Lottie....
Prvé ráno v novom roku, hneď po večierku...
Keď som sa ráno prebudila - bol už vlastne obed no na tom nezáleží- tak ma bolel celí človek. Na tele som mala modriny, a na vnútornom stehne pár cucfekov. Čo sa to sakra včera stalo?
Pozrela som sa vedľa na Eliotta a spomenula som si na najkrajšiu noc na svete. Pomaly som sa postavila no vzápätí som to oľutovala. Skoro som sa neudržala na nohách čo ma tak bolelo medzi nohami. Dotackala som sa do kúpeľni a ubezpečila som sa že Eliott ešte spí. Cestou som si ešte prehodila jeho košeľu. Prezerala som sa v zrkadle. Rukou som si prečesala vlasy, umyla som si tvár a poutierala rozmazaný make-up od spania. Potichu som sa vrátila naspäť ku nemu, ľahla som si do postele a nemohla som z neho spustiť oči. Eliott sa jemne povrtel, schmatol ma za boky a pritiahol si ma ku sebe. Dačo zamrmlal zmyslu: "Ešte spi! Neni toľko hodín aby si vstávala!
Schúlila som sa ku nemu a spomínala na včerajší deň.
Včera večer...
V deň keď som prišla domou z nemocnice mi prišla pozvánka na party k Eliottovy. Na túto párty sa ja chystám. Zobrala som si čierne priliehavé šaty, vysoké podpätky a dlhší kabát. Keď som si obliekla dlhý kabát tak to vyzeralo akoby som tie šaty nemala. Rodičia boli na jednej susedskej party. Bola to nóbl oslava pre bohatých.
Nebudú vedieť že som odišla keď sa vrátim skôr ako ony prídu. V hlave mi zaznel škodoradostný smiech. Musela som sa nad tým pousmiať. Eliott pre mňa prišiel. Bývame oproti seba takže to ďaleko neni. Zazvonil na dvere a ja som pribehla von*
"Ahoj..."
"Ahoj..." podišiel ku mne, pramienok vlasov mi dal za ucho a ruku položil na môj krk. Nežne ma pobozkal a jazykom prešiel po mojej pere. Musela som sa usmiať nad tým. Chytil ma za ruku a preplietli sme si prsty, šli sme k jeho domu odkiaľ sa vydávala hlasná hudba. Bolo len jedenásť hodín a po zemi sa váľali študenti čo sa milovali. Bolo mi to trochu ľúto že ja som ešte stále panna. Ale šetrím si to pre človeka čo je vedľa mňa. Chcem aby to bolo dokonalé.Vyzliekol mi kabát a zavesil ho medzi ostatné. Ruku položil na môj pás a stiahol ma na parket. zatočil ma a začali sme tancovať do rytmu rýchlej hudby. Po Čase som povedala že som smädná, zobral ma do kuchini. Bolo tu len pár ludí čo si pichali drogy, rozhodla som sa to ignorovať tak ako Eliott. Otvoril chladničku a vytiahol vodku. Zobral malé poháriky a nalial. Zobrali sme si to naraz , vypila som to na ex. A tak isto som pila tu druhú a aj tu tretiu...
Bola som trochu pripitá ale s Eliottom to nespravilo vôbec nič. Snažila som sa tváriť že nič a usmievala som sa tak ako vždy. Prišiel pomaly ku mne a začal ma bozkávať. Bozky boli zozačiatku veľmi jemné a hrál sa z mojimi perami ale potom my pohryzol peru aby mi mohol otvoriť ústa a vbehol domňa jazykom. Začala sa menšia jazyková vojna. No on ju mal dávno vyhratú pretože vo mne to vrelo. Motýliky v bruchu a chcela som proste viac. Rukami prechádzal po stehnách až k zadku, jemne mi ho stisol a potom sa rukami vrátil späť . Chytil ma pod zadkom a niesol ma ku nemu do izby. Ozýval sa len tlmený zvuk hudby zdola.
Položil ma na stôl a neprestával ma bozkávať. Vychutnávala som si to a bozky som neustále oplácala. Sústredila som sa len na neho a na jeho ruky ktoré po mne prechádzali. Jeho ruky boli priam všade. Po bokoch prešiel k zadku a potom ku stehnám. Zašiel rukou pod šaty , hladil ma po stehne a pomaly mi stiahol nohavičky a zašiel do mňa rovno dvoma prstami. Začal ma dráždiť a ja som cítila toľkú slasť. Potom pridal aj tretí prst a ja som zastonala do bozku. V tom najlepšom prsty vytiahol. Na perách som cítila jeho úsmev, zdvihol ma a položil na posteľ. Pomaly ma položil na posteľ a jemne ma priľahol. Neváhala som a vyzliekla som mu tričko, zbožňujem jeho telo. Prstami som prešla od hrudi až k tehličkám a začala som rozopínať opasok. Sakra!!! V tej rýchlosti sa mi to nedalo. Nakoniec sa mi to podarilo a počula som ako sa potichu smeje. Udrela som ho do hrude.
"Prestaň!!" zasyčala som a on sa stále smial. Tiež som sa začala smiať. ukončil to keď ma začal bozkávať na krku a rozopol mi zips na šatách. Stiahol mi ich dole a ocitla som sa pred nim len v spodnom prádle. Stiahla som mu nohavice.
YOU ARE READING
Bad Boy.Good Lips
RomanceKaždé dievča chce zlého chlapca,ktorý by bol dobrý len na ňu. Každý chlapec chce dobre dievča, ktoré by bolo zlé len naňho. Lottie je dobré dievča, má všetko čo len chcela. Skvelú rodinu, končí strednú , má najlepšiu kamarátku a skvelého chlapca kto...