29.Kapitola

10.4K 543 26
                                    

Keď Eliott prišiel povedať Lottie že nie sú súrodenci Lottie ho len odstrčila zo slovami "Na mňa toto proste nezaberá...aj keby nie sme ....chcem jeden rok. Buď to pochopíš alebo nie..."

S týmto mu dala zbohom. Lottie prežila jeden celý rok plný zábavy a alkoholu. Úprimne....veľa si toho nepamätá.

Po roku si uvedomovala že všetka ta sranda končí, chystá sa na prázdniny domov za rodičmi.

Sasha prerušila kontakt s Jamiem a narodil sa jej malý chlapček. Keďže rátala s tým že nikdy neuvidí svojho otca tak ho pomenovala po ňom. Avšak sa nedá zaprieť že je to jeho syn, má jeho oči, nos a vlasy. Len jeho pery dokazujú že je aj Sashin syn.

Malého Jamieho dá rodičom a teraz sa chystá na vysokú. Uvedomuje si že nebude môcť cestovať často domov a nebude ho ani veľa krát vídať a preto si vychutnáva každú jednu vymenenú plienku.

Tee a Mike spolu ušli a mali sa celí rok štastie. Až na posledný telefonát z polície. Antonia- otec Tee- ušiel a chce dokončiť čo začal...
Takže Hra sa začína....

Lottie...

Dosť dobre som si uvedomovala že semester končí a moje vlasy sú stále červené. Musela som si ich odfarbiť lebo stará Lottie je späť a naozaj netuším čo by mi na to povedali rodičia.

Odfarbila som si vlasy. Stále mali naznak červenej ale nebolo to tak zlé. Obliekla som si ružovú sukňu a bielu košeľu. Veci som už mala zbalené.

Išla som sa rozlúčiť s Lissou ktorá ide na týždeň za Johnom.

"Prečo sa lúčime keď si konečne normálna??!" zasmiala sa a ja som ju silno objala.

"To som fakt bola až taká hrozna??!"

"Nie...ešte horšia.." zasmiala sa a potom po ňu prišiel John a zobral mi ju. Sakra... Bude mi chýbať.

Keď odišla, šla som za Willom.

"Rozchádzam sa s tebou" bolo prvé čo som povedala keď som vošla do jeho izby.

"Wow..." zasmial sa a prišiel ku mne, "A teraz ma pošleš do Friendzone?"

"Keď nie do riti tak aspoň tam..." zasmiala som sa a objala som ho, "Maj sa..."

"Aj ty..." dal mi nežnú pusu na líce a obaja sme sa odtiahli. Zobral si kufre a odišiel za Johnom.

Sadla som si na posteľ a pozerala som sa do zrkadla na skrini. Ubehlo to tak rýchlo. Fakt moc rýchlo...

Chvíľu som ešte sedela na posteli ale potom som vstala a šla som von z izby. Zamkla som ju a kľúče som zaniesla dole.

Vyšla som von a predo mnou zastaví taxík. Joj ale mám dneska šťastie. Taxikár vystúpil a tašky mi dal do kufru potom mi otvoril dvere a ja pochopila že som to šťastie predcenila. V aute sedel Eliott a na tvári mal ten strašidelný úškrn až mi nabehla husina.

Sadla som si vedľa a snažila som sa ho ignorovať ale to sa proste nedalo keď sa na mňa celí čas uškŕňal.

"Pekné vlasy..." zobral si pramienok mojich vlasov medzi prsty.

Pokývala som nad nim hlavou a ľahla som si mu do náručia. Bolo celkom príjemné ho cítiť. Síce si to hlava nerada priznáva ale nebiť alkoholu a učenia tak tento rok nevydržím bez neho. Dala som si rok aby som zistila či naňho zabudnem. Ale ešte sa to zhoršilo. Každú jednu sekundu čo som bola pri vedomí som premýšľala len nad nim...

"Nie sme súrodenci..." zašeptal mi do ucha.

"Nerob si srandu..." pozrela som sa naňho.

"To nie je sranda...som adoptovaný..."

Prekvapene som sa naňho pozrela.

"Ja ta zabijem ...prečo si mi to nepovedal pred rokom?"

Pozrel sa na mňa vyčítavým pohľadom. No dobre...niečo podobne spomínal ale myslela som že klame.

"Dobre...prepáč...priznávam..." pritiahla som sa ku nemu a čo najnežnejšie som ho pobozkala. Bozk mi oplatil tvrdo. Tak mi to chýbalo.

Prišli sme na letisko a celu tu dobu sme sa držali za ruky. Eliott už mal všetko vymyslené a vedľa mňa sedel on. Takže som ho nemusela ani na sekundu pustiť.

Sasha...

Sedela som na posteli a uspávala som Jamieho. Vždy keď sa naňho pozriem, vidím Jamieho, jeho otca. Po lícach mi stekali slzy.

Jamie mi po chvíli zaspal na rukách a položila som ho do postele. Začula som zvonček zdola. Keďže rodičia nie sú doma tak som zišla dole a otvorila som. Zbadala som Jamieho. Vytreštila som oči a išla som zavrieť dvere ale on mi v tom zabránil.

"Sasha! Ani raz si mi nezavolala alebo neodpísala na mayl. Písal som ti každý deň a ty si to ignorovala.."

Len som preglgla a začala som cúvať pretože on sa už valil cez dvere dnu.

"Ani raz! Máš iného? Alebo to si sa vážne tešila že odídem?" vyčítal mi.

Ja som cúvala až kým som nenarazila do steny a on sa rukami podoprel vedľa mojej hlavy.

"Nie....Jamie nie...chcela som ti napísať len..." sekla som sa.

"Len?" naliehal a zhora sa ozval malého Jamieho plač. Silno som prižmúrila oči a zovrela som pery. Jamie sa pomaly odtiahol a šiel hore.

"Jamie nie..." šepla som s povzdychom a utekala som za ním. Keď som dobehla do spálne tak už mal na rukách malého.

"Koho je?" šepol skoro neprítomne a hľadel naň.

"Tvoje..." šepla som.

"Prečo si my to nepovedala? Nešiel by som na školu..." pozrel sa na mňa a ja som k nemu prišla a zobrala som mu ho.

"No veď práve...rodičia by ta zabili... Pozri... nie si napísaný ako otec. Môžeš odísť..."

"Sasha..." zašeptá a jemne ma objíme, "prečo si to robíš? Mohol som tu byť s tebou..."

"Ale ja nechcem aby si tu bol, chcem aby si šiel na vysokú. Aj ja pôjdem... musím.."

"Nie nemusíš... Môžeme žiť spolu..."

"Nie nemôžme...dohodla som sa s rodičmi že si dokončím vysokú... a tak sa to aj stane...a teba už nechcem v živote vidieť..."

Tee...

Celý týždeň my chodia správy od môjho otca. Bojím sa ísť pri schránku že tam bude ďalší ale keď tam nepôjdem ja. Tak tam pôjde Mike. Nechcem mu to hovoriť. Teraz keď sme mali konečne pokoj a klud...

Vyšla som von pri schránku, otvorila som list a tam bolo.

Kiežby si mala jazyk zo skla,
Dávala by si si väčší pozor čo povieš na verejnosti...

Hneď som vošla dnu a list som schovala medzi ostatné. Viem že by som ho mala vyhodiť ale možno niekedy v budúcnosti to budem môcť využiť...

Začula som prichádzať Mikea.

"Zlatko!! Mám pizzu!!" zakričí.

"Dúfam že hríbovú!" zakričala som mu späť a už som šla k nemu.

"No sú tam hríby ale aj kukurica..." povedal nevinne. Nenávidím kukuricu.

O 10 minút na to sme už sedeli pri telke. Ja som si zo svojho kúsku vyberala kukuricu a on si zas z toho svojho vyberal hríby. Viem si predstaviť ako komicky sme museli vyzerať.

"Nebolo by jednoduchšie poprosiť predavačku tými svojimi kukadlami aby dala na jednu polku hríby a na tu druhú kukuricu?"

"Myslel som že nechceš aby som flirtoval s nikým iným okrem teba..." zasmial sa .

"Ale toto je pre moje dobro..."

Ahojte ľudia...ospravedlnujem sa že až tak po dlhom čase je tu dalšia časť ale nie a niet ju napísať...

Na obrázku ....Sasha ... má tu nejakých fanúškov?

Časť venovaná....Scarlet-876

-Mishela

Bad Boy.Good LipsWhere stories live. Discover now