P9 : DILIWAT PELAJAR

701 14 2
                                    

Aku dan Sam kini berada dalam rumah kuartes di sekolah.Sam hadir ke sini 2 hari lebih awal berbanding dengan rakannya yang lain.Tujuan kehadirannya adalah membuat tugasan dari agensi pengiklanan yang tidak pernah wujud dari Thailand sebelum ini.Aku seakan tidak percaya pelajar pintar seperti Sam ini masih percaya dengan helahku.

Dengan duit gaji yang bakal dia terima nanti,dia merancang untuk menampung yuran pendaftaran sekolah,membeli buku latihan dan rujukan serta membuat perbelanjaan peribadi untuk dirinya sendiri.Itu adalah perancangan asal yang diaturnya sendiri.

Beberapa hari yang lepas,semasa aku sedang meneliti fail di dalam pejabat Dusun Sahabat,pelajarku itu ada membuat panggilan dan aku terus menjawabnya,
"Haa Sam kenapa?", Soalku kepadanya.

"Cikgu,nak budak Ting 5 datang awal tak? Kalau nak bagitahu sebab saya boleh pesan pada yang lain." Pesan Sam kepadaku.Lupa pula,sebulan dari sekarang Sam akan menjadi senior di sekolah.

"Buat masa sekarang ni tak tau lagi.Apa-apa aku bagitahu ea", Jawabku semula.

"Emm Cikgu,ada lagi satu." Kata Sam lagi.

"Haa apa dia?", Soalku kembali kepada pelajar berusia 16 tahun itu.

"Ada lagi tak kerja macam hari tu? Kalau takde pun takpe,tapi saya nak kerja sebab nak buat modal beli barang sekolah", Jelas Sam ketika itu.

Selepas menamatkan perbualan melalui panggilan tersebut,aku terus memerah kepala mencari idea bagaimana hendak menikmati tubuh kurus Sam sekali lagi. Adakah aku perlu menggunakan alasan video yang sama? Aku sangat mengemari batang Sam,kerana batangnya memberi kenikmatan berbeza pada punggungku dan jauh lebih enak daripada Shazuan ketika dia menhenjutku.Batang Sam yang tebal sememangnya memberikan kepuasakan kepada diriku semasa batangnya menutuh lubang punggungku.

Kamera sudah pun tersedia untuk merakam video sebentar lagi,aku dan Sam juga kedua-duanya sudah sedia.
Sam mula membuka pakaian yang dipakai olehku.Kini dia dapat melihat keseluruhan tubuhku yang berotot dan tegap.Spender merah milikku belum lagi dia tanggalkan kerana aku mahu menghayati terlebih dahulu keindahan tubuhku yang menjadi kegilaan ramai gadis dan pelajar di sekolah tempatku bertugas.

Sam mula meramas batangku yang masih berbalut dengan spender itu.
Kemudian dia melucutkan spenderku dan batangku bersaiz 7 inci itu tegak kerana tegang.Saiz batangku yang panjang dah tebal itu seolah-olah memberikan reaksi ghairah kepada Sam kerana wajahnya seolah tidak sabar mengulum batangku.

Sam mula menyapu batangnya yang tegang dan berbuli halus itu menggunakan lotion yang berada di meja.Kemudian dia mengangkat kedua belah kakiku hingga ke paras bahunya.
Batang Sam yang bersaiz 6 inci itu bersedia untuk menceroboh lubang punggungku.Dia kemudian menekan batangnya dengan perlahan dan aku mula merasakan kesakitan dan kepedihan semasa batangnya berjaya masuk separuh ke dalam lubang punggungku.

Meskipun aku berasa sakit dan pedih, tetapu tidak berputus asa.Aku tetap menahan jolakan batang Sam yang tebal itu ke dalam lubang punggungku.Memang aku berasa sakit pada mulanya,tetapi kini aku mula merasai kesedapan hayunan batang Sam dan aku sangat menikmatinya ketika ini.

Sam menarik nafas sedalam dalamnya sebelum dia melakukan henjutan yang lebih laju ke dalam punggungku. Dia berasa lubang punggungku ckuou suam dan ketat ketika ini.Kejayaan Sam bermula apabila keseluruhan batangnya sedang berendam dan berada di dalam lubang keramatku. Henjutan padu Sam membuatkanku nafsu ghairahku semakin bertambah.

Eh sedap lubang Cikgu..Tak pernah saya rasa macam ni..Saya pancut dalam lubang Cikgu", kata Sam kepadaku dengan mata yang terpejam.
Hayunannya bertambah laju dan mengila.Habis semua bahagian tubuhku yang dicapai olehnya basah kerana dijilat Sam.Bahagian dadaku yang seksi itu menjadi sasaran serangan utamanya yang sedang berpeluh ketika itu.

COVID-19 2021Where stories live. Discover now