Vianočný Špeciál

22.9K 911 75
                                    

ĎEŇ PRED ŠTEDRÝM DŇOM

Lottie...

Rodičia nakoniec odsúhlasili že budem chodiť k Eliottovi na gitaru. Naozaj som z toho všetkého happy. Aj dneska mám doučovanie, a keďže sú zajtra Vianoce tak som mu kúpila darček. Zo začiatku to bola makačka. Premýšľala som čo mu kúpim, nakoniec som skončila pri voňavke. Aby sa nepovedalo, kúpila som drahú voňavku za 30 E a tmavo ružovú košeľu. Pochybujem že si ju oblečie ale keď som ju videla v obchode.... srdce mi nedalo...musela som ju vziať. Zabalila som to do červeného vianočného papiera a ešte som to vložila do bielej tašky kde na obrázku Santa Claus ukazuje svoj nevyholený zadok. Pripadalo mi to smiešne a neviem komu by som tú tašku dala keď nie jemu.

Ľahla som si do postele, na nočnom stolíku som mala Kinder Čokoládu (pozn. Autora - Pre tých čo nevedia čo Kinder čokoláda je tak si to skúste vygoogliť, no a pre skrátenie, je to 8 malých kúskov čokolád v jednej krabici. Ak ste si všimli, na tej krabici býva taký chlapček . Ak vám to pomohlo tak som rada a ak nie tak skúste google, na ten ja nemám )

Načiahla som sa po ňu a otvorila som ju, zobrala som si prvý malý kúsok ale čoskoro bol fuč ako celá krabica a mne stále bolo málo. Asi by som mala ísť pre druhú krabicu ale to zase mamina bude na mňa kričať že budem mať veľké brucho. Darmo im vysvetlím že nepriberiem ani keby chcem...a to chcem... Pozrela som sa na hodinky... za desať minút tri hodiny, mala by som už pomaly ísť.

Eliott...

Čakám na Lottie kedy príde. Prichystal som jej darček, dám jej Oscara...môjho malého kocúra... A keby sa jej to náhodou nepáči tak som jej kúpil ružový vankúš. Nič iné ma nenapadlo. Viem že má rada ružovú, pamätám si ako to spomínala Lisse. Síce sa nepatrí vypočúvať cudzie rozhovory no tento sa mi nakoniec vyplatil.

Na dvere som povesil imelo. Keby náhodou potrebuje postrčiť. Ozvalo sa klopkanie na dvere. Je to Lottie? Vyskočil som na nohy a otvoril som ale nie, bol tam môj strýko ktorého som nevidel asi 5 rokov. Na rozdiel od zvyšnej mojej rodiny je milí a usmieva sa tým pravým úsmevom. Páči sa mi ale teraz to je naozaj nevhod. Mám ho vyhnať?

"Ahoj strýko...." usmial som sa.

"Ahoj Eliott, vieš ako veľmi si mi chýbal...no poď do medvedieho objatia..." zasmial som sa a prišiel som k nemu. Silno som ho objal a potľapkal som ho po pleciach.

"Vieš..." pozrel som sa na hodiny, " ja som sa už chcel ísť sprchovať..."

"Och jasné..."

Zostal tam stáť, aby to bolo presvedčivé tak som šiel do svojej kúpeľne a cestou som si vyzliekol tričko, Pustil som vodu a keď som počul ako zabuchol dvere tak som ju v tom okamžiku vypol a vyšiel z kúpeľne von.

Sadol som si na posteľ a hral sa z Oskarom.

"Dáš na moju princeznú pozor dobre?"

Zdola som počul ako mamina histerčí, na Vianoce musí byť vždy všetko podľa jej predstáv. Do týchto vianočných činností sa nezapájam.

Sasha...

Začala som si konečne vybaľovať, bolo už na čase. Vybaľovala som krabicu za krabicou s tým že keď to spravím dostatočne rýchlo tak stihnem pomáhať chystať stromček a piecť vianočné pečivo. Zbožňujem Vianoce. Rada pomáham. Po hodine som sa dostala k poslednej krabici. Otvorila som ju a povzdychla som si. Bola skoro prázdna, až na jednu maličkosť, bol tam menší drevený kufrík. Obsah toho kufríku som poznala naspamäť. Baletná topánka, čipkované šaty a prepichnutá basketbalová lopta. Kufrík patril Jessie a všetky tieto veci nenávidela, nenávidela byť dobrou. Kufrík som dostala od jej rodičov. Vždy keď som videla tento kufrík tak mi to pripomenulo ten deň ako som ju videla na hladine mora. Polícia tento prípad neriešila. Nebol pre ňu dosť zaujímavý. Povedali že sa šmykla a narazila hlavou do skaly, a padla do vody. Je to somarina. Nemohla som tomu uveriť. Prečo by to spravila? Bola to nehoda? podľa mňa nie. Ale ja som len šiška oproti policajtom. Keby sa ju pokúsim obrániť tak ma zjedia.

Bad Boy.Good LipsWhere stories live. Discover now