Khai terus merintih kesakitan selepas aku mencabut batangku keluar dari lubang punggungnya.Aku sendiri dapat melihat air maniku yang dipancutkan ke dalam lubang punggungnya meleleh keluar.Aku masih belum puas menutuh lubang punggung pelajarku berusia 17 tahun itu.
"Sekarang aku nak kau mengadap dinding and tongeng,kita terus shoot video dari situ pulak", arahku kepada Khai.
Khai yang sedang menahan kesakitan itu mengikuti arahan yang aku berikan.Meskipun lubang punggungnya berasa sakit,tetapi dia seolah berasa seronok diperlakukan begitu.Dia berasa seperti ada kuasa yang mengawal mindanya ketika ini meskipun hatinya berbisik agar tidak melakukan perkara itu lagi.
Aku kemudian meramas punggung Khai yang padat itu.Jika sebelum ini aku hanya melihat lentik punggung Khai ketika dia berpakaian,tetapi keadaan terkini cukup berbeza. Punggung padat Khai tanpa seurat benang dilentikkan dihadapanku.
Kemudian Khai berasa ada sesuatu yang melekit bermain di muka pintu lubang punggungnya.Alangkah terkejutnya Khai apabila melihat aku sedang menjilat lubang punggungnya ketika dia menoleh. Aku turut merapatkan lidahku ke muka pintu lubang punggungnya.
Permainan lidahku di kawasan itu membuatkan tubuhnya mengigil sekali lagi kerana menahan kegelian.
Dia cuba menahan rasa tersebut,tapi lama kelamaan batangnya yang kendur tadi kembali tegang.Aku kemudian mula menghampiri wajah Khai dan meminta pelajar berusia 17 tahun itu mengulumnya.
Khai hanya menuruti sahaja permintaanku meskipun aku melihat wajahnya seolah tidak suka diperlakukan begitu.Apatah lagi batangku telah pun berendam di dalam lubang punggungnya.Batangku semakin tegang dan memenuhi ruang di dalam mulutnya. Banyak kali juga dia mahu terbatuk, tetapi aku tetap menahan kepalanya. Malah aku mendayungkan batangku dengan laju dalam mulut Khai.Aku mula melepaskan peganganku pada kepalanya selepas melihat pelajarku ku itu kelihatan sukar untuk bernafas .
"Tahan sikit lagi Khai.Nak habis dah ni." Pujukku kepada Khai.Dia hanya mengangguk lemah ketika itu.
Aku kemudian memainkan batangku bersaiz 7 inci itu di pintu punggung Khai.Aku kemudian menekan batangku ke dalam lubang punggungnya dan kali ini pergerakan batangku ke dalam lubangnya yang sempit tadi cukp mudah berkat air maniku yang dilepaskan ke dalam lubang punggungnya.
"Ermm Cikgu,sedap Cikgu..", rintih Khai ketika itu.
Mendengar jawapan positif dari Khai, aku terus mendayung kan batangku yang laju di dalam lubang punggungnya.Jeritan Khai cukup kuat kedengaran ketika ini.Aku yang bimbang jeritan itu didengari penghuni unit lain bertindak pantas menutup mulut pelajarku itu.
"Erm argghh arghhh", dengusku sendiri apabila dapat merasakan batangku berjaya menembusi lubang Khairul sekali lagi.Aku dapat merasakan keseluruhan batangku sudah berada di dalam lubang punggung Khai yang sempit itu.Khai
terus menggeleng kepalanya menahan kesakitan kerana didayung dengan laju olehku.Khai mula berasa lemah.Kemutan punggungnya tidak secengkam tadi.
Dia hanya membiarkan batangku bergerak bebas di dalam punggungnya.Dia benar-benar menyerah ketika ini dan membiarkan batangku menikmati setiap inci ruang di dalam lubang punggungnya.Setiap henjutanku akan membuatkan Khai menjerit dengan suara yang kuat.Aku terus melajukan dayunganku.
Sungguh sedap lubang punggung Khai dan dalam masa yang sama aku berasa seronok kerana impianku untuk menutuh lubang punggung Khai tercapai.Aku turut memegang batang Khai yang kendur itu dan mula melancapkan kembali.Tidak lama kemudian batang pelajar Ting 5 itu mula tegang kembali.Henjutanku yang laju itu terus mengenai G-spot Khai yang membuatkan dia menjerit dan memancutkan air maninya sekali lagi.Serentak dengan itu juga,
ghairahku sudah berada di puncak dan aku turut melepaskan beberapa tembakan air maniku buat kali kedua ke dalam lubang pelajar berwajah tampan itu.Jeritan Khai jelas kedengaran apabila dia dapat merasai semburan air maniku yang dilepaskan ke dalam lubang punggungnya.Aku membiarkan dahulu batangku berendam dalam punggung Khai sekitar 5 minit sebelum mencabutnya.Air mani likat milikku jelas mengalir keluar dari lubang punggungnya.Khai begitu keletihan,
begitu banyak tompokan air mani yang berselerak di cadar hotel ketika ini.Aku terus memeluk Khai dan akhirnya kami berdua tertidur tanpa seurat benang.
YOU ARE READING
COVID-19 2021
RomanceGURAUANKU YANG DI ANGGAP SERIUS OLEH SAM MEMBUKA JALAN UNTUK DIRIKU MENIKMATI TUBUHNYA.SAM MENYEDARKANKU YANG KUASA WANG DAPAT MENUNDUKKAN LELAKI STRAIGHT. DUSUN SAHABAT BERJAYA BERTAHAN SELEPAS DI HENTAM TERUK DENGAN BADAI COVID19 DAN HALANGANKU U...