Koniec čo ani koncom nie je

16K 784 140
                                    

Lottie...

"Takže môžem byť pár dní u teba?"

"Jasné... poď..." prehodil cezo mňa bundu a zobral si ma do náručia. Musela som sa nad tým pousmiať. Hlavu som si položila na jeho rameno a spolu sme išli k nemu domov.

"A...čo tvoj otec? Nebude mu vadiť že prespím u teba?"

"Jaj dievča moje... ty si dlho spala... môj otec bol vo vezení za predaj drog..."

"Bol? a teraz je kde?"

"No...ušiel..."

"Si robíš srandu že?"

"Nie ale nemáš sa čoho báť...posledné čo chce tak to aby sa vrátil sem kde ho všetci poznajú. Ako ho poznám za všetky tie peniaze šiel niekam oddychovať. Poprípade si postavať ďalšiu takúto firmu len na opačnej strane zeme..." stisol ma a ja som sa v jeho náručí roztápala.

"Stavíme sa niekde?"

"Čo tak nočný lunapark?"

"To znie skvelo...tak poďme..." usmiala som sa a keďže vonku sa už stmieva tak mi bolo príjemné že som vedľa neho.

Pomaly sme prišli do luna parku. Prišla som k jednej atrakcii.

"Ponáhľaj sa...konečne mám s niečoho radosť..." zasmiala som sa a po pár minútach presviedčania som ho donútila sadnúť na takú stoličku v akoby v akváriu. Vred tým bol terč, zaplatila som si a dostala som loptičky. Keď sa trafím tak spadne do vody.

"Už som ti hovoril že ta milujem?" zasmial sa Eliott.

"Nechaj si tie rečičky..." hodila som prvú. No vedľa. Takto to skončilo aj s druhou a v ruke som držala tretiu. Avšak netrafila som. Priplatila som si za ďalšie tri loptičky a znova až na tretí pokus som trafila a Eliott zletel do vody. Avšak pred tým ako vliezol do akvária sa vyzliekol do boxeriek aby namočil čo najmenej oblečenia.

Eliott sa nemusí hanbiť za svoje telo, má ho dokonalé.

"A teraz ty..." prišiel ku mne celí mokrí.

"Ani ma nenapadne...." zasmiala som sa a pohľadom som preletela od jeho mokrých vlasov až k jeho nohám.

"Mám ťa prinútiť?"

"Nemusíš, ja tam nepôjdem..." usmiala som sa.

Opatrne prišiel ku mne, avšak tento pocit som moc nevnímala lebo som bola zahľadená do jeho krásnych očí. Objal ma a ja som ucítila chlad a .....vodu. Bola som celá mokra.

"Dobre ... dokázal si to a čo teraz pán dokonalý?"

"Pán dokonalý?" zopakuje neveriacky, "vedel by som si zvyknúť..."

"Ja nie...pridáva ti to na veku... " vyplazila som naňho jazyk.

"fajn..." zatváril sa urazene a niekam si to mieril.

"Takže kam ideme?"

"Ku mne..." chytil ma za ruku a už sme spolu išli k nemu.

Pohľad tretej osoby (autorky)...

Možno je koniec príbehu ale ani zďaleka nie je koniec ich životov. Koniec nemusí byť šťastný alebo smutný. je to proste KONIEC. Vy si vyberiete koniec svojho života a nenechajte ostatných rozhodnúť o vašom konci. Lottie a Eliott, aký je ich koniec? Budú bohatý, zmieria sa z rodinou a budú žít svoj nudný život alebo sa budú hádať.. vbehne im do toho adrenalín? Skončia vôbec spolu? Budú sa podvádzať? A čo Sasha a Jamie? A čo ich syn? Budú šťastnou rodinou alebo si pôjde každý svojou cestou? A ako to bude s Mikeom a Tee? Čo jej otec? Chytia ho policajt a všetko bude nakoniec šťastne? Alebo sa to skončí katastrofou ostatných? Nikto si nie je istý o čom tento príbeh je. Či skutočne názov vystihuje tento príbeh alebo nie. Či to je len o jednom živote všetkých alebo o živote každom zvlášť. Je toto koniec? Čo to vlastne znamená? Podľa slovníka to znamená niečo čo konči. Ale čo keď to iba všetko začína? Čo keď toto všetko je príbeh o tom ako sa to konečne začalo? Ako sa konečne začalo žiť? Toto je koniec ale pritom to ani koniec nie je. Je to len koniec príbehu ale nie koniec života. Či šťastný či smutný...to je len na vás...

Tešilo ma ľudia, zažila som s vami veľa vecí ale v poslednom čase sa to zvrtlo. Mala som chuť tento príbeh vymazať a spáliť. Vyhýbala som sa všetkým veciam aby som sem nemusela. Vyhovárala som sa na učenie ale za všetkým bola len veľká nechuť to dopísať. Neviem či som len stratila niť alebo som to len zbytočne predlžovala. Ale jedno som si uvedomila. Zo mňa nebude nikdy spisovateľka a tento koniec som si predstavovala úplne inak. Poslednú časť som mala vymyslenú a toľko krát som zmenila osudy ľudí a tak som chcela aby sa to každému páčilo kým mi to nedošlo... 100 ľudí 100 chutí...nikdy nevyhoviem všetkým. A viem že je to nesprávne ale takto nevyhoviem nikomu. Príbeh sa skončil bez konca. Každý si domyslí svoj koniec. Sklamem všetkých a zároveň nikoho. Ďakujem za skvelé hodnotenie , príbeh sa dostal dokonca na prvú priečku za čo som vďačná aj keď je síce teraz niekde pod zemou. Taktiež odpoviem na všetky komenty čo ste mi kedy poslali.

Veľa ľudí číta knihu zo slovami "už sa teším ako sa to skončí..." ale zabúdate na tie zážitky počas čítania. Nehnevajte sa ale musela som to spraviť. Určite ste si všímali že to bolo už o ničom. Posledné časti nemali ani hlavu ani pätu a takto to asi malo byť. Koniec ktorý ani koncom nie je. Tešilo ma, s vami sa úžasne spolupracovalo, chyba je len vo mne :))

-Len vaša Miša :)

Časť je venovaná veľmi dobrému kamarátovi ... :) TheStonem

Ešte malý spam , môj nový príbeh ktorý som sa rozhodla písať, bola by som hrozne rada keby si ho pozrieťe. Ďakujem (Najdete ho na mojom profile alebo tuto dole máte link - L.I.S.A)

https://www.wattpad.com/375783393-l-i-s-a-prol%C3%B3g


Bad Boy.Good LipsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu