P37 : MERAH JAMBU

456 13 6
                                    

Pintu bilik hotel telahpun diketuk dan Khai melemparkan senyuman manisnya kepadaku saat aku membuka pintu.Sekali lagi aku mereka peluang kerja yang tidak wujud untuk memerangkap Khai,ketua asrama dan kapten pasukan bolasepak sekolah.

Khai cukup segak pada hari ini meskipun dia hanya akan berada bersamaku di dalam bilik ini sepanjang hari.Aku yang memintanya berpakaian kemas kerana aku mahu merakamkan saat indahku bersama dia.Beberapa hari yang lepas ketika aku berada di Dusun Sahabat,Khai berulangkali menghantar pesanan kepadaku untuk bertanyakan tentang kerja itu.

Khai mula menanggalkan pakaiannya dengan gaya seperti yang aku pinta. Jari tanganku tidak henti-henti menangkap gambar Khai yang cukup seksi ketika itu.Aku tidak nafikan yang Khai sememangnya mempunyai bakat untuk menjadi seorang model. Dia tidak kekok untuk bergaya,jauh bezanya dengan Sam.

Bulge milik Khai cukup membuatkan aku berahi.Dia memakai spender berwarna merah jambu ketika ini. Cukup geram aku ketika itu,
sememangnya aku tidak sabar meratah tubuh anak sulung Pn Kamariah ini.Khai tidak segan mengayakan tubuh badannya,aku mengambil gambar setiap angle tubuh Khai.Batangku bertambah tegang apabila Khai mula mengayakan bahagian punggungnya.

"Dah cukup gambar ke Cikgu?", Soal Khai ketika itu.Aku rasa hampir sejam juga tanganku memicit kamera mengambil gambar Khai.

"Body kau baik la Khai,aku pun tak sedar berapa banyak dah gambar kau yang aku dah ambik", Jawabku ketika itu.Khai hanya tersenyum sahaja.

Khai kemudian meminta izinku untuk berehat terlebih dahulu.Aku kemudian menghulurkan minuman yang sudah bercampur dengan pil perangsang kepada pelajar Ting 5 itu. Sementara menunggu pil itu memberikan kesan,aku dan Khai berbual dengan mesra di atas katil. Aku cukup bersabar memerhatikan bulge milik Khai ketika itu.

"Sam bagitahu saya yang esok dia datang sini.Maknanya esok saya kena kerja sekali macam ni ke atau tengok dia bergambar je Cikgu?", Soal Khai ketika itu.

"Aku tunggu jawapan dari agensi. Tengah fikir jugak kau okay ke kalau kena kerja sekali dengan dia esok?", Soalku kepada Khai meminta kepastian.

"Sam tu kawan baik saya Cikgu.Tak ada apalah nak malu.Saya takut dia je yang malu." Jawab Khai sambil ketawa kecil.

Memang benar aku ada menghubungi Sam pada malam tadi.Aku turut menjemputnya hadir untuk menangkap gambarnya sekali.Sam bersetuju tambahan pula saudaranya dari Indonesia sudah pun pulang. Hajatku sebenarnya adalah meratah 2 remaja yang tampan itu secara serentak.

Aku membayangkan jika batangku dan batang Sam menutuh punggung Khai yang padu itu secara serentak.
Mungkin Khai akan menjerit dan mengerang ketika itu.Aku tidak sabar melihat wajahnya menahan kesakitan.Aku mahu menutuh mereka berdua esok dalam keadaan mereka sedar menggunakan pil perangsang.

Dahi Khai mula berpeluh,aku melihat nafasnya mula berombak.Pil perangsang yang aku beri tadi mula memberikan kesan.Kali ini aku mula berani meletakkan tanganku di betisnya.Khai tidak melawan,dia memandang wajahku dengan mata yang kuyu.

Aku semakin berani mendekatkan bibirku ke bibir Khai dan aku mula mencium bibirnya yang kemerahan itu.Khai turut membalas ciuman ku. Tangan nakalku mula meramas batang Khai yang sudah tegang itu.
Aku seolah dapat meneka berapa inci batang Khai yang tegang itu disebalik spender merah jambu yang dipakainya pada hari ini.

Aku mula menghimpit tubuh Khai dan terus menyerang bibirnya.Dia langsung tidak melawan malah membiarkan sahaja aku menyerangnya.Tangannya yang berada di pinggangku ketika itu turut meramas punggungku.Mata Khai terpejam ketika itu,dia seolah menghayati  kenikmatan serangan ku dibibirnya.

COVID-19 2021Where stories live. Discover now