Lottie...
Prezerala som si Williama a Johna. Hľadala som na nich rozdiely. Will mal bledšie vlasy a zdal sa mi byť o niečo vyšší. Tvár mal chudšiu a povahovo sa správal zábavnejšie a ľahkovážnejšie ako John. John mal tmavšie vlasy, zdal sa mi viac mužnejší a drsnejší ale povahovo je tiež zábavný ale podľa slov ktoré používa usudzujem že je ten chytrejší.
Sledovala som Johna ako nesmelo flirtuje s Lissou. V duchu som sa nad tým zasmiala. Willovi na ničom nezáležalo. Prišiel do svojej novej izby a hodil sa na posteľ.
"Mmm...Je mäkka, nie ako u nás na izbe..." zasmial sa a trocha sa pohojdal na posteli. Nezaujímalo ho že Lissa je naozaj pekná do tváre ale aj na postavu. John si to všimol hneď.
Do izby vošiel Eliott s tou divnou babou a začal sa obzerať po chalanoch.
"Kto to je? Čo robia u mňa na izbe?"
"Myslíš tým....čo robíš ty u mňa v izbe?" postavil sa Will predo mňa začo mu dávam plusové body. Bolo to milé.
"Čo to má znamenať Lottie?"
Pozrel sa za Willa na mňa.
"Len to že máme nových spolubývajúcich...a vy to nie ste..." nevinne som sa naňho pozrela. Bolo mi to trocha ľúto sa naňho takto dívať.
"Ako si želáš ...." zamrmlal a keď prešiel okolo mňa potichu šepol "sestrička" .
Zalapala som po dychu a sledovala som ho.
Sasha...
-Stretneme sa?
-Jasné , kde a kedy?
-Čo tak zajtra o 3 v parku?
-Platí...už musím ísť...
Práve mi navrhol aby sme sa stretli. Je to fajn. Ujasnili sme si že každý chce len kamaráta a tak...no proste to je skvelé...mám tu kamaráta.
Pozrela som sa na hodiny a rýchlo som vstala.... večera s Jamieho rodičmi! Preboha ja som zabudla! Rýchlo som sa obliekla do čiernych legýn, čierneho trička a kvetinového saka. To by mohlo byť. Vlasy som si učesala do slušného drdolu a dala som si vysoké štekle. Aj keď som ich mala tak som bola stále krpatá.
Namaľovala som sa čo najslušnejšie. Ubrala som čo najviac ceruzky pod očami aby som zapadla.
Začula som zvonček...
"Jamie..." vydýchla som a rozbehla som sa k dverám. Skoro som sa na tých podpätkoch zabila ale o tom potom.
Rýchlo som otvorila dvere a pozrela som sa naňho.
"Pristane ti to kráska..."
Tee...
Sme na Bahamách... Je tu tak úžasne. Som tu s Mikeom, žiadny otec...žiadne drogy, proste skvelo.
Ale má to hrozné nevýhody... je tu teplo... skoro 40 stupňov a ja sa chodím sprchovať každú pol hodinu.
Keď som vyšla teraz zo sprchy tak som našla noviny, na obálke bol môj otec. Hľadajú ma... No tu ma nenájdu...
Zobrala som ich a hodila do koša. Ľahla som si na posteľ a čakala som na Mikea ktorý šiel dole po večeru. Zobrala som si mobil a začala som si prezerať SMS-ky. Niektoré od mojich kamarátov a tá posledná bola od môjho otca. Otvorila som ju.
"Vráť sa! Inak na to doplatíš! Ja si ťa nájdem Teefany!"
Hneď som to vymazala a dnu vbehol Mike.
YOU ARE READING
Bad Boy.Good Lips
RomanceKaždé dievča chce zlého chlapca,ktorý by bol dobrý len na ňu. Každý chlapec chce dobre dievča, ktoré by bolo zlé len naňho. Lottie je dobré dievča, má všetko čo len chcela. Skvelú rodinu, končí strednú , má najlepšiu kamarátku a skvelého chlapca kto...