Beberapa minggu ini aku berasa cukup lelah dan kecewa.Sudah 4 kali berturut pasukan bolasepak sekolah yang aku pimpin tewas dalam jaringan yang besar.Aku tahu kalah atau menang adalah adat dalam permainan.Tapi apa yang aku kecewa adalah apabila aku mendapati sebilangan besar pemain dalam pasukanku seolah kehilangan motivasi untuk bermain.
Puas juga aku berfikir apa yang aku terlepas pandang.Aku yakin aku telah memberi ruang sebaiknya kepada pemain pasukan bolasepakku terutamanya pemain junior untuk mempamerkan kebolehan dan bakat mereka.Pada mulanya aku menganggap kerana mereka gugup,tapi pada perlawanan yang terakhir yang menyaksikan kami tewas dengan jaringan 6-0,jelas menunjukkan seperti ada masalah yang cukup besar berlaku tanpa aku sedari.
Aku telah pun berada di Dusun Sahabat sejak semalam.Selepas tamat sesi persekolahan,aku terus pulang ke sini. Kebetulan pula minggu ini merupakan minggu balik wajib.Aku mahu menenangkan fikiranku dan merenung apa yang aku terlepas pandang.Ketika aku sampai di sini semalam,Syafiq sudah pun tiada.Kata Shazuan,ayah tirinya menjemput dia pulang sejak semalam kerana ada perkara yang mustahak untuk dibincangkan bersama keluarga.
Shazuan sudah pun memasuki bilik selepas menyelesaikan kerjanya di pejabat Dusun Sahabat.Riak wajahnya juga cukup penat dan tertekan kerana kerja yang banyak di sini.Sejak kerajaan mengumumkan pelaksanaan PKPP yang menyaksikan kebenaran rentas negeri dan beberapa lagi kelonggaran SOP,Dusun Sahabat cukup meriah menerima kehadiran pengunjung pada setiap hari termasuk pada hari biasa.Mungkin juga kerana kebenaran untuk rentas sempadan masih belum dibenarkan.
Shazuan mula membuka bajunya,
kemudian t-shirt berkolar polo itu dicampakkan kedalam bakul pakaian kotor.Otot di perutnya menunjukkan ketulan sixpax yang sangat jelas.Dia kemudiannya menanggalkan seluar jeansnya dan kemudian melucutkan spender RENOMA berwarna hijau dihadapanku.Batangnya yang panjang berbulu halus itu dipamerkan dihadapanku.Dia hanya melemparkan senyuman manis kepadaku sebelum menuju ke tandas.Air pancuran di bilik air mula dibuka,tetapi Shazuan hanya membiarkan pintu bilik air dibuka seolah mengajak aku mandi bersama di dalam.Pantas aku menanggalkan pakaianku dan menuju ke bilik air dengan batang yang mulai tegang. Shazuan dengan wajah mengodanya menghampiri bibirku dan mula menyerang.Di bawah pancuran air kami berciuman.Kami berdua bernafsu melawan lidah masing-masing.
Tangan Shazuan mula meramas batangku yang telah tegang daripada tadi.Lidahnya pula menjilat putingku di saat tubuhku bersandar di dinding. Kemudian Shazuan mula menurunkan kepalanya dan mula mengulum batangku.Nikmatnya ketika itu sukar aku gambarkan,lagipun sudah lama aku tidak menikmati penangan dari Shazuan.
Sementara itu,jari nakalnya mula mencucuk lubang punggungku.Kakiku makin lama makin terkankang.Aku merasai 2 nikmat berbeza ketika ini, kesakitan ketika jari Shazuan mencucuk lubangku dan kedua kenikmatan mulut Shazuan mengulum batangku.Godaan Shazuan benar-benar menaikkan nafsuku ketika ini.
Shazuan kemudian meminta aku mengadap ke dinding.Punggungku sudah aku lentikkan kerana aku tahu apa yang dia mahu lakukan.Kemudian dia mengambil buih sabun dan melumurkannya di batangnya sendiri dan juga di muka pintu lubang punggungku.Aku sendiri tidak sabar merasai tusukan batang Shazuan setelah sekian lama.
Batangnya mula ditekan ke dalam lubang punggungku.Aku berasa punggungku cukup pedih kerana sudah lama lubangku tidak dilenjan oleh sesiapa.Kemudian Shazuan melajukan terus dayungannya yang membuatkan aku terus menjerit,mujurlah tangannya sempat menutup mulutku.Jika tidak pasti jeritanku didengari hingga ke luar.
Hayunan Shazuan semakin laju,
tangannya juga kemas menutup mulutku dari mengeluarkan sebarang suara.Rengekan kecil Shazuan kedengaran di telingaku.Aku turut menikmati dayungan batang Shazuan ke dalam lubang punggungku ketika ini.Ada kalanya punggungku menari sendiri ke dalam batangnya dengan laju.Aku dapat merasakan air mani Shazuan telah pun terpancut ke dalam punggungku dan dia tetap meneruskan dayungannya.Tangan kirinya berada pinggangku sambil melancapkan batangku yang bersaiz 7 inci.Manakala tangan kanannya pula menarik kasar rambutku.
Tangan adik angkat kesayanganku itu makin laju melancapkan batangku ketika itu.Kerana tidak tahan,akhirnya aku terpancut sehingga air maniku tadi melekat di dinding.Shazuan kali ini mengeluarkan rengekan yang lebih keras sekaligus melepaskan semburan air maninya buat kali terakhir ke dalam lubang punggungku.
Selesai mandi,kami berdua mengeringkan tubuh masing-masing dan mengambil tempat di atas katil.
Aku akan membalas kembali permainan Shazuan tadi tetapi bukanlah sekarang.Aku akan memanfaatkan masaku di sini sehingga esok bersama Shazuan untuk memuaskan nafsu masing-masing.
YOU ARE READING
COVID-19 2021
RomanceGURAUANKU YANG DI ANGGAP SERIUS OLEH SAM MEMBUKA JALAN UNTUK DIRIKU MENIKMATI TUBUHNYA.SAM MENYEDARKANKU YANG KUASA WANG DAPAT MENUNDUKKAN LELAKI STRAIGHT. DUSUN SAHABAT BERJAYA BERTAHAN SELEPAS DI HENTAM TERUK DENGAN BADAI COVID19 DAN HALANGANKU U...