"Kau gay ke?",Soal Zaquan kepada juniornya Kama yang berada dalam Ting 2.
Sebentar tadi,Zaquan yang tersedar dari tidurnya melihat seperti ada seseorang yang mencurigakan berasa di katil Nicky.Dia dengan perlahan-lahan berjalan menghampiri katil Nicky dan melihat Kama sedang menutup butang boxer Nicky.Bau air mani begitu kuat dan dia juga melihat ada air mani yang banyak pada boxer yang dipakai Nicky.
Kemudian dia mencuit Kama yang tidak sedar dengan kehadirannya. Reaksi wajah Kama begitu terkejut dan Zaquan yakin pelajar Ting 2 itu ada melakukan sesuatu kepada Nicky yang sedang lena tidur ketika itu.Dia kemudian memberi insyarat kepada Kama untuk mendiamkan diri dan mengikutnya ke tandas.
"Kalau saya jawab abang janji takkan bagitahu orang?" Soal Kama kembali kepada Zaquan.
"Aku pun gay,sebab tu aku tanya kau pun gay ke?" Seloroh Zaquan ketika itu.
"Ye bang,saya memang gay." Jawab Kama ringkas sambil tersenyum.
"Haaa kan senang jawab macam tu. Rileks la.Lagipun kau dah kantoi dengan aku tadi.Tapi berani eh kau buat kat abang Nicky?" Kata Zaquan sambil membalas senyuman Kama.
"Tak tahan bang.Lagipun dah lama saya aim dia",Jawab Kama ketika itu.
Zaquan merenung tajam Kama ketika ini.Kama juga boleh dikatakan mempunyai wajah yang boleh dikatakan tampan.Zaquan sendiri tidak menduga di sebalik wajah skema nya, rupanya Kama juga turut meminati kaum sejenis.Sudah lama rasanya dia tidak merasai lubang teruna,oleh itu tidak salahnya dia menikmati tubuh Kama di sini ketika ini.
Pelajar Ting 2 itu mula ditarik masuk ke dalam salah satu tandas yang berada di dalam bilik air ini.Kemudian Zaquan mengarahkan Kama mengulum batangnya.Seluar pendek Zaquan mula dilucutkan dan kemudian batangnya yang bersaiz 5.5 inci itu mula dikulum oleh juniornya itu.
"Ermm sedap..pandai kau Kama", rintih Zaquan ketika itu.Kama melakukan seperti yang diarahkan oleh seniornya itu.Dia memberikan layanan hebat kepada Zaquan sehingga rintihan kesedapan keluar dari mulut seniornya itu.Kama kemudian diarahkan berhenti dan Zaquan memintanya membuka seluar dan menonggeng.
Zaquan mula mengambil sabun yang ada di situ.Dia kemudian meletakkan buih sabun itu pada muka pintu lubang punggung Kama.Batangnya yang tegang itu mula bermain di lubang punggung juniornya itu.
"Aku nak fuck ni,boleh tak?", Soal Zaquan kepada Kama.Pelajar Ting 2 itu hanya mengangguk tanpa memalingkan wajahnya.Kama mula merintih apabila batang tebal Zaquan mula menceroboh lubang punggungnya.Bimbang rintihan Kama didengari oleh penghuni asrama lain yang berada di tandas,Zaquan dengan segera menutup mulut juniornya itu. Dia kemudian mula mendayung batangnya ke dalam lubang sempit pelajar Ting 2 itu.
"Emmm bang sedap bang", rintih Kama ketika itu.Dia dapat merasai keseluruhan ruang dalam lubang punggungnya sudah dipenuhi dengan batang milik Zaquan.
Zaquan terus melajukan henjutannya. Dia begitu menikmati kesempitan lubang punggung Kama.Sudah lama dirinya tidak menutuh punggung sesiapa.Selepas beberapa bulan dia menahan kerana tidak menemui lubang,pada pagi ini Kama,pelajar Ting 2 yang juga ahli biliknya secara sukarela memberikan lubangnya kepada Zaquan untuk melepaskan rasa ghairahnya.
Dayungan Zaquan semakin laju.Kama dan Zaquan masing-masing merintih ketika ini.Bunyi henjutan Zaquan semakin kuat kedengaran dan dia mula merasakan batangnya berdenyut.
Segera dia mencabut batangnya dari lubang Kama.Tanpa di arah,pelajar Ting 2 itu terus mengulum batang Zaquan."Ermm arghhhh sedap", dengus Zaquan ketika memancutkan air maninya ke dalam mulut Kama.
Kama terus mengulum batang dan menelan air mani seniornya itu.Tidak disangka,Kama cukup cemerlang melakukan tugasnya pada masa itu. Zaquan memandang Kama sambil tersenyum kepuasan.
YOU ARE READING
COVID-19 2021
RomanceGURAUANKU YANG DI ANGGAP SERIUS OLEH SAM MEMBUKA JALAN UNTUK DIRIKU MENIKMATI TUBUHNYA.SAM MENYEDARKANKU YANG KUASA WANG DAPAT MENUNDUKKAN LELAKI STRAIGHT. DUSUN SAHABAT BERJAYA BERTAHAN SELEPAS DI HENTAM TERUK DENGAN BADAI COVID19 DAN HALANGANKU U...