7.Kapitola

18.7K 1K 12
                                    

Lottie...

On miluje niekoho iného? Síce ho nemilujem ale aj tak to bolelo. Bolelo ma že mi to nepovedal skôr. Nevedela som čo mu mám na to povedať.

"Mrzí ma to Lottie, ja...ja ...ja .." nevedel sa vykoktať, ja som sa naňho len pozrela a čakala čo dopovie..."milujem Eliotta.." zašepkal a mne skoro zabehlo aj to sucho čo som mala v ústach.

Počkať čo?? On je gay? A miluje Eliotta? Toho je na mňa už moc.

Len som odišla. Bolo mi jedno že išiel za mnou. Bolo mi ukradnuté že sa všetci smejú na tej želatínovej veci na mojej hlave. Bolo mi to všetko ukradnuté....alebo nie?

Išla som na dievčenské toalety. Vošla som do kabínky a zamkla sa. Potom som začala vracať. Bolo mi zle, triasla som sa a nemohla som tomu zabrániť. Zavrela som oči. Po líci sa mi kotúľali slzy. 

Objala som si nohy a dúfala som že sa ukludním ale nie. Čo to sakra so mnou je?? Začala som plakať a vzlykať. To zelené čudo som už mala dávno zaschnuté a bolo to nechutné. Už len z toho mi bolo zle. 

Eliott...

Prišiel som neskôr na hodinu -musel som si niečo zariadiť, ale o tom potom- a pred dvermi som videl zelené čudo. Celá trieda si niečo šepkala. Vôbec ma nereagovali. 

"Čaute skurvi deti...." zasmial som sa hneď sa na mňa všetci pozreli.
"O čo som prišiel?" Sadol som si k Jamiemu a Joshovi.
"Oveľa, práve sme na Lottie vykotili chemický pokus, keď si to do hodiny neumyje ..." Začal Josh ale prerušil ho Jamie
"Neumyje lebo sa s ňou rozišiel ten jej gayovský priateľ ktorý je mimochodom zabuchnutý do teba a Lottie teraz grcá na hajzloch. Tak ľahko si to neumyje."
Josh len prikývol a obaja sa na tom smiali ako jebnutý.
"Ste vy normálny??" Vykríkol som na nich :" spravili ste to len koly tomu že sa vám postavila?"
"Nie .... Povedala že v boxerkách nič nemáme..."
"Aké šak ani nemáte...." V tomto mala Lottie pravdu. Oni majú v boxerkách keď tak veľké hovno. Ale to majú nakydane aj v hlave. Postavil som sa a išiel som na dievčenské záchody. Bola zamknuté v kabínke. Pozrel som sa do kapsy kde bol prívesok. Preto som dneska meškal. Bol som jej ho kúpiť. Zastrčil som ho naspäť a zaklopal.
"Lottie otvor...."

Lottie...

Prišiel za mnou Eliott ale ja som sa nevedela ani postaviť natož mu otvoriť. Sedela som tam a triasla sa. Nevedela som tomu zabrániť. Čím viac som sa snažila, tým to bolo horšie. Bolo mi zima a teplo zároveň. Bolo mi zle. V bruchu mi hral celí orchester.
"Otvor lebo vyrazím dvere..."
Po chvíľke som zašepkala: "Nemôžem...."
"Prečo nie??"
"Ja...ja sa nemôžem hýbať...."
Počula som buchot, bála som sa že tie dvere naozaj vrazí ale on ich len našťastie preliezol. Dopadol vedľa mňa a sadol si ku mne. Objal má a keď cítil ako sa trasiem tak len zhrozene sa na mňa pozeral.
"Pod musíme to umyť..."
"Ja ...ja sa neviem postaviť..." Zašepkala som, cítila som sa veľmi ale veľmi slabá.....
"Ja ti pomôžem..." Pomohol mi vstať ale videl že to nemalo zmysel. Zobral si ma na ruky ako princeznú a odomkol. Išiel so mnou k umývadlu  a ja som si pomaly pustila vodu a umývala som zelené čudo z mojej hlavy.
"Takže..." Začala som trochu nesmelo: "ty chodíš s Dávidom?"
"Nie len to nie....som čisto na dievčatá..." Usmial sa, aspoň v jednom sa mi uľavilo no stále je tu problém že celá škola vie že som sa strápnila....
Začal mi rozopínať košeľu.
"Čo to robíš??" Pozrela som sa naňho prekvapene.
"Máš ju od farby, musíš ju dať dole..." Len som prikývla a on mi ju rozopol. Vyzliekol si tu svoju a dal mi ju.
"Pristane ti viac ako mne, si v nej vážne sexi!" Povedal a ja som sa len usmiala ,na viac som sa nezmohla.
"Niečo pre teba mám...." Pokračoval a z vrecka vytiahol krásny šperk (na obrázku) a pripol mi ho má krk.
"Ja len....videl som ho v obchode a pomyslel som si na teba...."

Usmiala som sa, a cítila som ako začínam červenať. 

Mala som ten divný pocit zmiešaný zo smútkom a šťastím  a teraz som si naozaj pripadala byť bezmocná...

Počula som ako sa zasmial, chytil ma za zadok čo ma ako najprv prekvapilo ale potom si ma vyzdvihol. Potom mi to už prišlo  pohodlné. Nohy som si omotala okolo jeho tela a ruky okolo jeho krku. Hlavu som si položila na jeho rameno a išiel pomaly von z toaliet.

Nemohla som tomu uveriť! Moje telo sa dotýka toho jeho. A navyše nemal košeľu, mala som ju já. Bol tak rozkošný. Na jeho tele už boli svaly a páčilo sa mi to.

Len pri pomyslení na to že sa dotýkam jeho holého tela ..... tak som mala zimomriavky po celom tele. Len tak skákali po chrbte k ramenám.

Ale potom som niečo zacítila. Niečo pri opasku. Najprv som si myslela že to je ten opasok ale nie.... bola to pištoľ. Hneď som sa zľakla a odskočila som z neho. Odkiaľ to ma? A prečo? Čo je sakra zač?

Hneď mi bolo podozrivé že sa baví z trápkou ako ja....

"Načo ti je pištoľ?" pozerala som sa naňho vyjavene...

Josh...


Čo sa to sním deje? Je Eliott v poriadku? Vkuse sa vtiera tej lastovičke....tej...tej...Lottie...áno myslím že sa tak volá. 

Prečo to kurva robí? Ona je iná vrstva a my sme iná vrstva- samozrejme tá lepšia. Nech sa láskavo spamätá pretože potom nebude môcť s nami tráviť čas. Je tu toľko krásnych dievčat a on si vyberie akurát ju. Nenávidím Lottie. A prečo? Lebo mi kedysi dávno zlomila srdce.... bolo to ešte v škôlke. Priniesol som jej kvetiny ale ona stále pokukovala po Jamiemu. Zobrala si ich a dala ich Jamiemu. Boli sme síce ešte malí a neskôr som na to aj zabudol. Šikanovať sme ju začali až potom. Zozačiatku z pomsty a potom nás to bavilo. A teraz s to berie ako samozrejmosť...

Takže tu je ďalšia časť, v tejto ste sa nič moc nedozvedeli ale nabudúce tu bude nová postava :3 Čo si myslíte...bude to dievča alebo chlapec? a ako sa bude tá postava správať? 
Taktiež v ďalšej Eliott zoberie Lottie k sebe do izby. A navyše...ako si myslíte že zareaguje na tú pištoľ?
Potom tu je ešte Josh...dá konečne Lottie pokoj ?
Toto sa dozviete v ďalších častiach....

Keď tu bude 19 vote tak pridám ďalšiu časť...

Časť je venovaná TheMagicOfWinter :) :)

-Mishela

Bad Boy.Good LipsМесто, где живут истории. Откройте их для себя