Lottie...
Koľko je hodín? Neviem. Z izby som dneska nevyšla. Je to divný pocit. Willa som nemala moc rada a klamala som si že ho milujem no zato ma bolelo že sa vyspal s inou. Do izby som púšťala len Lissu. S Willom som sa nevidela ale snaží sa mi dostať do izby . Po Lisse mi posiela ruže, ľalie a zamilované listy. Všetko to avšak skončilo von oknom. Prvý raz som vďačná za smetiaky pod oknom.
Natiahla som sa po mobil a silné svetlo mi zasvietilo do očí. Keďže je noc tak mi chvíľu trvalo kým som si zvykla. Jedna hodina. Party vedľa na izbe sa akurát začala a ja ležím tu. Je víkend... budú tam tancovať až do obeda.
Takže doobeda sama. Toto znie skvele... Myslím to ironicky. Chcem Lissu ktorá ma postaví na nohy no tá tu nie je. Sasha je ďaleko.... a .... a už nikto iný nie je kto by ma dal do poriadku.
Začula som zámok od mojej izby. Jediný kto má kľúč je Lissa. Čo tu robí tak skoro? Naozaj to bola ona.
"Čo sa deje? Prečo si tak skoro tu?"
"Hneď som preč neboj, len som si zabudla mobil"
Ani nestihla dopovedať a vyšla von. Oprela som sa o stenu za ktorou sa odohrávali veci čo zvyčajne. Niekto sa tam opije. Robia si z neho srandičku kým sa neopije ďalší. Každý tam spí s každým.
Eliott s Maiou. Lissa s Johnom a Will s Kristine... Jak im je dobre. Prišla som do našej kúpeľne a pozrela som sa do zrkadla.
Povzdychla som si. Zobrala som si žiletku a začala som sa rezať. Nebolelo to. Chcem cítiť bolesť. Zarezala som si hlbšie a to už trocha bolelo. Sadla som si do vani. Napustila som si vodu aj keď som bola oblečená v bielom. Krv ktorá zafarbila vodu zafarbila aj moje biele šaty.
Zarezala som ešte hlbšie a spokojne som zavrela oči. Myšlienky mi stekali po rukách do vody preč. Bolo mi tak úžasne. Teda aspoň na chvíľu.
Potom som sa zas cítila hrozne.
Voda sa stále napúšťala aj keď pomaly ale napúšťala. Spokojne som sa oprela a privrela oči. Počúvala som ako voda padá ako vodopád a po mne stekajú kvapôčky krvi zmiešané z vodou. Oťaželi mi viečka.
Eliott...
"Ideš na tú party?"
"Maya....mne sa nechce...prídem neskôr..."
"To hovoríš vždy.... A minule si neprišiel vôbec..."
"Aspoň sa tam vyspíš s niekým iným ako so mnou..."
"Máš pravdu...tak si tu zostaň..." otočila sa a odišla.
Povzdychol som si. Chvíľu som ležal. Čo robí Lottie? Dlho som ju nevidel. Chcem odtiaľto odísť ale je tu malá nádej že sa s Lottie staneme aspoň kamarátmi. Čo to trepem...ja chcem niečo viac ako priateľstvo...nevydržím bez nej. Vstal som a šiel za ňou. Bolo odomknuté a tak som vošiel. Viem kde má izbu. Býval som tu deň. Dosť na to spoznať tento malý priestor. Trocha na nás Šetria lebo to tu je malé ale to stačí. Vošiel som do izby. Väčšinou máva zamknuté asi zabudla. No nebola tu. Začul som vodu. Prišiel som ku kúpeľni a zaklopal som na dvere.
"Charlotte? Charlotte otvor!" zakričal som ale nič.
Po chvíli som zacítil mokro. S pod dverí začala vytekať voda. Skúsil som kľučku. Otvorené. Našťastie. Vošiel som dnu a oči mi skoro vypadli z jamiek. Krv... veľa krvi.
Automaticky som vypal vodu a ju vytiahol. Ruky mala dorezané.
"Sakra Lottie, čo si to spravila..."
YOU ARE READING
Bad Boy.Good Lips
RomanceKaždé dievča chce zlého chlapca,ktorý by bol dobrý len na ňu. Každý chlapec chce dobre dievča, ktoré by bolo zlé len naňho. Lottie je dobré dievča, má všetko čo len chcela. Skvelú rodinu, končí strednú , má najlepšiu kamarátku a skvelého chlapca kto...