24.Kapitola

11.4K 531 31
                                    

Lottie..

Podala som kaderníčke farbu akú chcem.

"Na tvojom mieste by som si nekazila vlásky.."

"Budem to ľutovať potom... teraz mi nafarbite vlasy"

Sadla som si do sedadla. Kaderníčka mi nafarbila vlasy, potom my ich ostrihala do postupna.

Prechádzala som sa po obchodoch. Zíde sa nakúpiť. Nechcem do smrti nosiť tie otrepané košele a šatôčky.

Neskoro večer som prišla na izbu, Lissa ma čakala na posteli.

"Bože Lottie!! Čo si si to spravila?"

" A to nie je všetko...dívaj...." vyhrnula som si tričko a na boku som mala vytetovanú básničku.

"Ty si sa pomiatla..." s poznámkovala, "a červená? Si robíš srandu?" chytila pramienok mojich vlasov a ja som sa musela zasmiať.

"Máš niečo proti červenej?" zasmiala som sa a tašky som hodila na posteľ.

"Lottie..." nedovolila som jej dokončiť.

"Som Char [šér] "

"Nepreháňaš to trocha?"

"Len trošička...." zasmiala som sa a hodila som sa na posteľ.

"Lott...Char...dokedy to budeš robiť?"

"Ja som ani nezačala Lissa..." podoprela som sa rukami a pozrela som sa jej do očí.

"Toto nie si ty.."

"Prestaň Lissa... Mňa už neprehovoríš..."

"Ako dlho bude trvať táto Char?"

"Len jeden semester...." pozrela som na ňu.

"A potom bude spať normálna Lottie?"

"Presne...chcem len jeden jediný rok plný zábavy a potom sa budem učiť a budem ku všetkým milá....."

"platí....Tak čo si oblečieš?" zasmiala sa Lissa. Konečne niekto kto ma chápe - teda nechápe, ale nemá na výber.

"Neviem... mám tu par nových veci..."

Začali sme sa v tom prehrabovať a nakoniec som si zobrala džínsy a tričko nad pupok. (Obrázok)
Namaľovala som sa s červeným rúžom a išla som na party.

Sasha...

Ležala som na posteli a na bruchu som mala položený noťas. Pozerala som jeden romantický film.

S pokojného pozerania ma vyrušil buchot a mamin rev. Vykukla som z okna lebo sa to ozývalo z vonka. Pozrela som sa dole a tam Jamie.

"Pardon... zlé okno madam..."

Musela som sa nad tým zasmiať. Hádzal kamienky do mamineho okna o 10 večer....

"Poď dnu ty pako..." zakričala som mu a išla som mu dole otvoriť, odomkla som mu a hneď si ma zobral do náručia.

"Moc sa ospravedlňujem ..." vbehla som mu do náruče a tým som ho utíšila.

"Poď hore..." už som ho za ruku ťahala do izby.

"Budú sa vaši hnevať..."

"No zobudil si ich... uvidíme zajtra..."

Vošla som sním dnu a nohou som zabuchla dvere.

"Niekto sa nevie dočkať..." musela som sa nad nim zasmiať.

Zrazu som jeho ruky cítila na zadku, vyzdvihol si ma a ja som nohy automaticky omotala okolo jeho pásu, oprel ma o stenu a zasypával ma bozkami.

Bad Boy.Good LipsWhere stories live. Discover now