Vošla som do triedy, všetko okolo mňa bolo tmavé a počula som smiech, všetci má ohadzovali papierikmi. Videla som Eliotta ktorý sa mi tam smial do očí a potom bozkával jednu Stellu. Bolelo to. Do očí sa mi nahrnuli slzy. Potom boli všetci okolo mňa, počula som nepekné nadávky ktoré sa neustále opakovali, taktiež aj urážky a potom som videla ihlu. Nenávidím ihlu. Všetko sa to okolo mňa točilo, chytila som sa za hlavu, ukazovali na mňa prstom a všade boli ruky. Chceli mi zobrať môj sen ...
"Doooosť!!" Zakričala som a sadla som si. Poobzerala som sa okolo seba. Bola som vo svojej izbe. Bolo nad ránom.
Vydýchla som si a znovu som si už ľahla no už som viac nezaspala. Premýšľala som.
Prečo mi vadilo keď Eliott pobozkal iné dievča? Závidela som?
A čo ku nemu cítim ? A čo Dávid? A čo tie ruky?Tieto otázky mi víria v hlave. Neviem sa ich zbaviť...
Schúlila som sa do klbka ale stále som si predstavovala ruky. Mám strach že mi ruky zoberú môj sen...
Otvorila som knihu a začala som čítať. Bola to kniha o baletke, ktorá chcela ísť na prestížnu školu ale nemala na to peniaze. Tá baletka sa volala Mia. Mia žila len z maminou, mala aj babku ktorá bola veľmi bohatá ale jej mamina s ňou dobre nevychádzala. A preto nedovolila aby babka zaplatila jej školu. Ku koncu knihy sa zaľúbila do jedného chlapca, bol to brať jej najlepšej kamarátky. Začali spolu chodiť ale jej kamarátka Nina sa nahnevala a pohádali sa.
Babka jej zaplatila školu, tvrdo trénovala aby sa tam dostala...
Ďalej som sa nedočítala lebo zazvonil budík. Je to nádherná kniha.
Vstala som a odišla som do kúpeľne. Pozrela som sa do zrkadla a videla som zúfalku...
No tak...preber sa ! Si normálna? Nenechaj aby ti ubližovali, nerobil im aby ti ničili tvoj sen!
Ozvala sa v mojej hlave myšlienka. Musím to aspoň skúsiť...
Takže som sa namaľovala - nie nejako extra, make-up, špirálu a lesk - potom som si obliekla uniformu. Aj keď chcem ísť za svojim snom. Musím ísť postupne. Vlasi som si pre dnešok nechala rozpustené.
Zišla som dole na raňajky :"Bré ránko..." Usmiala som sa a sadla som si za stôl. Zobrala som si polovičku rožku a dala naň nutellu. Začala som jesť.
"Čo sme si vraveli o maľovaní?"
"Som už dospelá, budem sa maľovať pretože chcem ... Mám právo sa rozhodnúť sama... Chcem aby ste to rešpektovali" povedala som a odhryzla som si z rožku. Mmmm... Tá nutella je výborná.
"Takže ty sa chceš maľovať pretože ťa to baví? Si ochotná niesť následky? Maľovať si tvár, budeš ju mať škaredú...." škaredú ju mám aj bez toho...
"Som ochotná niesť následky...," len som sa usmiala a zjedla som rožok. Vstala som, tašku som si prehodila cez rameno a išla som ku dverám. Otec sa už postavil že má ide odviezť ale ja som mu dala pokyn rukou aby si sadol.
"Nie... Dneska chcem ísť do školy ako každé iné normálne dieťa... pešo"
Len prekvapene prikývli a ja som vyšla von. Hlasno som si vydýchla. Išla som pomaly pešo a zlepšila sa mi nálada. Usmievala som sa od ucha k uchu. Začula som za sebou divný rachot. Niečo mi to pripomínalo. Otočila som sa a skateboard. A na ňom Eliott.
"Ty sa usmievaš ?" Usmial sa na mňa. Ja som sa usmiala tiež.
"Áno, baví ma to.. "
"To je dobre... lebo ti to aj pristane,“
Zavibroval mu mobil a zobral si ho.
"Musím ísť...prídem na hodinu..." Odišiel smerom ktorým prišiel.
Len som si povzdychla a išla som do školy...
Eliott...
Prišla mi SMS-ka od môjho otca. Môj otec predáva drogy, a vlastne aj ja a moja sestra tiež. Nemohli sme si vybrať , nás otec nás donútil! Lákame na drogy ľudí. Často po škole alebo neskoro večer. Za opaskom nosím vždy pištoľ. Ešte som nikoho nezabil ale len podstrelil. No oni môžu zabiť nás, ako moju matku. Preto ju mám vždy za opaskom a pod tričkom. Nikto nikdy nevie...
V SMS stálo:" Máme nového zákazníka, ohlas tvoju sestru"
Bolo to hnusné, takto využívať sestru. Moja sestra tam musí ísť, má skvelú postavu a dokáže z mužmi zatočiť. Išiel som za ňou. Je odo mňa staršia takže nechodí do školy, fláka sa po skateparkoch z kamarátmi a fajčí trávu. Jej najlepší kamarát Mike nosí pri sebe pištoľ odo mňa a chráni ju, ide všade s ňou. Ona to však nevie. Chúďa Tee.
Prezívam ju tak. Jej práve meno je totiž tajne - vtip, nemá rada svoje práve meno preto ho nespomínam.
Šiel som za sestrou, oznámil som jej že ju volá otec a že má nového zákazníka. Len prikývla a bez slova odišla. Nerada robí túto prácu ale už si zvykla. Trochu...
A prečo to otec napísal mne? Pretože Tee nevie o všetkom. Nevie že sme v nebezpečenstve. Môj mobil je chránený , telefónne číslo od neho má len môj otec a sestra.... Počkať! Aj Lottie!
Hlavu som si buchol do stromu. Ja som idiot.
Bol som opití a dal som jej telefónne číslo aj keď viem že otec mi dal mobil zaheslovať aby sa k nemu nemohol hocikto napojiť, aby nemohli odpočúvať naše hovory a aby nemohli zistiť kde sa nachádzam ale keď sa im do rúk dostane moje telefónne číslo tak je po všetkom... Sú tu ľudia ktorý využijú každú šancu aby nás nahlásili na políciu alebo prebrali našu popularitu.
Lottie...
Vošla som do triedy, boli tu skoro všetci až na Eliotta. Kráčala som cez uličku vytvorenú z lavíc. Sadla som si do lavice vedľa Dávida.
"Čau..." Pozdravila som sa mu.
"Ahoj..." Tváril sa trochu divne. Podľa mňa nevedel ako sa má ku mne správať. Prišlo mi to smiešne. Aj som sa zasmiala a objala som ho. Potom mi aj objatie oplatil.
Niekedy je z Dávidom zábava. Prišla učiteľka na hodinu ale Eliott tu ešte nebol. Bála som sa oňho.
No tak! Preber sa Lottie, je to jeho vec že mešká! Nenamýšľaj si, je v poriadku.
Ozvalo sa mi v hlave. Rozhodla som sa ten hlas počúvať. Učiteľ nám vysvetľoval učivo. Ja som si ružovým perom zapisovala poznámky a každých 5 minút som kontrolovala kedy bude koniec hodiny.
Niekto mi hodil papierik na lavicu, rozhodla som sa že ho namiesto ignorovania otvorím. Bolo tam napísané len :"pi*a" a "ku*va" tieto nadávky zvyčajne počúvam ráno ale dneska mi to zabudli.
Nenechám si šliapať po svojom živote.
Ozvalo sa mi v hlave.
Zobrala som pero a napísala som tam : A vy ste zase ko*oti bez ko*kota ;)
Hodila som im to a moje telo zaplavili výčitky že som ponadávala. Ale tiež som sa cítila voľná. Bolo mi lepšie a cez prestávku má neotravovali. Zostali vzadu a niečo si tam pozerali. Asi nejaké videá.
Potom prišiel do triedy Eliott. Dívala som sa naňho a on sa len kútikom oka na mňa pozrel. Pousmial sa a sadol si za mňa.
Počkať!! On si sadol za mňa! To je šanca, šanca sa mu ospravedlniť! Ale je tu háčik... Čo Dávid ? Čo s ním?
Ďalšia časť ;) Dúfam že sa vám páčila. Tu dnešnú venujem Janka013 ;) ďakujem za všetky vote čo ste dali. Som z toho úplne Happy. Dali ste 8 vote :3 tiež ďakujem za tie krásne komenty čo ste dali :)
Ďalšiu časť pridám keď tu bude 7 vote ;)
V ďalších častiach sa dozviete o tom ako sa zachová Lottie pri Eliottovi? A čo Dávid? Má rád Lottie alebo má rád niekoho iného?-Mishela
YOU ARE READING
Bad Boy.Good Lips
RomanceKaždé dievča chce zlého chlapca,ktorý by bol dobrý len na ňu. Každý chlapec chce dobre dievča, ktoré by bolo zlé len naňho. Lottie je dobré dievča, má všetko čo len chcela. Skvelú rodinu, končí strednú , má najlepšiu kamarátku a skvelého chlapca kto...