Khai mula tersedar dari lenanya.Dia berasakan badannya cukup letih ketika ini dan kepalanya juga berasa amat berat.Dalam tidak sedar dia memeluk Cikgu Wafi yang berada di sebelahnya ketika tidur tadi.Dia melihat kamera yang dipasang oleh Cikgu Wafi masih berada di hadapan katil.
Dia dan Cikgu Wafi masing-masing dalam keadaan telanjang bulat.Dia tidak ingat apa yang terjadi sebelum ini,cuma yang dia tahu sebelum ini berasa amat bernafsu sekali.Dia kemudian meraba lubang punggungnya yang berasa pedih ketika itu.Dia juga dapat merasakan celah kangkangnya melekit ketika ini.
Dia kemudian menguatkan dirinya untuk bangun untuk menuju ke tandas.Tindakannya membuatkan Cikgu Wafi yang tidur di sebelahnya terjaga.Melihat dirinya tidak larat untuk bangun sendiri,Cikgu Wafi memapah dirinya ke tandas.
"Apa yang jadi sebenarnya Cikgu?", Soal Khai sambil memegang punggungnya yang sakit itu.
"Kau lupa kot,kita tadi shoot video. Dah settle dah,aku pun tertidur sebelah kau sebab penat." Jawab Cikgu Wafi sambil memakai spendernya kembali.
"Maksud Cikgu,tadi saya kena fuck ke?", Soal Khai lagi.Cikgu Wafi hanya sekadar mengangguk.
Cikgu Wafi kemudian membantu Khai menyarung kembali spendernya yang berwarna merah jambu itu.Khai kembali baring di atas katil sambil mengingati apa yang telah berlaku.
Dia sedar lubang punggungnya telah ditutuh dengan hebat oleh Cikgu Wafi tadi,tapi dia tidak tahu kenapa dia seolah cukup bernafsu tadi."Kau jangan salahkan aku pulak.
Daripada hari tu aku tak nak,tapi kau yang mintak tolong." Kata Cikgu Wafi yang berada di sebelahnya ketika itu.Khai tidak menjawab,dia hanya mendiamkan diri sahaja ketika ini. Kepalanya cukup pening dan badannya berasa amat letih.Dia kemudian memejamkan matanya dan akhirnya tertidur.
_____________________________________
Aku mengejutkan Khai untuk mengajaknya bersiap untuk makan malam.Lagipun sudah lama dia tertidur sebenarnya.Aku bimbang dengan reaksi Khai padaku tadi,aku bimbang jika tembelangku pecah.
Sedang Khai berada di tandas untuk mandi,aku pula sedang menyalin pakaian untuk keluar bersama Khai sebentar lagi.Mujurlah reaksi Khai berbeza dari tadi.Kini dia kembali berbual denganku.Mungkin tadi dia hanya mendiamkan diri kerana menahan kesakitan.Dalam masa yang sama aku menghulurkan wang tunai berjumlah RM1,500 kepada Khai sebagai upah kerjanya.Aku perlu bertindak cepat untuk menghilangkan rasa sangsinya kepadaku.
"Macam mana? Kau okay tak dengan kerja ni?", Soalku kepada Khai yang cukup teruja menerima wang sebanyak itu.
"Okay tu okay Cikgu.Tapi rasa sakit lah.Tapi bila dapat duit macam ni rasa macam berbaloi pulak', Jawabnya ketika itu.Hatiku berasa lega kerana Khai memberikan jawapan yang cukup positif.
"Jadi Cikgu,esok saya ada slot tak? Atau hari ni je?", Soalnya semula.
Ternyata wang yang diterimanya itu mempengaruhi fikirannya.Dia seolah olah berharap agar slot untuknya esok tersedia.Dia memandang wajahku dengan penuh harapan.
"Ada tu ada,tapi kau okay ke?", Soalku semula."Asalkan berbaloi Cikgu,saya okay je", Jawab pelajar Ting 5 itu.
"Okay lah kalau macam tu.Tapi sesi gambar kau dah takde.Cuma video je. So kau okay?', Soalku lagi meminta kepastian dari Khai.
"Maksud Cikgu saya kena buat benda tu dengan Sam ke?", Tanya Khai kembali kepadaku,aku hanya sekadar mengangguk.
"Saya okay je Cikgu.Takut Sam yang malu-malu nanti", jawab Khai sambil tersenyum.
YOU ARE READING
COVID-19 2021
RomanceGURAUANKU YANG DI ANGGAP SERIUS OLEH SAM MEMBUKA JALAN UNTUK DIRIKU MENIKMATI TUBUHNYA.SAM MENYEDARKANKU YANG KUASA WANG DAPAT MENUNDUKKAN LELAKI STRAIGHT. DUSUN SAHABAT BERJAYA BERTAHAN SELEPAS DI HENTAM TERUK DENGAN BADAI COVID19 DAN HALANGANKU U...