P10 : MEMBANTAI SAM

575 14 0
                                    

Sam meneruskan dayungannya ke dalam lubang punggungku dan aku menjerit kesedapan dengan suara yang kuat.Tanpa diduga batang Sam terkena G-Spot milikku dan membuatkanku  memancutkan air maniku yang begitu banyak,pekat dan likat.

Bermacam posisi aku dikerjakan oleh Sam.Jelas dia tidak melepaskan peluang yang terhidang.Dia juga semakin bernafsu setiap kali melihat wajahku yang berkerut kesedapan setiap kali air mazi atau airmaniku terpancut tanpaku sedar kerana melayan kehebatan henjutan batang Sam yang tebal itu.

Lubang punggungku yang mulai longgar itu memberikan tugas yang mudah untuknya membuat henjutan.Sam merasakan bahawa airmaninya akan terpancut sebentar lagi.Dia melajukan lagi hentakannya sehingga air maninya yang hangat itu memancut ke dalam lubang punggungku.Berdas tembakan air maninya  dilepaskan ke dalam lubang punggungku.

Aku terus menjadi hamba kerakusan nafsu Sam selepas itu tanpa aku sedari.Dalam masa 1 jam itu,banyak kali tubuhku dipusing dan diterbalikkan oleh oleh Sam.Bermacam gaya dan posisi dia menutuhku.
Kadangkala jeritan halus terkeluar dari mulutku sendiri.

Sam memancutkan air mani yang banyak ke dalam punggungku.Dalam tidak sedar juga aku turut memancutkan air maniku setiap kali dayungan batangnya mengenai G-sport pada lubang punggungku.Cukup nikmat apabila diperlakukan begini oleh pelajar sendiri.

Disebabkan aku terlalu ghairah aku terus menyerang Sam meskipun dia baru sahaja berehat kerana kepenatan.Aku tidak menghiraukan kesakitan yang dirasai dipunggungku ketika ini dan terus menyerang lubang punggungnya.Aku menjilat dan menjelirkan lidah.Kemudian aku meludah air liurku tepat ke lubang Sam.Aku meminta juga meminta Sam mengulum batangku dan pelajarku itu mengulum batangku dengan lahap sekali.

Sesudah aku merasakan batangku cukup basah,aku mendayung batangku ke dalam lubang Sam.Aku mula dapat merasai kesempitan lubang Sam yang tidak pernah ditebuk oleh mana-mana lelaki lain selain diriku. Aku menekan terus batangku dengan harapan batangku yang tebal ini dapat memasuki ruang sempit dalam lubang punggung Sam.

Kepala Sam sudah terangkat menahan kesakitan,aku menyumbatkan spenderku ke dalam mulutnya agar dia tidak menjerit.Aku tidak boleh melepaskan peluang ini,aku berusaha memasukkan batangku ke dalam lubang Sam walaupun sempit.Kemutan Sam terlalu kuat,mungkin kerana dia kesakitan menerima kehadiran batangku bersaiz 7 inci ini.

Perlahan lahan aku menarik perhatian Sam dengan bermain di telinga dan lehernya.Sam berasa kegelian dan aku mula dapat merasakan kemutan pelajar bertubuh lampai itu semakin longgar.
Dengan segera aku membuat hayunan yang kuat dan akhirnya seluruh batangku telah berjaya memasuki lubang pelajarku yang berketurunan Indonesia itu.Ketika ini Sam menjerit dengan sangat kuat,mujur spender yang aku sumbat tadi masih berada di dalam mulutnya.

Aku dapat merasakan air mata Sam mula mengalir di pipi.Aku tidak peduli,terus sahaja aku mendayungkan batangku keluar masuk ke lubangnya. Sesekali aku mendengar renggekan kesedapan Sam.Tidak lama kemudian Sam memancutkan air maninya.Agak menarik juga bagaimana Sam air mani nya boleh terpancut sendiri padahal aku langsung tidak melancapkan batangnya,mungkin kerana dayunganku mengenai G-Spot miliknya.

Seperti dulu,Sam memohon agar aku tidak membuang benihku ke dalam lubangnya,tetapi aku tidak peduli.
Setiap kali aku pancut pasti aku akan menampar punggungnya,masuk kali ini sudah 3 kali aku memancutkan airmani ku.Sam tidak merintih kesakitan lagi bahkan dia meminta aku terus mendayungnya.Spender yang aku sumbat tadi di dalam mulutnya itu sudah aku campak ke tepi katil.

Hayunan batangku ke dalam lubang Sam juga semakin lancar,tidak sesempit tadi,berkat air mani yg ku buang ke dalam lubangnya.Aku mendayungnya seperti org gila.Hayunan ku semakin laju dan henjutanku sekali lagi  mengenai g-sport Sam.Dia hanya mampu mengelengkan kepala lalu mengemutkan punggungnya.Akhirnya aku dan Sam terpancut bersama.Kami berdua terbaring keletihan dan terus tertidur dalam keadaan bogel.

COVID-19 2021Where stories live. Discover now