P33 : FARHAN

329 10 0
                                    

Hari ini Farhan berasa sangat bosan.
Biasanya pada malam minggu bilik ini meriah dengan gurauan daripada Sam ataupun penghuni biliknya yang lain.Namun apakan daya kesemua penghuni biliknya tiada di sini ketika ini kerana melepak di dewan makan untuk minum malam.Farhan pada tahun ini merupakan pelajar tingkatan 2 dan berasal dari Seremban.Dia mempunyai wajah yang boleh dikatakan tampan dan berketinggian sederhana.

Farhan menyalin pakaiannya dan kemudiannya ke tandas untuk membasuh baju.Pada mulanya dia bercadang untuk membasuh esok.Tetapi apabila memikirkan keadaan tandas yg pasti sesak esok,dia memutuskan utk membasuh pakaiannya pada malam ini.Zaki turut berada disitu ketika itu,elok lah ada kawan utk berbual,bisik hatinya.

Selesai membasuh baju dia ke ampaian belakang untuk menjemur pakaiannya.Kemudian apabila dia ingin kembali ke tandas untuk mandi,tiba-tiba ada tangan yang menekupnya dari belakang.Farhan meronta utk melepaskan diri tetapi gagal.Zaquan memandang wajah Ashraff dengan senyuman setelah pelajar Ting 2  itu mula tidak sedarkan diri selepas ditekup dengan kain yang diletakkan chloroform itu.

Dia kemudian memapah tubuh Farhan yang bertuala sahaja ketika itu dan memasuki bilik stor elektrik yang terletak di belakang asrama.Dia melumurkan KY Gel di punggung Farhan dan merangkul tubuh Farhan.
Dengan perlahan dia menolak masuk batangnya ke dalam lubang punggung juniornya yang bulat itu.Berkali kali Zaquan menjerit kesedapan ketika batangnya menutuh punggung pelajar tingkatan 2 tersebut.

Farhan masih longlai dan masih tidak sedarkan diri.Zaquan terus melajukan henjutan sehingga air maninya terpancut di dalam lubang Farhan yang ketat dan sempit itu.
_______________________________________
"Sam camne? Kau dah tanya Cikgu Wafi ke belum?", Soal Khai kepada kawan baiknya dalam perjalanan mereka kembali ke asrama.

"Belum.Lagipun aku kena balik rumah aku minggu ni.Ada sedara aku dari Indonesia datang." Jawab Sam ketika itu.

"Lahh yeke? Hmm takpelah.Ingat kalau ada job tu aku nak join sekali." Jawab Khai kecewa.

"Aku tak fahamlah,mak kau doktor kot.Boleh je kau mintak duit kat mak kau." Balas Sam ketika itu.

"Aku nak beli iPhone la,mesti mak aku bising punya.Lagipun aku nak beli barang pakai duit aku sendiri." Jelas Khai lagi.

"Kalau aku tak balik pun aku tak tau nak cakap macam mana kat Cikgu Wafi yang kau pun nak join.Mesti dia marah aku punya sebab aku pecah rahsia ni.Lagipun aku dah janji kot dengan dia yang takkan bocorkan rahsia ni kat sape-sape." Jelas Sam dengan suara yang kesal.Sehingga hari ini dia berasa serba salah kerana menceritakan perkara itu kepada Khai.
_______________________________________
Farhan mula sedar,dia membuka matanya.Badannya terasa sangat lemah dan keletihan.Dia merasakan ada air yg mengalir keluar dari lubang punggungnya.Apabila dia menyentuh air itu,dia menyedari ada orang yg memancutkan air mani ke dalam punggungnya.Air matanya mula mengalir di pipi.Dia tidak menyangka akhirnya dirinya diliwat dan menjadi mangsa perbuatan jijik tersebut.

Di dalam bilik Pluto,Zaquan tersenyum kepuasan.Memang terasa nikmat apabila dapat memecahkan teruna seorang lelaki.Kemutan hebat dari Farhan tadi masih dirasai pada batangnya.Kama menjadi mangsa pertamanya,kedua Farhan.Dia masih tidak berpuas hati.Di dalam kepalanya sudah ada nama mangsa seterusnya,nama Zaki dan Ayash juga tersenarai,tetapi nama Khai tetap menjadi sasaran utamanya.Sudah lama dia berimpian mahu meratah tubuh Khai yg persis model itu.

Eksperimen chloroform pada Farhan telah pun berjaya,selepas ini dia akan gunakan untuk mendapatkan Khai pula.Tetapi dia silap kerana tidak membuat kerja dengan bersih semasa meliwat Farhan tadi.Ini kerana pelajar Ting 2 itu sedang dalam perjalanan menuju ke kuarters Cikgu Wafi sambil dipapah oleh Shahrul.

COVID-19 2021Where stories live. Discover now