30.Kapitola

11.9K 596 83
                                    

Lottie...

Ľahla som si na posteľ a zobrala som na ruky svojho kocúrika.

"Aaaa Oscar!!" zapišťala som a položila ho na postel.

Rada vidím svojich rodičov ale proste Oscar! Tento kocúr my hrá na city... Ako veľmi mi vyrástol. Už je z neho muž...

Ľahla som si na posteľ a jeho som si položila na brucho.

"Nuda sa začína kamarát...."

"Si piš..." zval sa Eliott z balkóna a už vošiel dnu.

"Máme dvere..."

"Ja viem...tvoja mama ma nechce pustiť dnu..."

Musela som sa zasmiať, "A ty si ju neposlúchol..." uškrnula som sa.

"Som zlí chlapec..."

"Nie ani nie... Býval si horší..." hodil sa vedľa mňa a už ma hladovo bozkával. Vyhnal chudáka Oskara na zem a priľahol ma.

"Chvíľu bude trvať kým sa dostanem do starých koľají... vydržíš to so mnou?"

"Pokúsim sa ale nič ti nesľubujem..." neviem kto pobozkal koho ale viem že mi to hrozne moc chýbalo.

Prstami mi zašiel pod tričko a ja som mu tú ruku chytila a vytiahla som u ju von.

"Ja chcem ešte počkať..."

"Si robíš srandu? Veď sme spolu už spali!" zasmial sa a ja som sa snažila schovávať úškrny.

"Ale ticho...povedali sme že začíname odznova takže... si musíš počkať..." vyplazila som mu jazyk.

Chvíľu sa na mňa díval nechápavým pohľadom a potom sa na mňa znova vrhol. Nepýtal sa, proste mi strhol tielko a ja jemu košeľu. Za opasok som si ho k sebe pritiahla a začala som mu ho rozopínať. Stiahla som mu nohavice.

Zacítila som jeho bozky na krku a musela som privrieť oči. Presne v túto chvíľu vošla dnu moja mama.

Sasha...

"Sasha prosím..." vzdychol a ja som sa vyhýbala pohľadu jemu do očí.

"Jamie... chod domov..." prišiel ku mne a nadvihol mi hlavu, pozrela som sa mu do očí a zrazu na mňa doľahli všetky výčitky sveta. Schovávala som pred ním jeho syna.

"Aspoň to skúsme... môžeme ísť spolu do New Yorku na vysokú a môžeme ho obaja vychovávať.."

Sakra...znelo to tak úžasne... až som na to chcela pristúpiť. Stále som sa mu dívala do očí. Dlžím mu to.

"Dobre...skúsime to...Ale čo tvoji rodičia?"

"Čo s nimi? Som dospelý a viem sa seba postarať sám..."

"Dobre teda...večer sa dohodnem s tými mojimi..." šepla som a on si ma už bral do náručia aj s Jamiem juniorom.

Skončili sme na posteli. On ležal rozvalený po celej posteli, ja na ňom a malý na mojom brušku pochrapkával. Obaja sme šeptali.

"Mohla si mi aspoň zavolať..."

"Nie nemohla. Hneď by si sem prišiel.."

"To je síce pravda ale..."

"Ale?" šepla som a pozrela som sa naňho.

"Ale boli by sme spolu..."

"Neodpustila by som si to keby máš kvôli mne opustiť vysokú školu..."

Bad Boy.Good LipsWhere stories live. Discover now