2.Kapitola

25.1K 1.1K 81
                                    

Otočila som sa a uvidela som toho najrozkošnejšieho chalana na svete. Nikdy som ho tu nevidela. Je tu nový? Celého som si ho prezerala a nechápem tomu, prečo on chce hovoriť so mnou.

Sadol si vedľa mňa a objednal dve tequili.

"Prepáč... Som Eliott ," predstavil sa.

"Som Charlotte ale volaj má Lottie,"

"A prečo? Charlotte je krásne meno,"

Je prvý kto mi to povedal, ale myslím že klame. Viac sa mi páči Lottie. Pretože to meno som si vybrala sama.

"Viac sa mi páči meno Lottie,"

"Hmmm ty asi moc nechodíš do klubov, že?"

"Nie... Ako si to zistil..."

"No chováš sa až príliš slušne a nesnažíš sa so mnou flirtovať,"

"No to áno...Dneska som tu prvý raz..."

Len sa usmial, chytil ma za ruku a išiel so mnou tancovať.

Tancovala som ako o život a užívala som si to. Bola som v jeho tesnej blízkosti a pár raz sa stalo že ma chytil za zadok alebo sme sa dotkli telami. Vždy keď sa to stalo tak som mala v bruchu motíľov. Okolo jednej hodiny ráno keď sme už obaja boli trochu pripitý tak ma silno oprel o stenu. Ľudia naokolo ležali opitý na zemi alebo sa milovali. Bála som sa že mu alkohol sadol na rozum. A že to chce so mnou tiež skúsiť. Pri pomyslení na to som sa striasla ale nebránila som sa keď mi vlepil vášnivý bozk na pery. Mal naozaj sladké pery a bolo mi ľúto keď sa odtiahol.

"Musím ísť cicuška...," zašepol mi do pier, znovu ma pobozkal o niečo vášnivejšie a do podprsenky mi vložil nejaký papierik. Pohladil ma po tvári a zmizol v dave. Mala som v bruchu tisíce a tisíce motíľov. Ešte stále som sa opierala o stenu a hľadela do miesta kde zmizol. Potom som si uvedomila že mi niečo vložil do podprsenky. Vytiahla som malý papierik. Otvorila som ho a bolo tam jeho telefónne číslo.

Čo to znamená? Chce sa so mnou ešte stretnúť ? Páčim sa mu? Čo ak má len využíva?

Týchto otázok som sa nevedela zbaviť. Neustále mi behali hlavou. Úplne ma to znepokojovalo. Našla som v diaľke Lissu. Tancovala tam sama a vôbec jej to nevadilo. Prišla som za ňou a vytiahla som ju von.

"Čo sa deje? A kde je ten chalan čo bol s tebou?"

Zvraštila som čelo.

"Odišiel ale to je teraz nepodstatné..."

"Takže nepodstatné? A čo je podľa teba podstatne?" Uchechtávala sa na mne. Aj ja som sa zasmiala.

"To je jedno... Len či už nepôjdeme domov..."

"No... Ja neviem..." Zasmiala sa, pozrela sa na hodinky," Nechce sa mi tu byť až do šiestej...a o siedmej už musíme vstávať do školy." Začala nahlas uvažovať Lissa.

"A navyše som toho dosť vypila a zajtra píšeme dva testy...," pokračovala, "dobre, zavolám mamine"

Len som nad ňou pokrútila hlavu. Sadla som si do najbližšej lavičky a premýšľala som nad tým chalanom. Aké by to bolo keby sa ešte niekedy uvidíme. A aké by to bolo potom. A potom som si spomenula na realitu. Na to ako vyzerám, aký sú moji rodičia a na dôležitý fakt že mám priateľa.

Po pár minútach prišlo auto v ktorom sedela Marie. Bez slova som si sadla do auta. Marie stále niečo hovorila ale ja som bola úplne mimo. Rozmýšľala som len nad ním...

^^^

"In the eeeeeend....." Zobudila som sa na môj budík. Môj budík je vlastne môj telefón. Ako budík som si zvolila pesničku In The End od Black Veil Brides. Mám ich rada. Majú úžasné pesničky.

Sadla som si a chytila som sa za hlavu. Och koľko som toho vypila? To mám až tak slabú povahu?

Vypla som budík a obliekla som sa. Dneska nás berie do školy Marie ale ešte pred tým musím zavolať svojim rodičom a ubezpečiť ich že som v poriadku.

Vytočila som otcove číslo :"ahoj oci..."

"Ahoj, ako si sa mala?"

"Bolo úžasne, pozerali sme film a potom sme išli spať ,"

"Dúfam že si nebola dlho hore!"

"Nie nie, išli sme späť o ôsmej," ubezpečila som ho.

"Dobre tak teda sa uvidíme po škole."

Prikývla som :"dobre, ahoj..."

Rýchlo som sa obliekla do uniformy. Dala som si korektor pod oči a rýchlo som si prehodila cez plece tašku. Zobrala som si desiatu do rúk a sadla som si do auta vedľa Lissu.

"Prepáčte , meškám..."

"To je v pohode zlatinko...."

Marie naštartovala auto a odviezla nás do školy. Z celého života nenávidím školu.
Vošla som do školy a všetci sa na mňa výsmešne pozerali. Učebnice a tašku som rýchlo hodila do skrinky a vytiahla som si geografiu.

Išla som rýchlo do triedy, dúfala som že tam ešte nebudú spolužiaci aby som tam mohla byť sama. Predsa len som tu o pol hodinu skôr.

Vošla som do triedy a pozrela som sa na preplnenú triedu. Chcela som si sadnúť do mojej lavici ale už bola obsadená....Sedel tam.....

Hojte, predovšetkým sa vám chcem poďakovať za vote a komenty, veľmi, veľmi a veľmi ďakujem. Ďalšia časť tu bude keď tu bude 5 vote ;) ďakujem . Ja sa ospravedlňujem že sú tu chyby ale chcem aby ste to brali tak že to píšem na mobile a na počítač mám zaracha a moja gramatika je naozaj hrozná tak sa vám naozaj ospravedlňujem. Časť je venovaná... Katherine111222 ;) ďakujem za vote a komenty ;)
-Mishela

Bad Boy.Good LipsWhere stories live. Discover now