25.Kapitola

10.4K 533 32
                                    

Lottie...

"Bože si úžasná...."

"Ja sa nudím Will..." fňukla som a natiahla som sa ako taká mačka.

"No tak mačiatko, musí ti to stačiť, pretiahol som ťa 4 krát z každej strany..."

Musela som sa nad tým zasmiať..."Unavila som ta?"

"Troška..." zvalila som sa naňho.

"Pomasírujem ťa?"

"To pre mňa spravíš?"

"Prečo nie?.." zasmiala som sa, sadla som si naňho a začala som ho masírovať. Asi po pol hodine zaspal. Musela som sa nad tým zasmiať. Vstala som a obliekla som si jeho košeľu. Neobťažovala som si dávať spodne prádlo. Nechcelo sa mi ležať a u mňa v izbe je Lissa a John. Nie som taká mrcha aby som ich vyrušovala. A tak som sa išla prejsť. Bolo ticho. Ani jedna party lebo zajtra píšeme test z matematiky na ktorý som samozrejme pripravená. No a čo že som sa zmenila. Známy mať dobré musím inak ma rodičia zoberú preč.

Len tak som sa prechádzala až som zbadala Eliotta, dívala som sa rovno pred seba a nevenovala som mu ani jeden pohľad aj keď som vedela že on sa na mňa díva. Prešla som okolo neho a vyžaroval z neho hnev. Buď sa hnevá na mňa alebo sa pohneval s tou kurvičkou s ktorou spáva každú noc.

Začula som ako sa otočil a ide za mnou. Ja som však bosá, moje kroky počuť nie sú. Idem rovno von a otočím sa jeho smerom. Oprela som sa o strom a premýšľala som.

Čo od neho Čakať? Ide sa ospravedlňovať alebo kričať?

"Ty nie si normálna..." začal a týmto my dal hneď odpoveď na moju otázku, ide kričať.

"Takže ja nie som normálna? Prišiel si za mnou a ospravedlňoval si sa mi, a keď som prišla za tebou ja tak si spal s Maiou. Keby ma chceš nesprávaš sa takto."

"Ako sa ja správam? Pozri na seba ako sa správaš, ja mám aspoň dôvod..."

A ja ho nemám ty tupec? Ja ho nemám??!!

V duchu som naňho chcela kričať ale nie. Ja sa predsa nechcem naštvať.

Prišla som pomaly ku nemu a pritisla som ho o stenu budovy.

"Každú jednu noc som po tebe túžila a chcela som aby si sa ku mne vrátil...každú jednu" zašeptala som mu do pier a pohladila som ho medzi nohami.

Vzdychol a usúdila som že sa mu to páči.

"Ale ty si spal z inou... A ja som si uvedomila že si len môj malý nevyspelí braček čo si neprešiel pubertou..." zašeptala som mu a cítila som ako sa mu postavil no v očiach mal hnev.

Teraz oprel o stenu mňa... Pozrel sa mi do očí a čakala som kedy vypustí svoj krik no on len vydýchol.

Eliott...

Chcel som na ňu nakričať ale keď som sa jej pozrel do očí tak som videl že ešte niekde tam hlboko je Lottie ktorá ma miluje.

"Mrzí ma to..." pozrel som sa na ňu ospravedlňujúco ale ona sa len zasmiala.

"Ale mňa nie... keby niet teba...neexistujem... Vlastne ti môžem poďakovať za to že si so mňa spravil tak populárne dievča ... Všetko to je len tvoja chyba..." jej pery boli tesne pri mojich. O to viac som si to vyčítal.

Chcel som ju pobozkať no ona mi dala ukazovák na pery.

"Nie, to sa nepatri braček..." zasmiala sa a po chvíli dodala, "Choď za Maiou nech ťa spraví..."

Jej pohľad smeroval medzi moje nohy. Uvedomil som si že mi asi pekne stojí. Odkráčala a ja som si nerád priznal že ju fakt moc chcem a to nielen kvôli posteli .

Naštvaný som prišiel do izby. S Maiou sme sa pohádali a chúďa si už balila kufre. Povzdychol som si.

"Kam ideš?"

"Preč ..."

"Môžeš tu zostať..."

"Ale ja nechcem Eliott... Nejdem preč kvôli hádke, ale kvôli tomu že si fakt hrozný. Keď som ťa stretla myslela som si že budeš buď niekto fakt moc milý a pekný alebo fakt hajzel. Lenže ty nie si ani jedno. Ty si troska. Sa pozri na seba. Vkuse sa len ľutuješ a správaš sa jak malý. Si dospelý. Tak sa prebuď!!"

Vykričala mi to do tváre a ja som sa hodil na posteľ. Sledoval som ako odchádza.

So mnou nie je niečo v poriadku. Hlavu som zaboril do vankúšov a premýšľal som.

Na druhý deň som vstal a pozrel som si rozvrh, zabudol som na test z matematiky. Capol som sa po čele. Tak moc som sa chcel učiť lebo prepadám a pokiaľ neuspejem koncoročnými skúškami na začiatku roku nebudem môcť nastúpiť. Ani som nešiel do sprchy a pozeral som si učebnicu.

Keď som prišiel do triedy tak všetci sedeli v laviciach.

"Zase meškáte..."

"Už sa to nebude opakovať..." zamrmlal som namiesto nejakých sterov čo som dával minule a sadol som si do lavice.

Rozdal testy a mali sme hodinu na to aby sme počítali. Polka bola teória takže som to natypoval a tú druhú polku som nechal prázdnu.

Snažil som sa to počítať ale akonáhle som to pochopil tak už bolo neskoro a test my zobrali. Bol to krúžkovací test a učiteľ to zvykol kontrolovať.

Po 5 minútach mal hotovo. Vstal pred triedu a začal, "Takže testy dopadli na 62% čo je málo. Najlepšie test napísala Charlotte DeLaqua. Ako vždy-dodal. A samozrejme najhoršie Eliott Evans . Ako vždy -dodal zas. Takže sa vlastne v tejto triede nič nezmenilo. "

Obrátil sa na mňa.

"Mal by si sa viac snažiť Eliott, prepadáš z matematiky a z ďalších predmetov. A preto sme sa zhodli že najlepší žiak bude doučovať toho najhoršieho... Charlotte ťa bude doučovať dve hodiny po škole..."

"Prepáčte pán učiteľ ale ja už mám po škole nejaké veci na prácu..." ozvala sa hneď Lottie.

"Zruším ti všetky testy a úlohy..."

"Nie...naozaj mám niečo na práci a úlohy a testy mi nevadia..."

"Charlotte...budeš ho doučovať..."

"Nemôžete ma prinútiť..."

"Že nie? dostatočná ti bude stačiť na konci prázdnin? Poznám sa s tvojimi rodičmi a neboli by moc radi..."

"Fajn... Ako často?"

"Každý deň..."

"Fajn, fajn, dneska po škole Eliott..." pozrela sa na mňa no len z povinnosti a potom sa dívala dopredu na učiteľa.

Sasha...

V živote som sa nemodlila viac ako v posledných dvoch dňoch. Použila som tabletky po ale zaberajú len na 80% . Modlím sa aby som patrila medzi tých šťastných 80% .

Jamie o ničom nevie. To by bolo už len mu pokaziť život. V živote by som si neodpustila že kvôli mne nepôjde na vysokú.

Teraz som v šatách a v teniskách. Čakám na Jamieho ideme von. Teda dúfam.

Hodila som sa na posteľ a vedľa mňa bol Oscar ktorého som strážila Lottie. Začala som ho hladkať.

"Tak čo? Chýba ti majiteľka??"

Rozprávala som sa s kocúrom až som nezačula kamienky narážajúce do môjho okna. Pokývala som nad tým hlavou.

"Si robíš srandu ty pako!! Máme zvonček!" zasmiala som sa a už som bežala dole.

Ahojte ľudkovia, som tu zas už po dni :D dúfam že vás neotravujem :D Tak čo si myslíte teraz? Na budúce mám pre vás menšie prekvapenie :D Bude to špeciál ale nepoviem o čom :D Alebo o kom :D Ak chcete hádajte do komentu :D 

Časť venovaná... Klara_3217

Na obrázku je Eliott :3 Skôr menšie potešenie pre baby :D <3 


Bad Boy.Good LipsWhere stories live. Discover now