Itulah barang yang selalu dijadikan bahan lancapan oleh Kama iaitu dengan mencium bau spender bilik Sam.Kebiasaannya dia akan mencium dan menjilat bahagian benjolan Sam itu.Meskipun spender Sam itu dalam keadaan lusuh dan berlubang,tetapi Kama tetap berselera.Kemudian dia akan melancapkan batangnya sendiri sambil membayangkan tubuh Sam sehingga airmaninya terpancut.
Rupanya selama ini,pelajar Ting 1 itulah yang bertanggungjawab di atas setiap pancutan air mani yang dilepaskan pada spender seniornya,Sam.Tetapi malang,tingkah lakunya langsung tidak dicurigai oleh sesiapapun sehingga Sam menuduh Farderin lah yang melakukan itu semua.
Bukan spender Sam sahaja,Kama juga ada mencuri spender milik seniornya yang lain seperti Nicky,Zul dan Joe. Cuma pada tahun depan tidak dapatlah dia menghidu atau mencuri spender milik Zul dan Joe lagi kerana mereka tidak lagi bersekolah di sana pada tahun hadapan.
Sejak masuk ke asrama ini,ghairahnya tiba-tiba beralih kepada kaum sejenisnya.Seperti yang aku katakan tadi,Kama merupakan anak tunggal dan tiada sesiapa yang berada di rumah untuk berkawan atau menemaninya.Pada hari pertama dia memasuki asrama tersebut,matanya sudahpun terbuntang melihat keseksian tubuh kawan-kawan dan pelajar seniornya di situ.
Kama amat meminati Sam kerana dia pernah terlihat batang seniornya itu ketika mandi.Sam ketika itu langsung tidak perasan seluar basahannya koyak sekaligus kepala cendawannya terkeluar.Dan Kama pula adalah orang yang bernasib baik dapat melihat batang seniornya itu secara live.
Sejak daripada itulah dia sering melampiaskan nafsunya pada spender Sam yang belum dicuci.Tambah berani lagi,Kama langsung tidak membersihkan tompokan air mani yang dia lepaskan.Dia berasa seronok apabila melihat pandangan mata Sam meliar mencari punca air mani tersebut.Dia juga suka melihat wajah Sam yang penuh dengan pertanyaan.
Dia berharap untuk sesi baru nanti dia masih sama bilik dengan Sam.Dalam pada masa yang sama juga dia menaruh minat kepada wardennya iaitu Cikgu Wafi.Cikgu muda yang mempunyai bentuk badan yang baik dan wajah yang tampan itu sering diperhatikannya.Dia suka berjalan di belakang Cikgu Wafi kerana dia dapat melihat kepadatan punggung dan otot peha dan betis kerana Cikgu Wafi gemar memakai seluar slimfit.Pernah juga dia pergi ke ampaian rumah wardennya itu untuk mencuri spender,tetapi dia hampa kerana Cikgu Wafi menjemur spendernya di dalam bilik.
Dia sering mengimpikan untuk ditutuh oleh Sam dan Cikgu Wafi secara serentak.Tetapi dia tahu hajatnya itu sukar untuk terlaksana,apatah lagi perbezaan umur mereka terlalu jauh. Di rumah,Kama selalu melihat laman web gay dan melancap sambil membayangkan wajah 2 orang lelaki idamannya itu.
Kama juga sudah berani memuatnaik apps "grindr" pada handphonenya untuk mencari mana-mana lelaki yang boleh memuaskan nafsunya.Ada juga yang berkawan dan menegurnya dalam apps itu,tetapi setiap kali diajak berjumpa,Kama mengelak.Dia bimbang jika orang yang mengajaknya berjumpa itu adalah kawan-kawan atau orang yang dia kenali di dalam taman perumahan ini.
Kama boleh dikatakan mempunyai wajah yang tampan,berketinggian sederhana dan mempunyai batang bersaiz 4.5 inci.Ketika dia berusia 11 tahun,dia telah pun akil baligh selepas mendapat mimpi basah.Jika dahulu dia mempunyai nafsu pada kawan-kawan wanitanya sahaja,tetapi sejak bersekolah di asrama,nafsunya itu tiba-tiba bertukar selera kepada lelaki pula.
YOU ARE READING
COVID-19 2021
RomanceGURAUANKU YANG DI ANGGAP SERIUS OLEH SAM MEMBUKA JALAN UNTUK DIRIKU MENIKMATI TUBUHNYA.SAM MENYEDARKANKU YANG KUASA WANG DAPAT MENUNDUKKAN LELAKI STRAIGHT. DUSUN SAHABAT BERJAYA BERTAHAN SELEPAS DI HENTAM TERUK DENGAN BADAI COVID19 DAN HALANGANKU U...