Urusan pendaftaran pelajar telah pun selesai.Akhirnya semua pelajar dapat kembali ke sekolah setalah hampir setahun mengikuti pembelajaran secara online.Asrama yang sebelum ini sunyi juga akhirnya riuh rendah seperti dulu.Inilah suasana yang aku rindukan sebenarnya.
Tidak seperti tahun sebelum ini, pemilihan Jawatan Kuasa Asrama & Sekolah hanya selesai selepas seminggu sesi persekolahan bermula.Ini kerana aku perlu melihat dahulu ciri kepimpinan dan kebolehan mereka. Apatah lagi semua pelajar baru sahaja kembali ke sekolah kerana PKP.
Sam dilantik sebagai Ketua Biro Sukan,Rekreasi dan Penerangan, Mukhairi selaku pelajar baru di sini dilantik menjadi Ketua Biro Rawatan,Kebersihan & Dewan Makan,
Boy pula mengetuai plotfolio Disiplin,Kebajikan & Pendidikan.
Nicky sebagai Timb Ketua Asrama dan Khai,pelajar Ting 5 yang paling kacak dilantik sebagai Ketua Asrama pada tahun ini.Sewaktu Khai dalam Ting 3 dahulu,dia tidaklah setampan seperti sekarang. Mungkin ketika PKP,dia ada membuat rawatan muka kerana itulah wajahnya begitu tampan ketika ini seperti artis K-pop.Tubuhnya yang dulu kurus seperti Sam kelihatan sudah pun berotot.Begitu ramai kawan-kawan dan juniornya memuji penampilan Khai yang terkini.
Sam juga ada bertemu denganku dan mengucapkan terima kasih di atas bantuanku tempoh hari yang memberikannya tawaran kerja.Gaji yang dia dapat ketika itu boleh lah dia guna untuk melangsaikan yuran sekolah termasuk yang tertunggak tahun lepas.Selain itu juga dapatlah dia membeli buku latihan dan buku rujukan sebagai persediaannya untuk menduduki peperiksaan SPM pada tahun ini.
Sam juga meminta aku memaklumkan kepadanya sekiranya tawaran pekerjaan itu masih ada.Dia berkata dia tidak kisah untuk membuat kerja apa pun asalkan mendatangkan upah yang lumyan kepadanya.Dalam masa yang sama juga,aku menasihati Sam apa yang aku lakukan bersamanya sebelum ini termasuk aksi di ranjang adalah hubungan profesional dalam perkerjaan.Jadi aku berharap Sam tidak memendam perasaan kepadaku dan meminta dia menghormatiku semasa aku bertugas sebagai warden dan guru.
Aku juga menitip pesanan penting kepada Sam agar dia tidak membuat hubungan itu dengan mana-mana pelajar di asrama.Sam memahaminya dengan jelas,dia berjanji denganku bahawa dia tidak akan membuat "kerja nya" itu pada penghuni di asrama ini.
Kadang-kadang aku tertawa sendirian, bagaimanalah pelajar yang pintar seperti Sam boleh percaya dengan kerja yang tidak pernah wujud.Aku tidak kisah sebenarnya untuk membayar upah yang aku janjikan kepadanya asalkan dia bersedia menurut arahan daripada agensi yang tidak pernah wujud.Aku rasa selepas Shauki,Sam lah lelaki yang terbaik yang aku temui yang cukup hebat beraksi di ranjang.
Aku juga pening kepala untuk memilih pelajar yang menjadi sasaranku pada tahun ini,kerana kebanyakkan penghuni yang mendiami asrama pada tahun ini majoritinya berwajah tampan.Ada beberapa orang pelajar yang aku rasakan cukup sempurna wajah dan tubuh mereka meskipun mereka masih berada di dalam Ting 1.
Ada beberapa orang pelajar berada dalam pemerhatianku seperti Khai,Nicky dan Ipin.Aku tidak memasukkan Sam dalam senarai kerana aku sudah dapat menikmati tubuhnya.Bahkan pada bila-bila masa pun aku boleh memanggilnya untuk memuaskan nafsuku.Tapi jika boleh aku mengelakkan melakukan perbuatanku di sini.Aku lebih rela menyewa hotel atau bilik diluar daripada melakukannya di sini.
YOU ARE READING
COVID-19 2021
RomanceGURAUANKU YANG DI ANGGAP SERIUS OLEH SAM MEMBUKA JALAN UNTUK DIRIKU MENIKMATI TUBUHNYA.SAM MENYEDARKANKU YANG KUASA WANG DAPAT MENUNDUKKAN LELAKI STRAIGHT. DUSUN SAHABAT BERJAYA BERTAHAN SELEPAS DI HENTAM TERUK DENGAN BADAI COVID19 DAN HALANGANKU U...