"Hej hej...klud..." prišiel ku mne ale mne bolo divne. Mal pištoľ a navyše to všetko čo sa dneska stalo. Nemám s toho dobrý pocit.
"Ja som kludná!!" povedala som aj keď som si tým sama istá nebola.
Chytil ma za ruky: "Mám ju na obranu, keby niečo...neboj...nemám v úmysle ťa zabiť..."
Zasmial sa a objal ma.
No tak Lottie...si sprostá? Objímaš sa tu s chalanom čo ma za opaskom pištoľ!!! Spamätaj sa. Nemá ťa rád. robí to len kôli tomu že mu ťa je ľúto...
Ozvalo sa v mojej hlave. Malo to pravdu. Veľa ľudí tento hlas nazýva svedomie. Ale ja nie. Ja ju volám Melody. Prečo? Moji rodičia pred pár rokmi čakali dieťa. Keby to bol chlapec tak by sa volal Steppie, ako Stephan - meno som mohla vymyslieť ja a toto meno ma napadlo keď som pozerala upírske denníky - a keby to je dievča tak Melody. Melody je moje obľúbené meno. Melody je proste dokonalá. A preto tak volám hlas v mojej hlave. Vždy mi poradil dobre , to len ja ho nepočúvam. Ako teraz.... Eliott si ma namotal okolo prsta. On ma začaroval. A omámil. Mám chuť urobiť všetko čo povie ... stačí sa pozrieť na jeho božské telo.
Spamätaj sa...
Len som sa trochu podtiahla: "No dobre... ja by som mala isť na hodinu...ďakujem za košeľu,"
"Neoplatí sa ti ísť na hodinu..."
"Prečo nie?" zvraštila som čelo.
"To je nadlho..." chytil ma za nohy okolo kolien a stehien, a prehodil si ma cez rameno.
"Hej...pusti ma!!" búchala som ho po chrbte.
"Neboj nič ti nespravím...." smial sa.... ako sa môže smiať? No jemu to možno vtipné je ,ale mne nie!!
Len som si povzdychla a vzala som to. Sledovala som jeho úžasný zadok keďže na nič iné som výhľad nemala...
"Vidím len tvoj zadok..." zafňukala som ale potom som sa načiahla a poťapkala ho po ňom. Počula som jeho smiech ale neviem ako sa tváril lebo som mu nevidela do tváre.
"Ja od toho tvojho tiež nemám ďaleko..." potľapkal ma po ňom a horúčava sa mi objavila hlavne na tvári. Cítila som ako sa červenám.
"Neróób..."
"Inak čo??"
Fajn Lottie, ako chceš -ozval sa ironický hlas v mojej hlave- vieš ty vôbec flirtovať? Och....samozrejme....nevieš...
"Ach Melody daj mi pokoj..." zašepkala som si pre seba a bola som si istá že to nepočul, "ja to zvládnem"
"Inak...." štipla som ho doň.
"Jau .... ty potvora...." zasmial sa nahlas.
Boli sme na ceste, šli sme cez uličku tých bohatých. Je to najbezpečnejšia ulička a preto bolo divné že ma má niekto prehodenú cez rameno. Osobne som sa trochu bála pretože v tejto uličke bývame aj my len tak ma napadlo...
Čo keď ma uvidia rodičia??
Veľa ľudí sa pozeralo cez okno. Sledovalo nás. Bolo tu ticho. rodiny tu sa moc nekamarátia a nepustia svoje deti na Špinavé ulice sa hrať. Táto časť mesta mi prišla vždy slnečná. Aj dneska aj keď už sa blíži zima, aj tak to vyzerá že stromi pri niektorých domov vôbec neopadávajú. A ani neopadávajú. Naši susedia stromi hnoja a striekajú zo zvláštnymi vecami aby cez zimu kvitli. Aj keď je sneh.
Zastavil pred mojim domom. Pozrela som sa pred seba -Čo je rekord, konečne som sa nepozerala na jeho zadok- a zvraštila som obočie.
"čo tu robíme??"
"No ja tu bývam...." povedal a ja som svoju hlavu otočila skoro o 360 stupňov. On býva oproti môjho domu?
Ako to ... že som si to nikdy nevšimla...
"Prekvapená?" cítila som v jeho hlase úškrn.
"Trošku,"
Vošiel so mnou dnu a išiel asi tri poschodia až prišiel na najvyššie poschodie. Bola tu len jedna izba. Typujem že jeho....
Vošiel dnu a hľa! Typos Bingoo...jeho izba.
Položil ma na posteľ, vytiahol nejaké dievčenské kraťase a svoju bielu košeľu. Hodil to na posteľ aj z uterákom.
V izbe nemal bordel, ale ani nejaký veľký poriadok tu tiež nebol. Pod perinou som videla zastrčenú podprsenku, ružovú ,čipkovanú.
"Asi máš veľa dievčenských návštev že??"
"Len sem-tam ....prečo?" otočil sa ku mne a uvidel že v ruke držím podprsenku. Zobral mi ju a hodil ju rovno do koša. Pery som zomkla pery do čiary a jemne som prikývla.
"Kúpeľňa je tam...." ukázal na nejaké dvere, zobrala som si veci a odišla tam rýchlo. Tak trochu ľutujem že som tu a už chcem isť domou...
Sasha...
Ako náhle som vošla do triedy tak som stupila na zelené čudo. Našťastie si to nikto nevšimol a ani to na mojich nových teniskách nebolo vidieť. Prezrela som si triedu. Really? Žiadny pekný chalani, proste nič. Od tejto Školy som očakávala omnoho viac.
Ach počkať....vzadu vidím dvoch pekných chalanov ale ako náhle som ich počula prehovoriť tak som zistila že to budú len ďalší úchili. Sadla som si do poslednej lavice v strede. Všetci ma tu ignorovali.
Som Alexánia.... ale moji známi a kamaráti ma volajú Sasha. Alexandria ma volajú len vtedy keď na mňa niekto kričí. Som blond a som emo. Nechovám sa tak a ani sa nerežem len sa mi páči ich štýl. Samozrejme nie som celá čierna. Páči sa mi ten štýl vlasov a tak ale farbu si pomením. A čo počúvam ? Počúvam najnovšie remixi a pesničky od moderných spevákov....
Pochádzam s Hollywoodu a dostala som sa sem. Do tohto zapadákova. A ako ? Moju maminu onudilo byť vo veľko meste. Síce aj toto je veľko mesto ale oproti Hollywoodu je to nič.
Predo mnou sedeli tí uchilný chalani. Videla som to podľa tých gayovských účesov. Otočili sa ku mne.
"Ty si tu nová čo?" povedal jeden.
"Ty si mi ale všímavý.... áno som tu nová...máš s tým problém?"
"Nie ...len ta chceme oboznámiť s pravidlami..." povedal ten druhý.
"Pravidlami?" zvraštila som čelo, "Tie sú mi u riti. Hádam si nemyslíš že mi budeš rozkazovať..." zasmiala som sa.
"Tak ešte raz...Som Josh a toto je Jamie" povedal ten druhý a ukázal na toho prvého. Uznávam že Jamie je rozkošný. Keď som sa tak nad tým zamyslela tak nie je až taký gay ako vyzerá....
Alexánia !! Ani na to nemysli!!
Ozvala sa Jessica v mojej hlave. Áno ... svoje podvedomie som si pomenovala Jessie. Jessie je krásne meno. Je to moje dokonalé ja. A ja som to menej dokonalé ja . Áno...ja priznávam...som blázon. Pomenovala som si podvedomie. Podľa mojej kamarátky čo zomrela. Bol to ten najdokonalejší a najrozumnejší človek na svete.
Tu je ďalšia časť, prepáčte že tak neskoro ale nejde mi wattpad na mobile :/ Škoda no. Táto časť je venovaná... Nessa-Soph :*
V Ďalšej časti sa môžete tešiť :3 Lottie sa stretne zo Sashou... a Sasha sa stane novým terčom šikany.... Viete tento príbeh nie je len o Lottie a Eliottovi. Je o všetkých. Takže sa nehnevajte keď sa tam stane niečo nepekne v prospech inej postavy :)
Ďalšiu Časť pridám keď tu bude 21 hviezdičiek :3
-Mishela
YOU ARE READING
Bad Boy.Good Lips
RomanceKaždé dievča chce zlého chlapca,ktorý by bol dobrý len na ňu. Každý chlapec chce dobre dievča, ktoré by bolo zlé len naňho. Lottie je dobré dievča, má všetko čo len chcela. Skvelú rodinu, končí strednú , má najlepšiu kamarátku a skvelého chlapca kto...