Dávid...
Prišiel do triedy ten naj sexi chalan na svete. Eliott. Vedľa mňa sedí Lottie, už dlhú dobu jej chcem povedať že ju nemilujem. Ale neviem ako. Moji rodičia ma nútia s ňou chodiť a nevedia že som gay. Ale ja som sa zaľúbil do Eliotta, je úplne rozkošný. Páči sa mi. Mnohokrát si predstavujem že sa držíme za ruku alebo aj niečo viac.
Páči sa mi na ňom aký je odvážny, že sa nebojí vypapuľovať učiteľom a hlavne to že je tak hrozne zlí a pod tričkom musí byť niečo viac.
Čo mám spraviť? Mám ho donútiť žiarliť? Hmmm... To je dobrý nápad. Videl som ako sa na mňa pozrela Fleur. Niečo chcela. Tak som ju objal okolo pasu a rukami som prešiel na jej zadok. Potrebujem aby Eliott žiarlil ...
Lottie...
Chcela som od Dávida vodu aby som sa ho zbavila a mohla sa ospravedlniť Eliottovi ale on ma namiesto vody objal. Prečo to spravil? Všetko pokazil. Objatie som mu neochotne oplatila ale on ma potom chytil za zadok. Bolo mi to úplne nepríjemné a hneď som jeho ruku chytila a presunula som ju naspäť na pás.
Prišiel ďalší učiteľ a začala sa hodina. Premeškala som jedinú svoju šancu. Len som si povzdychla. Otvorila som si zošit a začala som si doň kresliť srdiečka a do srdiečok som vpísala Eliott. Dávid si to nevšimol , bol až moc zaujatý hodinou geografie.Keď skončila hodina, Eliott sa začal venovať Jamiemu a Joshovi. A ja som zostala z Dávidom ktorý bol mysľou úplne inde. Celí deň je nejaký divný.
Dnešok som prežila len tak tak...
Vychádzala som zo školy, sama. Pred školou som uvidela môjho otca, prišla som k jeho autu. Otec dal dolu okienko a povedal:
"Už si si to rozmyslela?"
"Nie...idem pešo ale ešte predtým sa zastavím v kaviarni"
"Nech si o 7 doma..." povedal a jemne sa usmial.
"Platí...." usmiala som sa a išla som pešo do kaviarne.
Eliott...
Išiel som zo školy a uvidel som Lottie. Dneska som si naschvál sadol do lavice za ňou, celú hodinu som ju sledoval. Premýšľal som ako môže byť tak sakra krásna. Ale tiež som premýšľal ako sa jej spýtať na to číslo. Urazí sa?
Videl som ako Lottie odmietla svojho otca a išla pešo, videli to vlastne skoro všetci. Povráva sa že sa už nenechá šikanovať ale podľa toho čo mi vravel Jamie tak s tým niečo chce spraviť. Neviem čo jej zajtra spravia ale pokúsim sa tomu zabrániť.
Išiel som pomaly za ňou.
"Hej Lottie...!" Zakričal som na ňu a ona hneď zastala a pozrela sa na mňa.
"A-áno??" Zakoktala sa a prišlo mi to hrozne rozkošne. Viem že sa jej páčim odpozoroval som to dneska ...síce aj pred tým ale hlavne dneska keď od seba odtlačila Dávida. Nemá ho rada. Videl som že jej to bolo nepríjemné. A tiež som si všimol ako si kreslí srdiečka a moje meno... ale to je detail.Lottie...
Zakoktala som sa, prišlo mi to trápne a celá som začervenela. Bola som červená ako paprika, ba aj viac.
Prišiel ku mne s tým jeho sladkým úškrnom na tvári :" Hľadal som ťa..."
"Ty ? Si hľadal mňa?" Spýtala som sa prekvapene.
"Vlastné áno... Chcel som sa ta spýtať..." Zasekol sa, čo sa má chcel spýtať? ," chcel som sa ťa spýtať či so mnou nechceš ísť na kávu..."
Je vážne toto to , na čo sa ma chcel spýtať??
Hneď som túto myšlienku odhodila lebo som si uvedomila že má pozíva na kávu.
Hneď som prikývla: "Rada pôjdem..."
"Skvelé...." Usmial sa a išiel vedľa mňa. Kaviareň je u školy naozaj blízko. Vošli sme dnu a objednala som si kávu. Pozrela som sa na Eliotta ktorý si neobjednal nič.
"Ty si nedáš?"
"Nie ja kávu nepijem..."
Toto mi prišlo divne... Tak načo má pozval na kávu?
"Ehmmm....prečo sme na káve keď ty kávu nepiješ ??" Spýtala som sa ho. Pozrel sa na mňa trochu zaskočene. Nie je v poriadku.
"Bola blízko tak som chcel ísť sem..."
"Deje sa niečo Eliott??"
Len si povzdychol a prikývol, "Áno deje... Potrebujem aby si si to číslo ktoré som ti dal vymazala...."
Už som to pochopila, je so mnou len preto lebo chce aby som naňho zabudla....len som prikývla, vytiahla som si mobil a telefónne číslo vymazala.
"Ja... " začal..."prepáč..."
"Nie ... Ja to chápem " vstala som a odišla som. Do očí sa mi nahrnuli slzy. Ako náhle spoznal kto som tak si vypýtal číslo naspäť. Išiel za mnou "Hej Lottie .. a čo ten papierik?"
Chytila som nervy:" Nemusíš sa báť, doma ho hodím do krbu"
Nedokázala som sa naňho ani pozrieť a utekala som domov.Eliott
Celé som to pokašľal, mal som to nechať tak, mal som jej veriť. Teraz sa na mňa hnevá...
Začul som nejaký hlas za mnou, bol to Dávid. Čo zas ten chce ?
"Čau Dávid, čo potrebuješ ?" Spýtal som sa a jemné usmial. Vyzeral byť nervózny. Hádam je v poriadku.
"Chcem sa s tebou porozprávať" oznámil mi.
"Fajn a o čom ?"
Naklonil sa ku mne a ja som naňho zaskočene pozeral, je mu niečo ?
Potom som zistil že ma chce pobozkať, úplne má to zarazilo. On je gay? Really?Odsotil som ho od seba :"Si...si v poriadku??" pozeral som naňho ako na nepríčetného.
"Jasné ja som si len myslel...."
"Myslel si si zle....som na dievčatá..." odpovedal som mu, "a čo bude s Lottie? Ako jej to povieš?" Lottie ma napadla ako prvé.Viem že spolu chodia, vie to celá škola... A nedopustím aby jej ublížil aj keď ho ona nemiluje, nech ju prestane využívať!!
"No ja neviem...."
"Musíš jej to povedať!!" bol som nahnevaný, "Ako dlho ju chceš ešte ťahať za nos?"
"Nie...ja nemôžem..."
"Prečo nie?"
"To je nadlho... ja už musím ísť..." otočil sa na odchod.
"Keď jej to nepovieš zajtra ty ... tak jej to poviem ja..."Čauté... Tak som tu zas a je tu aj moja ďalšia časť....-jeee ono sa to rýmuje :D teda mne to tak príde ... no to je jedno...
Táto časť je venovaná Lusi25 :*
Keďže ste minule vote splnili do dvoch hodín tak dneska to zvyšujem. Úplne ma to prekvapilo. Kupujte mi nový luster :D tak vysoko skáčem :D Ďalšia časť pridám keď tu bude 13 vote .
-Mishela
YOU ARE READING
Bad Boy.Good Lips
RomanceKaždé dievča chce zlého chlapca,ktorý by bol dobrý len na ňu. Každý chlapec chce dobre dievča, ktoré by bolo zlé len naňho. Lottie je dobré dievča, má všetko čo len chcela. Skvelú rodinu, končí strednú , má najlepšiu kamarátku a skvelého chlapca kto...