15.Kapitola

13.1K 676 33
                                    

Lottie...

Prebudila som sa a do oči mi svietilo svetlo. Vyzerá to na krásny deň. Krásny bol už len tým že som vstala bez budíka , obliekla som sa do kvetovaných šiat a pozrela som sa do zrkadla.

Dievča v zrkadle sa na mňa usmialo. Akonáhle sa to stalo tak som sa musela zamračiť ale môj odraz to nespravil.

"Ahoj.." prehovoril hlas môjho odrazu.

"Kto si?"

"Nevidíš? To som ja! Jessica!" na tvarí jej hral prešibaný úsmev a mňa to len viac a viac desilo.

"Čo chceš?"

"Poďakovať sa ti" natiahla ruku cez zrkadlo.

Usmiala som sa a chytila som ju. Vtiahla ma dnu a ona vystúpila von. Bola som v zrkadle. Začala som klopať na sklo.

"Pusť ma!"

Do izby vošiel Eliott a prišiel k Jessice.

"Ahoj cica...tebe to dnes pristane!" jeho telo sa pritislo na to jej. Boli spolu, bozkával ju a díval sa jej do očí tak ako to robí mne. Pobozkal ju na krk tak ako to mám rada ja!

Búchala som na sklo a kričala. Kričala a kričala až nakoniec som sa zosunula dole. Sledovala som ako sa jeden do druhého púšťajú , zvalil ju na posteľ a oblečenie lietalo a potom....

"Lottie! Prebuď sa!" začula som Sashu.

"Čo sa stalo?"

"Celí čas kričíš na nejakého... Eliotta...."

"Ouuu...aha... Sníval sa mi zlí sen...to nič..." pozrela som sa do zrkadla a prišla som ku nemu, na tvári som mala odtlačky klávesnice pretože som na nej zaspala. Dotkla som sa zrkadla a... Nič. Nič sa nestalo a zimomriavky s ktorými som sa dneska zobudila konečne prestali. Vydýchla som si. Bol to sen, sprostý sen. Sadla som si za počítač a pozrela som sa kde som včera skončila.

"Bude nám stačiť každej po 1000€"

"Toľko mi rodičia na výlet nedajú... " povedala nesmelo Sasha.

"V poriadku, u teba jednu nulu uberieme a u mňa ju pridáme...."

Začala som tlačiť oboznamovací list aký dávajú rodičom učitelia pri nejakých akciách. Minulý rok sme išli do Grécka a vypýtali si slušný balík... Tak prečo nie teraz?

Úprimne? Tieto akcie sú len pre zazobancov, a v tomto meste ich je kopa.

So Sashou ideme do LA. Ideme nájsť Antónia- ak je to ktokoľvek-...má tam svoju spoločnosť. Ideme za nim dozvedieť sa viac o Jessice.

Sashe volala mamina, bolo už 10 hodín. Rýchlo sa zbalila a zišla dole aj so mnou.

"Ahojte dievčatá.... Chcete raňajky?" spýtala sa nás mamka.

"Nie ďakujem pani DeLaqua, idem domou a tam sa naraňajkujem..."

"Dobre, maj sa Alexania..."

"Volajte ma Sasha..."

"Isteže..."

Odprevadila som Sashu, sadla som si a začala som raňajkovať.

"Mmmm mami?" povedala som s plnými ústami.

"Počúvam..." bola mi otočená chrbátom a umývala riady.

"Mala som niekedy súrodenca?" bola to blbá otázka.

Bad Boy.Good LipsWhere stories live. Discover now