26.Kapitola-Špeciál

10.2K 531 51
                                    

Pohľad z 3 osoby...

"Oci? Ja nechcem chodiť na karate...." šeplo malé 9 ročne dievčatko so zapletenými vrkôčikmi.

"Aspoň si nájdeš kamarátov..."

"A čo keď nie?"

"Ver mi..."

Malé blonďavé dievčatko prikývlo a poslušne si sadlo do auta. Auto si to zamierilo do stredu mesta a zastavilo si to pri malej budove . Vysadilo malé dievčatko a to opatrne vošiel dnu. Sadlo si medzi ostatné deti a začalo poslúchať učiteľa.

Celú hodinu čo tam bola si z nej o niečo starší chlapci robil srandu a ťahali ju za vlasy. Cítila sa hrozne sama. Potom sa len urazila a sadla si do kúta a odtiaľ sledovala celú hodinu.

Na konci hodiny prišiel k nej jeden o niečo starší chlapec.

"Čo tu robíš tak sama?"

"Nič..." zamumlalo a chlapec si sadol vedľa dievčatá.

Po chvíli ticha sa ten odvážnejší ozval. Tento raz to bol chlapec.

"Ideš si skúsiť kopanie?"

"Jasné..."

Obaja vyskočili , chlapec prišiel ku kopacej bábike a dievča začalo kopať.

"Wow, si dobrá..."

"Ako sa voláš?" zastalo dievča.

"Som Mike...a ty? "

"Teefany..." povedalo nesmelo dievča.

"To je príliš dlhé meno... čo tak Tee?"

"Platí...." podali si ruku a stali sa kamaráti. Od tohto dňa sa malej Teefany začal život. Mike sa stal najlepším žiakom v karate z celého dojo.

Teefany bola na tom zle, bola najhoršia z celej triedy a stredobodom výsmechu. Preto sa jej otec rozhodol že jej dá domácu výuku. Jej učiteľom sa stal Mike.

Časom keď starla tak pribúdali ďalšie bojové športy. Všetko to bola ako hra kým neprišlo 16 rokov a dozvedela sa o tom že rodina predáva drogy. Šla prvý raz do terénu s Mikom po boku. Otec Mikea najprv zavrhoval ale keď zistil aký je nadaný tak sa rozhodol to využiť.

Odvtedy sa Mike a Tee od seba nepohli. A aj keď si uvedomovali že každý chce niečo viac. Nikto nebol dostatočne odvážny na to aby to povedal na hlas.

Tee (súčastnosť)...

"Našiel si niečo?"

"Nie..." ozval sa Mikeov povzdych.

"A ty?" ozval sa späť s nádejou v hlase.

"Nie..." povzdychla som si a zošuchla dole na zem. Prišiel ku mne Mike a objal ma.

"Ja tu nechcem zostať..." šepla som a schúlila som sa ku nemu.

"Neboj sa... Niečo vymyslíme..." šepol povzbudivo a objal ma. Zavrela som oči a objímala som ho.

"Idem to skúsiť znova..." šepla som po chvíli ticha som vstala sa začala som sa plaziť po zemi. Bola tma a nevidela som ani na nos a možno preto som narazila do steny. Ozval sa divný dutý zvuk.

"To bola tvoja hlava alebo tá stena..."

"Nie som si istá..." zamumlala som a začala som klopkať po stene , prišiel ku mne Mike a pomáhal.

"Počkaj odstúp..." poznamenal Mike a po chvíli začal vyťahovať voľné tehly až kým sa nenaskytol veľmi malý otvor.

"Prečo vlastne tvoj otec vymyslel tieto chodby?"

"Ony tu už boli keď sme sa sem nasťahovali, otec povedal že tie chodby nechcel prestavovať a aj tak je veľmi malá možnosť že nájdeš východ..."

"Neboj mi ho nájdeme.." ozval sa povzbudivý hlas Mikea a liezli sme cez malú chodbičku ďalej. Premýšľala som Čo prvé spravím až vyjdem s tejto sakramentskej diery. Asi ako prvé zavolám Eliottovy a Lottie a ospravedlním sa im a potom utečiem niekam ďaleko... keď bude potrebné aj na mesiac...

Šli sme ďalej až sa našli nejaké odbočky. Tak sme sa rozhodli ísť do tej prvej. Objavila sa pred nami stena. Asi to je taký istý vchod aký sme malý my. Možno za ňou bude voľná stena.

Začali sme do nej kopať až napokon sme ju vykopli do vnútra a prepchali sme sa do ďalšej väznice.

"Vy ste kto?" ozval sa zvláštny hlas.

"Tvoja záchrana..." povedal Mike a začal všetko vysvetľovať. Všetci sme sa prepchali do vnútra a takto sme hľadali každú jednu väznicu/ celu.

Nachádzali sme ľudí ktorý tu už boli niekoľko rokov. Ľudí ktorý už odhalili otca ale nestihli to odhaliť verejnosti. Všetci tu boli. Až na koniec sme našli jednu voľnú celu. Vyšli sme von a všetci do jedného sa rozpŕchli. Veľa ľudí šlo hľadať svoju rodinu. Až na jedného chlapca/muža. Ktorý bol trocha viac zarastený a vyzeralo to že je vo veku Eliotta ale ťažko povedať.

Prišiel ku mne a objal ma...

"sestrička..." zašeptal.

Ahojte, trocha kratšia časť ale myslím že postačí :) čoskoro tu budete mať dalšiu :)

Časť venovaná.... Scarlet-876

Na obrázku Tee

-Mishela

Bad Boy.Good LipsWhere stories live. Discover now