13.Kapitola

14.2K 733 46
                                    

Eliott...

"Zabi ju!"

"NIE!" odpovedal som prosto a hodil som mu obrázok naspäť. Musel som sa začať smiať. Dobre vie že spolu chodíme! A on mi ju káže zabiť! Je toto vtip?! 

"Prosím? Kážem ti ju zabiť!" skríkol na mňa otec.

"Nie...a nie...je to moja priateľka!" Nemohol som tomu uveriť. Bolo mi tak smiešne. 

"Nie...je to tvoja sestra! Spamätaj sa synu! Môže nás dostať do riadnych problémov!"

Sestra! Naozaj? Nevedel si nájsť inú výhovorku? 

"To je smutné otec! Naozaj smutné...Zmier sa s tým že mám priateľku..." vstal som a odišiel.

Sestra?!! Vážne?! -Behalo mi hlavou. Nechápal som tomu. Môj otec je hrozný. Nechápem ako môže stupiť až takto ďaleko . Nechápem ho! Proste nie! Kurva! Čo ho to napadlo? Je to moja priateľka...

Tee (Sestra Eliotta , spomínaná vo 4 kapitoly )

Mike! Môj najlepší kamarát nebol kamarát... Bol to klamár. Dostaval prachy za to aby ma chránil! Toto bráchovi neodpustím.
Prídem pred jeho izbu a zaklopem -ak sa to dá nazvať klopanie, myslím že to je počuť až dole.
"Otvor ty grázl!!!!" zahučím naňho.
"Nemám náladu Teefany!"
"Nevolaj ma Teefany!! Ty parchant!! Pusti ma lebo vyrazím dvere !"
"Máš krámi keď si tak nervózna?"
"Si hrozný!" otočila som sa na odchod a narazila som do otca. Nenávidím svojho otca! Núti ma robiť veci čo ja nechcem no v očiach už mam slzy. Nechcem pred nim plakať! Nechcem!
Prelomilo sa to vo mne a ja som mu skočila do naručia, rozplakala som sa ako malé dieťa. Milovala som ho! Mikea! A bola to lož!
"Čo sa stalo princezná?"
Princezná? To slovo ma zahrialo pri srdci a vzbudilo vo mne množstvo spomienok z detstva. Keď som nevedela o drogách...
"Oklamal ma!" nemusela som mu hovoriť kto. Určite pochopil o kom hovorím. Počul tie nadávky. Môj brat ich neberie vážne lebo mu tak niekedy hovorím zo zábavy ale teraz to neni zábava!
"Vieš... Tvoj brat sa zmenil..."
"A prečo?"
"Ma priateľku...a ta ma naňho zlí vplav..." Na niečo naráža... Pozriem sa mu do oči a on pokračuje: "Aký by bol život bez drog?"
Bez drog? No dokonalý... Konečne môžem byť teenagerom... Ale bez drog? Kam tým mieri...
"Čo mam spraviť?"
"Porozprávame sa o tom u mňa v pracovni..."

Lottie..

Myslím si že som napísala dobre. Všetky otázky mi padli. Mike ma dneska ráno pozval osláviť moje skúšky... Čakal ma pred školou.

"Čauky krásavec..."
Bol úplne mimo a nereagoval na mňa. Pozrela som sa smerom kam sa díva.... Vysoká...blond...modré oči...
Pomyslela som si -Barbie.
Takéto dievčatá to majú v živote ľahké. Veľmi.
"Ideme..." Schmatla som ho za ruku a ťahala ho do kaviarne.
Asi po 10 minútach tichej cesty sme tam prišli a objednali si.
"Kto to bol?"
"Tee...miloval som ju... Všetko sa to pokazilo..."
"Tak choď za ňou! Nepohryzie ťa..."
Zasmial sa nevinne...
"Ale áno...pohrizie... Ona je taká"
"Tak jeden hrizanec..no a čo..."
Preberali sme neznámu Barbie menom Tee... Čím ďalej som ho počúvala tým viac som si bola istá že ju miluje.
Tee práve vošla do kaviarne a obzrela sa. Prišla ku nám .
"Takže ty si má už stihol takto rýchlo nahradiť? To som ti nebola dobrá ani na zavolanie?" Povedala zahorklo. Hnevá sa. V očiach mala plamene zúrivosti.
"Nie...ja ja..." Koktal Mike.
"Pozri Mike... Ja som ti verila... A ty si spravil toto..." Ukáže na mňa.
"Hej...tak to je omyl...ja mám priateľa... Sme len kamaráti.."
"Áno...jasne..." Otočila sa na odchod ale ešte predtým povedala: "Štetka..."

† † †

Kde je? Sakra... Sakra ...Sakra...*histerči*
Prehrabala som celú posteľ, odsunula som ju, vyhádzala som skriňu a nič. Kde je Oscar? Eliott má zabije... Ja som stratila izbovú mačku! To sa môže stať len mne!
Hľadala som ju všade, v zásuvkách, v koši na prádlo a za závesmi...nič.
Musím to povedať Eliottovi.
Rýchlo vytočím jeho číslo. Zdvihne hneď po prvom zazvonení.
"Zlato?"
"A-ahoj Eliott..." Vykoktala som zo seba a zacítila som pocit viny. Bude sa hnevať !
"Deje sa niečo Lottie?" Zacítila som v jeho vláde strach.
"Nie nič...len ..." Stratila som tvoj vianočný darček "mohli by sme sa stretnúť?"
"Isteže, o desať minút som u teba..."
Zložila som mu to a obliekla sa, vošla som dole pred dvere, zobrala som si prechodné čížmi pretože pomaly začína jar. Čížmi sú prehnané veľké. Teda mne tak pôsobia. Vopchala som si nohu do jednej čížmi a dačo zamravúňalo. Sakra!
"Oscar!" Vykríkla som radostne a vytiahla mačku s čížmi a zaniesla som ju hore. Napísala som Eliottovi správu.
"Už nemusíš...potom vysvetlím..."

Sasha...

"Dneska na dovolenke som videla dievča ako ja! Bolo to ako keby sa dívam do zrkadla! Kto to je? Chcela som ísť za ňou ale už tam nebola. Bol to sen? Nie... Určite nie...
Možno že mám sestru. Ako veľmi chcem mať sestru. Požičiavali by sme si oblečenie a hádali by sme sa o hlúpostiach!
Okrem toho že som videla to dievča, tak som sa znovu držala, neviem prečo. Musela som!

Kruté... Má dvojča? Alebo Jess má len halucinácie z liekov čo jej nasadili pred dvomi stránkami... Takže dva týždne. Možno majú vedľajšie účinky alebo s Jess sa stal psychicky labilný človek...

Už to nevydržím čítať...musím von...

O 10 minút neskôr...

Kde to sakra som? Moderné krásne domi kde si pripadám ako v lete. Tráva zelená a na stromoch je lístie. Títo ľudia musia byť nechutne bohatý... Zrazu som spoznala jeden dom...Jamie! Ten ma z tohto zapeklitého miesta vyvedie. 

Vystúpila som po schodoch a zazvonila som na zvonček. Nič. Zazvonila som druhý raz a ozval sa ženský hlas. Asi Jamieho matka. 

Avšak mi to otvorila vysoká mladá blondína. Okolo pásu mala obmotaný uterák a zozadu sa ozval Jamie.

"Kim? Kto to je? Pošli ich preč a vráť sa ku mne!"
"Kto si?" spýtala sa prívetivým hlasom Kim.
"Na tom už nezáleží..." vzadu som uvidela stáť Jamieho s ručníkom okolo pása a s mokrými vlasmi, ktorý sa na mňa vyjavene pozerá. Nemohla som sa mu pozrieť do očí, otočila som sa chrbtom a z hlavou hore som odkráčala po schodoch dole. Až kým som nepočula zabuchnúť dvere som sa držala. Potom som sa len zvozila na zem. V hlave sa mi premietali možnosti že to nieje tak ako to vyzerá. Možno sú to len súrodenci, alebo to je jeho sesternica z druhého kolena. Ale to by asi nebola v uteráku. Myslím že je rad že sa ma zbavil. Asi nie som v posteli tak dobrá ako Kim. 

Do riti !!! Alexania! Čo si si to len myslela? Niekto bohatý a krásny ako on o teba záujem mať nebude! Musíš sa spoliehať len na svoje vedomosti!

Ozvalo sa moje podvedomie. Asi mi už preskakuje ako Jess. Ako som si to len mohla myslieť?

Ahojte luďkovia ! :3 Ešte vás to baví? Pokiaľ áno budem veľmi rada. Ďalšiu časť pridám po monitore ... možno no potom po prijmačkach vás tu budem otravovať každý druhý deň :3 

Čo si myslíte o Mike-ovi? A čo o Kim? Kto to je?

časť venovaná... veronika234 :3 
NaobrazkujeJamie :)
-Mishela

Bad Boy.Good LipsWhere stories live. Discover now