časť tu bude keď bude 5 vote. Časť venovaná melaniasivakova ;)
-Mishela

Bad Boy.Good LipsWhere stories live. Discover now